Vel hjemme så var det bare å ta en telefon til Trail Tought og spørre hvorfor nye deler skulle ryke så fort. Fikk da beskjed om at den drivakslen ikke var lagd for den type kjøring, men kun lett offroad kjøring (les på siden dems om kardang med doble cv ledd) der står det nemllig at dette skulle være noe av det beste, men den gan ei. Clutchen viste seg også at ikke var lagdt til min motor (2L) i følge Brent på TT. (rart han ikke fortalte det når jeg bestilte over tlf og fortale hvilke motor jeg hadde.
Etter å ha gått over bilen i garasjen hjemme så dukket det opp flere ting som burde vært bedere. Styresnekka lakk over alt. Får enormt med belastning når man kjører i skau/myr i intil 12 timer i strekk. Olja på motoren blei også enormt varm.
Da er det bare å begynne å skifte deler
Så nå er det nye deler under veis. Her er litt av det som kommer og skal puttes på;
Oljekjøler med termostat vifte og oljekjjøler til styring + hjelpesnekke
Større tank til styreveske.
Vulkan clutch
og sist men ikke minst nye Fox air dempere med coilovers bak. I tillegg blir det også Fox bumpstopp
Da er bilen klar til AT i 2010.
Edited by Svein54, 05 October 2009 - 21:27.