Gå til innhold

Foto

Kort referat fra service på mitt BRC LPG-anlegg idag

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
89 replies to this topic

#81 Chevy-LPG

Chevy-LPG

Onroader

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 19:03

Synd det ble slik for deg cwathne. Syntes det var rart jeg ikke hørte noe fra deg. Tekte å spørre etter deg. Har du vær der oppe helt til nå?

cab: tror jeg ville ha prutet på den BT prisen. Jeg betalte vel en 430kr for å vise bilen der i forrige uke.

#82 cwathne

cwathne

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 487 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 19:20

Ja var der til klokka 6 igår kveld.. Så kjørte jeg E136 til jeg kom ut på E6 ved Dombås. Så fulgte jeg E6 til oslo, kjørte E18 til drammen og fortsatte der videre til E134 som jeg kjørte hjem på.

Edited by cwathne, 21 August 2008 - 19:20.

Det fins kun 2 typer biler. Nye og brukte Chevrolet !

#83 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 19:40

QUOTE(Chevy-LPG @ 21 Aug 2008, 19:03) <{POST_SNAPBACK}>
Synd det ble slik for deg cwathne. Syntes det var rart jeg ikke hørte noe fra deg. Tekte å spørre etter deg. Har du vær der oppe helt til nå?

cab: tror jeg ville ha prutet på den BT prisen. Jeg betalte vel en 430kr for å vise bilen der i forrige uke.

Kommer ikke til å bruke dem til ombyggere, venter på en pris fra en lokal en her på sørlandet.
Reiser på ferie til neste torsdag fra gardemoen hadde hvert fint om en kunne fått en montering i den uken vi er borte i område rund gardemoen, men prize er viktig. rofl.gif
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#84 Chevy-LPG

Chevy-LPG

Onroader

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 19:55

QUOTE(cwathne @ 21 Aug 2008, 20:20) <{POST_SNAPBACK}>
Ja var der til klokka 6 igår kveld.. Så kjørte jeg E136 til jeg kom ut på E6 ved Dombås. Så fulgte jeg E6 til oslo, kjørte E18 til drammen og fortsatte der videre til E134 som jeg kjørte hjem på.

Også kom du ikke innom på kaffe og mat?

#85 ...JD...

...JD...

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 294 Innlegg:

Posted 25 August 2008 - 21:06

Var innom BT på Fredag og fikk godkjent mitt LPG annlegg (BRC).
Kontrollen kosta 775,- og tok ca. 5min blink.gif
Kontrollen blei utført av ein hyggeleg kontrollør, men eg trur ikkje han hadde vert borti så mange LPG anlegg før sia han spurte meg om kor dei forskjellige komponentene var...

Fikk litt rabatt i prisen da sia eg hadde med meg ein hestehenger som og skulle ha godkjenning. Denne tok dei faktisk på samme timen uten å ta ekstra betalt biggrin.gif
.......JD......

#86 Gurba

Gurba

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 26 August 2008 - 12:59

QUOTE(...JD... @ 25 Aug 2008, 21:06) <{POST_SNAPBACK}>
Var innom BT på Fredag og fikk godkjent mitt LPG annlegg (BRC).
Kontrollen kosta 775,- og tok ca. 5min blink.gif
Kontrollen blei utført av ein hyggeleg kontrollør, men eg trur ikkje han hadde vert borti så mange LPG anlegg før sia han spurte meg om kor dei forskjellige komponentene var...

Fikk litt rabatt i prisen da sia eg hadde med meg ein hestehenger som og skulle ha godkjenning. Denne tok dei faktisk på samme timen uten å ta ekstra betalt biggrin.gif

Hadde vært kult om du kommer med erfaringer på dette anlegget etterhvert, forbruk problemer etc. smile.gif

#87 ...JD...

...JD...

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 294 Innlegg:

Posted 26 August 2008 - 18:37

QUOTE(Gurba @ 26 Aug 2008, 13:59) <{POST_SNAPBACK}>
Hadde vært kult om du kommer med erfaringer på dette anlegget etterhvert, forbruk problemer etc. smile.gif

Det er veldigt sjelden i bruk. Da det ikkje er noken fyllestasjon i nerheiten av der eg bur.
Men det har fungert veldigt bra dei gangene eg har brukt det.
.......JD......

#88 Gurba

Gurba

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 26 August 2008 - 19:05

QUOTE(...JD... @ 26 Aug 2008, 18:37) <{POST_SNAPBACK}>
Det er veldigt sjelden i bruk. Da det ikkje er noken fyllestasjon i nerheiten av der eg bur.
Men det har fungert veldigt bra dei gangene eg har brukt det.

Du får sette opp en 30.000 liters tank i hagen så får du sikkert litt rabatt og. smile.gif

#89 ...JD...

...JD...

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 294 Innlegg:

Posted 26 August 2008 - 20:37

QUOTE(Gurba @ 26 Aug 2008, 20:05) <{POST_SNAPBACK}>
Du får sette opp en 30.000 liters tank i hagen så får du sikkert litt rabatt og. smile.gif

Eg og naboen har vert inne på tanken... Må bare få han til å bytte bil først biggrin.gif
.......JD......

#90 Gurba

Gurba

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 26 August 2008 - 20:38

QUOTE(...JD... @ 26 Aug 2008, 20:37) <{POST_SNAPBACK}>
Eg og naboen har vert inne på tanken... Må bare få han til å bytte bil først biggrin.gif

smile.gif