Gå til innhold

Foto

Kort referat fra service på mitt BRC LPG-anlegg idag

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
89 replies to this topic

#61 Jeeps

Jeeps

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 19:41

aj aj aj.... Når må dere skjerpe dere gutter..... Ka har denne personkranglingen på topic å gjøre????????????
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#62 Gurba

Gurba

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 20:12

QUOTE(Jeeps @ 20 Aug 2008, 19:41) <{POST_SNAPBACK}>
aj aj aj.... Når må dere skjerpe dere gutter..... Ka har denne personkranglingen på topic å gjøre????????????

Ingenting, men når camarocab hele tiden driver med drittpreiket sitt så blir det sånn. Beklager.

QUOTE(camarocab @ 20 Aug 2008, 19:37) <{POST_SNAPBACK}>
Detta blir bare værre og værre (rister på hode), VAR du i POLEN og gikk på kurs, husker jeg feil eller ble det ikke sagt noe engang om hvor elendig montering i Polen var og Hvor elendige polakker er, UFF dette var ikke bra... noexpression.gif

Jeg synes virkelig synd på deg som har så lite positivt i livet ditt at det eneste du ønsker er å lage krangel. Du har sikkert ingen venner. Stakkars fyr.

Edited by Gurba, 20 August 2008 - 20:19.

#63 tiiim

tiiim

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 20:38

ikke EN lpg-tråd fungerer her uten at det blir tull.
Litt synd, ettersom det er mange som faktisk søker seriøs info rundt LPG montering til bilene sine.

#64 Chev_G30

Chev_G30

Lastebilmekaniker B.O.S

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3313 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 20:41

Ser ut som samme tråden som "Mekkeren" laget om fsd laugh.gif laugh.gif

#65 Gurba

Gurba

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 20:45

Synd at enkelte er nødt til å ødelegge for alle andre bare for å skape krangel og faenskap. Beklager også at jeg blir dratt inn i det hver gang. Har alltid prøvd å opptre skikkelig her, men det er ikke alltid like enkelt. Dere får lage en LPG-åd der jeg og andre useriøse ikke har adgang.

Synd at enkelte er nødt til å ødelegge for alle andre bare for å skape krangel og faenskap. Beklager også at jeg blir dratt inn i det hver gang. Har alltid prøvd å opptre skikkelig her, men det er ikke alltid like enkelt. Dere får lage en LPG-tråd der jeg og andre useriøse ikke har adgang. Jeg har ikke noe å si om LPG som jeg ikke har sagt tidligere allikevel. smile.gif

#66 Chevy-LPG

Chevy-LPG

Onroader

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 20:59

Får kaste meg med jeg også da.... mye av useriøs montering blir nå snart borte heldigvis...

QUOTE(Bead-lock-1 @ 27 Feb 2008, 17:01) <{POST_SNAPBACK}>
gi totalt blanke i de forbanna idiotene på Biltilsynet,

Ta turen til Polen du Cabben!

thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif http://www.offroad.n...showtopic=93237 thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif

QUOTE(camarocab @ 20 Aug 2008, 12:46) <{POST_SNAPBACK}>
Ser vel ut til at jeg også kommer til å montere et annlegg her i Norge, har finni en edrulig montør skjønner du, venter bare på sist runde med tilbud.

Får håpe du får montert og godkjent det før 1.okt da....begynner å bli fulle listene hos BT for tiden....Hjelper ikke å sitte og vente på billigsalg når salgsdato går ut på varen....hehe

Edited by Chevy-LPG, 20 August 2008 - 21:00.

#67 Gurba

Gurba

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 21:44

QUOTE(camarocab @ 20 Aug 2008, 11:46) <{POST_SNAPBACK}>
Åssen fyr jeg er............ jeg har ihvertfall ikke påberopet meg masse kunskap om montering av lpg annlegg har mest synsa jeg rofl.gif.

Ser vel ut til at jeg også kommer til å montere et annlegg her i Norge, har finni en edrulig montør skjønner du, venter bare på sist runde med tilbud.

Om butikken min går dårlig----tror ikke det, har du pappapermisjon enda ettersom du har tid til å sitte her hele dagen eller har du begynt i ny jobb som webmaster nå som du ikke driver med lpg montering mer, eller "husker" du ikke eller kansje bare du ikke bryr deg rolleyes2.gif

Du er så ivrig på at forumet er for at vi skal hjelpe hverandre med å få gjort ting med bilene våre billigst mulig. Da har du sikkert ikke noe imot å si hvem som skal montere anlegget for deg og til hvilken pris du har fått...

#68 Chevy-LPG

Chevy-LPG

Onroader

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 21:54

Sant det. Husker den dialogen....var viktig å roooope ut priser......og ikke minst montører som var edruelige....heheh. venter spent jeg også...ikke minst på anleggstype.

#69 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 22:17

QUOTE(Chevy-LPG @ 20 Aug 2008, 21:54) <{POST_SNAPBACK}>
Sant det. Husker den dialogen....var viktig å roooope ut priser......og ikke minst montører som var edruelige....heheh. venter spent jeg også...ikke minst på anleggstype.

JA jeg venter også, og dere skal sef. få greie på både pris og annlegg type, hvis det er av interesse.

Men nå må dere slutte å la dere erte, enkelte av dere er faen så hårsåre.
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#70 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 22:38

Synd at enkelte er nødt til å ødelegge for alle andre bare for å skape krangel og faenskap. Beklager også at jeg blir dratt inn i det hver gang. Har alltid prøvd å opptre skikkelig her, men det er ikke alltid like enkelt. Dere får lage en LPG-tråd der jeg og andre useriøse ikke har adgang. Jeg har ikke noe å si om LPG som jeg ikke har sagt tidligere allikevel. smile.gif
[/quote]
Krangel?? vi bare erter deg litt, det må du vel tåle, det er jo dine egne uttalelser denne gang som ble kommentert, det var flere andre som gjorde det også, men meg angriper du med en gang, hvorfor??. Hvis ikke du tåler at du blir kommenter så skal jeg slutte med å kommentere deg jeg rolleyes.gif det er ikke meniga å være slem innocent.gif .
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#71 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 20 August 2008 - 22:51

QUOTE(tiiim @ 20 Aug 2008, 20:38) <{POST_SNAPBACK}>
ikke EN lpg-tråd fungerer her uten at det blir tull.
Litt synd, ettersom det er mange som faktisk søker seriøs info rundt LPG montering til bilene sine.

JA, det er jeg faktisk helt enig med deg i, men det kommer lite frem om priser og erfaringer fra de forskjellige typer anlegg. Erfaring med utenlands montering for eks. eller hvem som har god service og hygelige priser. Disse informasjonene kommer ikke frem og det har jeg etterlyst mange ganger.
Det må jo være mange der ute som kjører på BRC annlegg disse bllir jo montert av Bergheim som selger chevy, det burde være mange som kan fortelle om sine erfaringer. Hvorfor er ikke dem fremme og forteller om sine erfaringer............................... whistle.gif Blir litt kjedelig å høre om Prinze anleggene sin fortrefelighet hele tiden. wink.gif Jeg har ikke greie på LPG men skulle ønske at flere som har det ville fortelle om sine erfaringer.
CamaroCab.

#72 Chevy-LPG

Chevy-LPG

Onroader

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 07:10

QUOTE(camarocab @ 20 Aug 2008, 23:17) <{POST_SNAPBACK}>
JA jeg venter også, og dere skal sef. få greie på både pris og annlegg type, hvis det er av interesse.

Men nå må dere slutte å la dere erte, enkelte av dere er faen så hårsåre.

Leser du ikke innlegg i det hele tatt? - priser har vært ramset opp over langt tid her nå. Bruk søkefunksjonen.

QUOTE(camarocab @ 20 Aug 2008, 23:51) <{POST_SNAPBACK}>
Det må jo være mange der ute som kjører på BRC annlegg disse bllir jo montert av Bergheim som selger chevy, det burde være mange som kan fortelle om sine erfaringer. Hvorfor er ikke dem fremme og forteller om sine erfaringer............................... :

Leser du ikke innlegg i det hele tatt? - De skriver jo om sine erfaringer...synd de stort sett har vær negative. Bruk søkefunksjonen.

QUOTE(camarocab @ 20 Aug 2008, 23:51) <{POST_SNAPBACK}>
Blir litt kjedelig å høre om Prinze anleggene sin fortrefelighet hele tiden. wink.gif Jeg har ikke greie på LPG men skulle ønske at flere som har det ville fortelle om sine erfaringer.

Leser du ikke innlegg i det hele tatt? - Det har vært ramset opp over langt tid her nå. Bruk søkefunksjonen. Har vært diskutert 3-4 anlegg i tilleg til Prins og BRC, tre fire forskjellige montører også.

#73 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 09:02

QUOTE(Chevy-LPG @ 21 Aug 2008, 07:10) <{POST_SNAPBACK}>
Leser du ikke innlegg i det hele tatt? - priser har vært ramset opp over langt tid her nå. Bruk søkefunksjonen.
Leser du ikke innlegg i det hele tatt? - De skriver jo om sine erfaringer...synd de stort sett har vær negative. Bruk søkefunksjonen.
Leser du ikke innlegg i det hele tatt? - Det har vært ramset opp over langt tid her nå. Bruk søkefunksjonen. Har vært diskutert 3-4 anlegg i tilleg til Prins og BRC, tre fire forskjellige montører også.

Dagens søkemotor:

Du søkte etter: lpg
Desverre gav ikke søket ditt noen treff.
Forsøk å vide ut søkeparametrene ved å søke med forskjellige nøkkelord eller prøv et annet format for søket.
Husk å bruke '*' for å øke antall treff. Eple* vil treffe 'eple' og 'epler'.

Søk igjen?

Jeg leser innlegg sånn stort sett, ser vel lite om andre alternativer og erfaringer, men jeg er jo blind på et øye så jeg ser vel bare halvparten av det jeg burde- beklager. Men denne diskusjonen tar bare av og nå har flere bedt om at vi lar vær å drive denne kranglinga, og burde ikke du som moderator være den første til å slutt da........
CamaroCab.

#74 Nannestad-Sub

Nannestad-Sub

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1601 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 09:09

QUOTE(camarocab @ 21 Aug 2008, 09:02) <{POST_SNAPBACK}>
Dagens søkemotor:

Du søkte etter: lpg
Desverre gav ikke søket ditt noen treff.
Forsøk å vide ut søkeparametrene ved å søke med forskjellige nøkkelord eller prøv et annet format for søket.
Husk å bruke '*' for å øke antall treff. Eple* vil treffe 'eple' og 'epler'.

http://www.offroad.n...lite=LPG-anlegg

Tja var da ikke så vanskelig B)
Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!

#75 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 09:15

QUOTE(Nannestad-Sub @ 21 Aug 2008, 09:09) <{POST_SNAPBACK}>
http://www.offroad.n...lite=LPG-anlegg

Tja var da ikke så vanskelig B)

Se der ja, søkte bare på "lpg", jeg trodde det holdt, burde være en bruksanvisnig på søkemotoren for sånne som meg. rofl.gif
Men det var jo ikke så vannvitig mye informasjon om forskjellige annlegg og priser.

Edited by camarocab, 21 August 2008 - 09:20.

CamaroCab.

#76 Chevy-LPG

Chevy-LPG

Onroader

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 09:41

QUOTE(camarocab @ 21 Aug 2008, 10:02) <{POST_SNAPBACK}>
Men denne diskusjonen tar bare av og nå har flere bedt om at vi lar vær å drive denne kranglinga, og burde ikke du som moderator være den første til å slutt da........

Som "en annen" sa tidligere i tråden.... "Men nå må du slutte å la deg erte" laugh.gif
Selv moderatorer har lov til det.....

Du må nok søke litt på forskjellige ord, så får du opp priser også. Merk at mange priser er vist i linker til eksterne leverandørsider. tiim hadde vel en del innlegg der.

Edited by Chevy-LPG, 21 August 2008 - 09:44.

#77 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 16:22

"Bigas" er det et anlegg som heter, noen som har erfaring. LPG sjefen kan også svare bare han ikke NI-skryter av Prinze:whistle:

Edited by camarocab, 21 August 2008 - 16:24.

CamaroCab.

#78 Chevy-LPG

Chevy-LPG

Onroader

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 17:35

Dette Prinze anlegget du nevner hele tiden, er det noe nytt på markedet, eller er det et plagiat av Prins? tongue.gif

Dette BIGAS-anlegget er omskrevet en del av en som sjekket det nå nettopp....

Bruker du søkefunksjonen så vil du finne dette innlegget som jeg nå har søkt opp for deg:

"Anlegget ålesundgassdrift bruker er BIGAS og lite anbefallt både fra div. personer her på forumet samt av div. andre produsenter jeg har vært i kontakt med selv.

En Landirenzo-montør skrøt BRC og prins opp i skyene men bigas var ikke anbefalt,
samme med en BRC montør jeg snakket med. Han var mindre kjent med landirenzo,
men anbefalte prins og IKKE Bigas (samt et monteringsenter som monterer dette).

Hadde planer om å få montert et Bigas anlegg hos Gassdrift, men de planene ble skrinlagt fort (og glad for det)."

Edited by Chevy-LPG, 21 August 2008 - 17:36.

#79 cwathne

cwathne

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 487 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 18:57

QUOTE(Nannestad-Sub @ 17 Aug 2008, 20:08) <{POST_SNAPBACK}>
Hvorfor er Posten som er "fantastiske", når det er toget til NSB som har problemer?????

Det er dem som er så forbanna fantastiske ja! JEG KUNNE KALDKVALT DEM !!!!

...

Toget stopp torsdagskveld sist uke.. VET DU NÅR JEG FIKK PAKKA ???!?!?!?!??! IGÅR !!!!

Nå er jeg endelig hjemme etter og kjørt 1000km fra ålesund og hjem.. er noe sliten så kan forklare nærme da ossen alt virker osv osv...

Hvis du jobber på Posten Nannestad-Sub så får jeg håpe du gir bedre service enn dine medarbeidere... laugh.gif
Det fins kun 2 typer biler. Nye og brukte Chevrolet !

#80 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 21 August 2008 - 18:58

QUOTE(Chevy-LPG @ 21 Aug 2008, 17:35) <{POST_SNAPBACK}>
Dette Prinze anlegget du nevner hele tiden, er det noe nytt på markedet, eller er det et plagiat av Prins? tongue.gif

Dette BIGAS-anlegget er omskrevet en del av en som sjekket det nå nettopp....

Bruker du søkefunksjonen så vil du finne dette innlegget som jeg nå har søkt opp for deg:

"Anlegget ålesundgassdrift bruker er BIGAS og lite anbefallt både fra div. personer her på forumet samt av div. andre produsenter jeg har vært i kontakt med selv.

En Landirenzo-montør skrøt BRC og prins opp i skyene men bigas var ikke anbefalt,
samme med en BRC montør jeg snakket med. Han var mindre kjent med landirenzo,
men anbefalte prins og IKKE Bigas (samt et monteringsenter som monterer dette).

Hadde planer om å få montert et Bigas anlegg hos Gassdrift, men de planene ble skrinlagt fort (og glad for det)."

Fikk tilbud derfra på 28500 pluss 1500 BT og x antall kr. for full tank. og dettte til en stakkars v6 hutte tu......... devil.gif
CamaroCab.