Ser egentlig ikke det helt store problemet med å bygge inn gasstanken som ligger i bagasjerommet. Det er ikke akkurat fint med en stor svart tank inni bilen heller. Det er jo bare å bruke to sponplater og noen vinkler.
Egentlig på pickup så er det et krav til styrke. Innbyggingen skal tåle tilsvarende et lasteromsskille. Sponplater er vel ikke det beste å ha i friluft heller.
Når det gjelder min så blir jeg nok å kun bruke det ja, å kle den på en fin måte....blir nytt smuglerrom til svensketurer....

Bare for å klargjøre noe:
Mulig dere vet dette, men det er ikke sikkert alle gjør

Det vil ikke bli umulig å få LPG-anlegget inn i vognkortet etter 1. oktober.. Men installasjonen må være gjort etter en fast standard.. Hittill har (iallfall Gasservice) gjort litt forskjellig.
Det var dette som sto i brevet jeg fikk av Gasservice.. Ta en prat med leverandøren deres hvis dere lurer på noe

Det stemmer det. Men...for oss som har så gamle biler (primært eldre enn 2003-4) så har vi ikke biler som i utgangspunktet tilfredsstiller avgasskravene.
Samt at hvert LPG anlegg heretter skal være dokumentert fra produsent at det tilfredsstiller avgasskravene til den betemte bil og motortype.
Selvsagt kan man på nyere biler også montere LPG i fremtiden. Men det spørst jo hvor mange produsenter som begynner å gjøre dette opp i mot biltyper som ikke er det store markedet...les amerikanere. Må vel neste være Prins det da, som leverer stort til Canada pr i dag.
Edited by Chevy-LPG, 14 August 2008 - 15:31.