hehe..En ny LPG
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#2322
Posted 28 February 2010 - 20:11
Ei knallhælj med andre ord...
hehe.. du har jo en fin campingvogn å bo i da....
Kunne du ikke bare vinsje deg ut da?
Edited by Chevy-LPG, 28 February 2010 - 20:12.
#2323
Posted 28 February 2010 - 20:19
Kunne du ikke bare vinsje deg ut da?
Hadde det vøri for to uker sea.. JA DA HADDE JE VINSJA MEG RETT UT!!!!! Kan je sende regninga på ny drivaksel te BT?? Hmmm.. Doms skyld je itte har vinsj lenger?
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2324
Posted 28 February 2010 - 20:24
og angående den vinsjen som har rare vestlenningen som aldri kjøre Chevy kjøpte forann nasa mi Kjøpte meg splitter ny iastaden, for havle summen
#2325
Posted 28 February 2010 - 20:50
#2326
Posted 28 February 2010 - 21:08
Kjøpte en som iflg reklamen er T-Max, men innbiller meg at det er en såkalla Kina Vinsj.... T-Max er australienes svar på Warn...
Du finn den på Netthandelen, 5,2 hk, 3600kg drakraft. Kansje litt liten på Chevyn, men den skal ikkje brukes på den:)
Oppretta forøvrig en tråd på Pirate http://pirate4x4.no/...ead.php?t=33267
#2328
Posted 01 March 2010 - 17:53
Anbefaler deg å få heim såkalt Train Horn og monter dei under bilen.......brutal lyd det der
#2329
Posted 01 March 2010 - 19:33
#2330
Posted 01 March 2010 - 19:33
Edited by Chevy-LPG, 01 March 2010 - 19:34.
#2331
Posted 01 March 2010 - 20:44
#2332
Posted 01 March 2010 - 21:48
Kan forsikre deg om at du itte var så langt som te Høland Du var nord i Aurskog, og henta noe...
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2333
Posted 01 March 2010 - 23:00
så den like hel ut?
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2334
Posted 01 March 2010 - 23:06
Akkurat som på bildet over
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2335
Posted 01 March 2010 - 23:27
og så er det påan igjen i 3 tia nå... uffff menn jaja... blir jo penger av det til å kjøpe stæsj til subben
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2336
Posted 02 March 2010 - 00:04
#2337
Posted 02 March 2010 - 18:15
#2338
Posted 02 March 2010 - 18:38
#2339
Posted 02 March 2010 - 22:47
Har prøvd å henge med på detta med Henger spørsmålet.
Har en henger på totalvekt 600 kg u brems.
Det står totalvekt på 450 i vognkortet.
Etter det jeg har skjønt har jeg ikke lov til å dra denna lille hengeren engang.
Det høres jo helt sykt ut att denna( store)bilen ikke har lov til å dra henger u brems.
Ellers er jeg kjempefornøyd med bilen.
MVH Heavy Chevy
#2340
Posted 02 March 2010 - 22:51
Har prøvd å henge med på detta med Henger spørsmålet.
Har en henger på totalvekt 600 kg u brems.
Det står totalvekt på 450 i vognkortet.
Etter det jeg har skjønt har jeg ikke lov til å dra denna lille hengeren engang.
Det høres jo helt sykt ut att denna( store)bilen ikke har lov til å dra henger u brems.
Ellers er jeg kjempefornøyd med bilen.
MVH Heavy Chevy
Når desse bilane har så elendige bremser som dei har så er det berre fornuftig at dei ikkje har lov å trekke meir.....
Hengeren har du nok lov å dra, men ikkje med full last:)