Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#2641
Posted 30 May 2010 - 22:31
#2642
Posted 30 May 2010 - 22:34
Jeg hadde samme "problem" med mine og det viste seg å være "pæresoklene" i lyktene som var feil montert. Hvis du lodder om (bytter plass) ledningene på de to kontaktene i bunnen av sokkelen så vil du få park/blink. Det er blinklyset ditt som lyser nå
Nice..... men du får ikke en styrke på markering og en sterkere med blink?
#2643
Posted 30 May 2010 - 22:48
Jo noe sånn, husker ikke helt i detalj. Mener park skal være svakt lys i den rekka du har lys i nå og blink gir sterkere lys i den rekka og tenner en rekke tl som er mere skjult.
Mener jeg ikke fikk blink til å funke for park aktiverte det sterkeste lyset.
Orker ikke stå opp nå å ut å dobbeltsjekke
#2644
Posted 30 May 2010 - 23:00
Vanskelig å bytte hjelpesnekka?
#2645
Posted 31 May 2010 - 09:59
Det var veldig enkelt og rett frem. Bare pass på at ikke boltene detter inn i ramma
#2646
Posted 31 May 2010 - 14:01
#2647
Posted 01 June 2010 - 14:33
et sted mellom 2600 og 3500 pluss mva og da blir det i orden.... men har litt lyst til å prøve fikse først, kan jo umulig bli værre enn det er nå
Hamar Bremseservice
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2648
Posted 01 June 2010 - 20:55
om ting er 100% rett er jo ikke så nøye på disse bilene, er jo mye som er rimelig skjeivt fra fabrikk
#2649
Posted 02 June 2010 - 05:58
om ting er 100% rett er jo ikke så nøye på disse bilene, er jo mye som er rimelig skjeivt fra fabrikk
Er bare det at jeg mangler masse verkøy til slikt
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2650
Posted 03 June 2010 - 18:23
I dag har jeg kjørt tursekker for en klasse. Det var totalt stappfullt...bagasjerom, baksete og gulv samt forsete...
#2651
Posted 03 June 2010 - 20:00
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2652
Posted 03 June 2010 - 20:02
#2653
Posted 04 June 2010 - 12:33
#2654
Posted 04 June 2010 - 13:57
Ja han er nå etterlyst......
Wanted dead or (alive)
dusør
du får igjen for kruttet! hehe
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2655
Posted 04 June 2010 - 16:24
Enda du har jo bilen halvfull av gasstanker...
#2656
Posted 04 June 2010 - 16:29
Men ikke pokker om jeg blir klok på om jeg skal jekke opp fronten eller ikke når jeg skal justere spissinga.
#2657
Posted 04 June 2010 - 22:48
Men ikke pokker om jeg blir klok på om jeg skal jekke opp fronten eller ikke når jeg skal justere spissinga.
'Nei, skal ikke jekkes opp.
#2659
Posted 05 June 2010 - 21:27
#2660
Posted 05 June 2010 - 23:13
Merka bra forskjell på gangen på motoren for å si det sånn.. den går mye bedre, mykere og stillere enn før! pluss at den starter latterlig lett nå.. satser på at jeg ser det på forbruket også
Kan jo legge til at det gikk rundt 3 timer på dysebytte, hadde jo regna med mye mer tid enn det..
Edited by matsremi, 05 June 2010 - 23:14.