Lekker den skuta di nå Lpg.. Er det mulig å få leid sånne som du har te å polere felger og vaske bil??? Hehe... Har forøvrig vøri på tur med vogna i hælja... Gikk nesten ett år bare da Funka som pokker det gitt
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#2741
Posted 25 July 2010 - 09:42
Lekker den skuta di nå Lpg.. Er det mulig å få leid sånne som du har te å polere felger og vaske bil??? Hehe... Har forøvrig vøri på tur med vogna i hælja... Gikk nesten ett år bare da Funka som pokker det gitt
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2742
Posted 25 July 2010 - 10:17
Ja det var på tide. et par ganger i sommer at jeg angret på det salget.....har fortsatt den delen liggende om du farter forbi.
#2743
Posted 25 July 2010 - 10:25
Ja det var på tide. et par ganger i sommer at jeg angret på det salget.....har fortsatt den delen liggende om du farter forbi.
Jasså?? Bare å si ifra, du kan få låne den om du sku få løst på en tur altså
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2744
Posted 25 July 2010 - 10:28
#2745
Posted 26 July 2010 - 01:22
hadde den på eu der men ble stolen deler. 1600. egen frakt fra oslo meg firma bil.
2 timers arbeid så var det gjort. de gamle demperne var helt kaput. fantes ikkke motstand i dem omtrent.
Edited by Silvo75, 26 July 2010 - 01:23.
#2746
Posted 26 July 2010 - 18:19
Netthandelen.no hehe der kjøpte jeg min som var uten uten ovn da, kun 1 stang i midten
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2747
Posted 26 July 2010 - 22:08
Hadde trudd det skulle bli litt kjøring på starteren pga alle dysene har vært
ute men den starta som om ingenting har skjedd
Gjorde ferdig montering av oljeretur til nye turboen. Kn vel hive vakumpumpa til helv..... nå.
Testkjørt å alt funke fint
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".
#2748
Posted 26 July 2010 - 22:23
Type plastfornying du har brukt LPG?
Skal av med kåpa jeg også en dag.
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".
#2749
Posted 26 July 2010 - 23:32
#2750
Posted 27 July 2010 - 22:32
#2751
Posted 29 July 2010 - 01:04
Første som åpembarer seg når jeg tar av plastkåpa er en stor papplate som tidliger eier hadde stappa nedi for å få det varmt
om vinteren. Greit nok det men han kunne skiftet termostatene først å prøvd! De skiftet jeg straks etter jeg kjøpte bilen så
tempen ble bra den men fy faen for en idiot!
Ikke rart clutchen ikke aktiverte vifta da den starter etter hvor varm lufta som kommer forbi radiatoren er.
Men, ny clutch ble montert ilag med 21" vifte. Er vel en sånn som de kaller for Duramax vifte,ikke vet
jeg men helvete så den blåser!!!!
PS: bare så det er sagt så gikk det ikke an å se den papplata når øverste kåpedeksel er på pga den sto i mellom
radiator å condenseren.
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".
#2752
Posted 29 July 2010 - 06:17
#2753
Posted 29 July 2010 - 08:17
#2754
Posted 29 July 2010 - 23:49
#2755
Posted 30 July 2010 - 17:26
3 2'er feil.
Slitt bærekule venstre nede og defekte støtdempere forran, noe som jeg har hatt mistanke om sjøl, men tredje feil, slakke i bakre mellomakselkryss er bare piss mener jeg.
Bytta begge for mindre en to år siden og har ikke akkurat kjørt 50 000km siden da.
Edited by Ståggå, 30 July 2010 - 17:26.
#2756
Posted 31 July 2010 - 00:48
#2757
Posted 31 July 2010 - 12:13
En dieselmotor skal aldri ruses opp på turtall uten belastning på motoren.. sikker måte å knerte topp/topppakning på
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2758
Posted 31 July 2010 - 15:01
Merkelig og ikke minst, hva faen har det med sikkerhet å gjøre?
#2759
Posted 31 July 2010 - 20:45
Når du finner ut det, så må det vel kunne gå an å finne ut om kryss går inn under det punktet eller ikke.
Kan vel nesten være på sin plass å gå videre med det hvis kryss ikke inngår. Alt for mye blir etter min mening sjekket her i landet kontra andre EU land.
#2760
Posted 31 July 2010 - 20:49