skulle hatt en sånn,da hadde du kommet deg fram å slippi å bøye ramma di
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#3121
Posted 16 November 2010 - 18:23
skulle hatt en sånn,da hadde du kommet deg fram å slippi å bøye ramma di
#3122
Posted 16 November 2010 - 18:38
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#3123
Posted 16 November 2010 - 19:51
Hmm, dieselmotor med eksosen ut bakom bakakslingen Skjeldent syn
(ser ingen tennplugger, ergo må dette vere dieselmotor, som igjen er en 195??? modell )
#3124
Posted 16 November 2010 - 20:27
(ser ingen tennplugger, ergo må dette vere dieselmotor, som igjen er en 195??? modell )
Kanskje fordi plugga sitter på andre sida Detta er en bensin, diesel kom i -51. Dieselen har litt større luftfilterboks og annen manifold.
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#3125
Posted 16 November 2010 - 20:30
(ser ingen tennplugger, ergo må dette vere dieselmotor, som igjen er en 195??? modell )
Er bensin..plugger er på andre sia
usikker på modell
#3126
Posted 16 November 2010 - 20:35
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#3127
Posted 16 November 2010 - 20:59
Men det er jaggu mange år sia eg såg den sist.
Men dei beltene, er det en norsk patent/produsent? Mener å ha hørt det engang.
#3128
Posted 16 November 2010 - 21:22
Men det er jaggu mange år sia eg såg den sist.
Men dei beltene, er det en norsk patent/produsent? Mener å ha hørt det engang.
Usikker, men det var Ösa i Sverige som etterhvert produserte mest belteutstyr te skogstraktorer. Veit og at Mr. Ferguson itte hadde økonomi te å laga nesten noe sjøl te dissa traktora (TE/TO20 som dom heter) så det meste blei lagd av andre firmaer i England og USA. Var veldig populært med halvbelter bl.a. i Australia og faktisk!!!! Virker te å væra en norsk patent, men je tviler... Bare moro om je tar feil da
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#3129
Posted 21 November 2010 - 18:03
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#3130
Posted 22 November 2010 - 21:58
http://www.finn.no/f...nnkode=21237382
http://www.finn.no/f...nnkode=21237457
http://www.finn.no/f...nnkode=20860010
http://www.finn.no/f...nnkode=20348873
fsd supply
#3132
Posted 23 November 2010 - 01:51
#3133
Posted 23 November 2010 - 04:03
#3134
Posted 23 November 2010 - 05:31
Funnet diesellekasje ved ene dysa, pluss pulserende diesel på koplinga mellom rør og dyse
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3135
Posted 23 November 2010 - 23:38
Overhalt calipere, montert stålomspunne bremseslanger, skiftet håndbrekkwire, overhalt bakasel og bremser bak.
Burbe snart klar for EU-kontroll....
Alle mennesker er født som orginaler. De fleste dør desverre som kopier
I DON`T FALL FOR PICK UP LINES, I FALL FOR PICK UP TRUCKS !!
You can set my truck on fire and roll it down a hill, and I still would`nt trade it for a Coupe DeVille.
#3136
Posted 24 November 2010 - 23:35
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3137
Posted 25 November 2010 - 00:15
#3138
Posted 25 November 2010 - 00:19
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3139
Posted 25 November 2010 - 04:28
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3140
Posted 27 November 2010 - 00:11
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.