Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#3481
Posted 12 April 2011 - 19:59
#3482
Posted 12 April 2011 - 20:39
http://www.finn.no/f...nnkode=21237382
http://www.finn.no/f...nnkode=21237457
http://www.finn.no/f...nnkode=20860010
http://www.finn.no/f...nnkode=20348873
fsd supply
#3483
Posted 12 April 2011 - 20:50
#3484
Posted 12 April 2011 - 21:02
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#3485
Posted 12 April 2011 - 22:07
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3486
Posted 12 April 2011 - 22:15
Rep kit finnes, iallefall til Tahoe, men eg fann ut at det som var mest lønnsomt var å kjøpe ny calipper .... 1600,- e no ikkje så gæli...
Salt??? stemplene er jo av plastikk!
#3487
Posted 12 April 2011 - 23:18
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".
#3488
Posted 13 April 2011 - 19:38
Salt??? stemplene er jo av plastikk!
Plast? Vi snakker om en Duramax 2500 HD. Kan love deg at jeg har ruststempler. Det var så varmt rundt navet at jeg var redd tettingen i bakakslingen skulle ryke. Tipper plaststemler hadde smeltet. Bremseklossene var hvite
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3489
Posted 13 April 2011 - 19:58
Hva er symptomene hvis kjedet begynner å bli strukket?
#3490
Posted 13 April 2011 - 22:59
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#3491
Posted 14 April 2011 - 20:33
Edited by Jonta, 14 April 2011 - 20:34.
#3493
Posted 15 April 2011 - 11:48
Jeg mener, med disse tunge bilene har vi også et visst annsvar......
Edited by Jonta, 15 April 2011 - 11:49.
#3494
Posted 15 April 2011 - 12:26
Mener du alle skal pelle av kufanger`ene på bilene sine???
#3495
Posted 15 April 2011 - 12:42
Jeg mener, med disse tunge bilene har vi også et visst annsvar......
nå er nå fangeren godkjent da
http://www.finn.no/f...nnkode=21237382
http://www.finn.no/f...nnkode=21237457
http://www.finn.no/f...nnkode=20860010
http://www.finn.no/f...nnkode=20348873
fsd supply
#3496
Posted 15 April 2011 - 14:09
Jeg mener, med disse tunge bilene har vi også et visst annsvar......
Hvorfor det? - han kjører en typegodkjent bil og en typegodkjent frontguard til denne bilen.
Nesten så jeg ikke tror det er så stor forskjell om man treffer en kufanger eller selve bilen. Disse bilene er så tverr i front at du treffes i samme høyde uansett om det er front eller frontguard.
#3497
Posted 15 April 2011 - 14:50
Hmm.. åssn gikk du fram ang papirer? Hadde du det til hjula og bodyliftn?
#3498
Posted 15 April 2011 - 18:36
"Hvis det mot formodning skulle gå bra, vil det i det lange løp vise seg at det hadde vært best om det hadde gått galt."
#3499
Posted 15 April 2011 - 19:39
Er det ikke slik at når man har kjørt en tur så ombestemmer man seg å ikke vil selge?
#3500
Posted 15 April 2011 - 21:03
Du har et poeng der
"Hvis det mot formodning skulle gå bra, vil det i det lange løp vise seg at det hadde vært best om det hadde gått galt."