Hei igjen Chevy-LPG
Den 3g routeren har den simkort? Og evt hvilket abonnement bruker du da?
Hvilke kontantkort er det som har maks 10 kr pr dag på data i norge? Vet chess har til 20 kr dagen ...
Kjøpte meg en ipad med 3g hvor jeg egentlig hadde tenkt å putte inn et kontantkort men er visstnok ingen kontankort som støtter ipad da det ikke er en mobiltlf i den...så man må evt ha et eget dataabonnement..... Har du noe erfaring med det du på din ipad? venter forøvrig spent på info når du har lagt inn dashcommand og hvordan det funker.. Og også om ryggekamera koblet til ipaden hadde jo vært genialt....burde jo egentlig gå an å få til det hvis man har et usb cameraconnection kitet....tror jeg
I sverige er comviqkontant billigst tror jeg max 3 kr dagen evt fri surf i 30 dager hvis du fyller på med minst 150 kr.... Funker egentlig helt greit når jeg er i sverige selv om dekningen selvfølgelig er best i byene med 3g og 4g.
ja, den har simkort, ellers vil den ikke få kontakt med mobilnettet. Jeg har Telenor bedrift abonnement, slik at det står et rent data simkort i denne.
Telenor og Djuice mener jeg har kr 10 pr dag. Var dette jeg brukte tidligere. Var vel en øvre grense på 200mb pr måned.
Ipad mener jeg har mini sim kort. Går du til en servicemindet selger så klipper han et vanlg simkort til mini for deg gratis. Ellers får du kjøpt slike stanse tenger for å gjøre det selv. Jeg har ingen erfaringer med det enda på Ipad, da jeg bruker 3g routeren også på den. 3g routeren har mulighet for 4 eller 8 oppkoblede enheter på en gang om jeg ikke er helt på jordet.
Er selv spent på dashcommand, bluetooth enheten ligger i subben som er på verksted enda, ellers hadde jeg fått prøvet den ut på S211 bilen.
Takk for tipset, skal sjekke ut Comvig, kjører en del i Sverige når jeg drar nordover. Kjører innenlandsveien som oftest da.