Stilig ble den....
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#3641
Posted 17 June 2011 - 21:55
Stilig ble den....
#3642
Posted 17 June 2011 - 22:47
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3643
Posted 17 June 2011 - 23:03
Ny EGR ventil, byttet begge regkjedene, samt drev.
#3644
Posted 19 June 2011 - 01:31
#3645
Posted 20 June 2011 - 20:10
Det ble så sterkt fjernlys at jeg vurderer å sette inn 55 watt pærer.
Gå ned på nærlys i mørket var som å tenne stearinlys...
Grunnen til at jeg monterte de lyktene var at jeg fikk de, og at det var boret hull i fangeren der fra før, pga en tidligere feil plassering av grøftelys...
2000 Chevrolet Tahoe 5,3 Vortec 9 seter 125000km
2013 Hobby 650 kmfe
1996 Mazda 626 2.0i16V aut-ac-cc 104000km
2009 Transporter 174 TDI 4 motion ac-cc 113000km
#3646
Posted 21 June 2011 - 14:29
#3647
Posted 21 June 2011 - 14:29
#3648
Posted 21 June 2011 - 18:17
6000.- kostet det og bilen holder seg rustfri i mange år til.
#3649
Posted 21 June 2011 - 21:35
Skal på langtur til Lillehammer området i morgen. så dette er er det nærmeste jeg kommer for i dag. Skal finne noen andre plugger som passer bedre til gassen en annen dag.
Edited by Chevy-LPG, 21 June 2011 - 21:35.
#3650
Posted 21 June 2011 - 21:57
Skal på langtur til Lillehammer området i morgen. så dette er er det nærmeste jeg kommer for i dag. Skal finne noen andre plugger som passer bedre til gassen en annen dag.
Må prøve å få til en Chevyburger i morgen da?
med Chevy og Chevy og ikke merche og Volvo FH
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3651
Posted 21 June 2011 - 22:49
#3652
Posted 22 June 2011 - 06:27
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3653
Posted 22 June 2011 - 11:04
og med alt ting å tang jeg hadde i bilen, slengte jeg inn en Europall og 2pallekarmer. som alt ble lagt pent og pyntelig nedi
tom ei plastbalje for ekstra olje til bilen som motorolje, automatolje, bakakslelolje m/slip og en Syntrax-universalolje
og selvfølgelig hundeburet
får ta rydde bak setene og støvsuge der i morgen, best å ikke overdrive.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3654
Posted 22 June 2011 - 17:11
#3655
Posted 22 June 2011 - 18:24
finner butikk/konebil på finn "reva" "Kewet" osv
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3656
Posted 22 June 2011 - 22:12
KapteinMike: var ikke verdig før utpå kvelden så det ble ikke noe meld på deg.....
#3657
Posted 22 June 2011 - 23:25
finner butikk/konebil på finn "reva" "Kewet" osv
Hehe ja sant det, men så sier pengboka at flere biler ikke går desverre...
#3658
Posted 23 June 2011 - 06:36
KapteinMike: var ikke verdig før utpå kvelden så det ble ikke noe meld på deg.....
Mulig du skal ha enda kortere elektrodeavstand på pluggene når du kjører på gass enn originalt for bensin
da blir det egentlig å prøve seg frem.
Den gjør ikke noe det, byr seg en annen anledning
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3659
Posted 23 June 2011 - 09:43
Det handler om prioritering. Du skulle sett den haugen penger jeg har brukt på min Duramax. Det er ikke småpenger. Har jo tre biler registrert. Koster endel, men må en ha så me en ha Og jeg er bare maskinfører av yrke
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3660
Posted 23 June 2011 - 10:48
Mulig du skal ha enda kortere elektrodeavstand på pluggene når du kjører på gass enn originalt for bensin
da blir det egentlig å prøve seg frem.
Den gjør ikke noe det, byr seg en annen anledning
Fylte diesel selv i dag, litt over 12 kr på Statoil Gardermoen .
Ja skal ha maks 1,2 men vet man også må helt ned på 0.8 for å få gass til å gå rent.