Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#3721
Posted 23 July 2011 - 11:55
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#3722
Posted 24 July 2011 - 14:19
Jeg sliter med leddgikt, også har jeg vel ikke den aller sprekeste servopumpa.
Har ventet snart i 4 månder, på svar fra hjelpemiddel sentralen om letting av servo
#3723
Posted 24 July 2011 - 22:59
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#3724
Posted 25 July 2011 - 11:40
Kult Det vart ikke til att du solgte den alikevel?
Har fått klarsignal på motorbytte jeg og nå forresten
#3725
Posted 28 July 2011 - 16:02
Har fått klarsignal på motorbytte jeg og nå forresten
hehe, nei prøvde og selge den, men tror folk er skeptiske til ombygga biler! så jeg kommer nok til og ha den en stund, er veldig fornøyd med bilen så jeg ser vel heller ingen grunn til og selge den, blir bare mer og mer fornøyd vurderer også vanninsprut fra snowperformance utrolig artig når det drar godt!
Lykke til med motorbytte du kommer garantert ikke til og angre!. Var det du som skulle ha duramax?
#3726
Posted 28 July 2011 - 22:21
Montert:
- PIAA pærer
- Formstøpte gulvmatter (Floorliners)
- Vaska litt i motorrommet
- Montert LED "ryggelys" (gjenstår å koble opp)
- Og ikkje minst, tørka gulvteppet for vann med våtstøvsuger..... gud hjelpe meg for en ekstra ballast man kjører rundt med..... Enda opp med at eg plukka av plastdeksler og løft opp teppet og isolasjonen mot karrosseriet der så man får tørke skikkelig....
#3727
Posted 28 July 2011 - 22:47
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#3728
Posted 29 July 2011 - 17:20
Tahoen har vært på PKK, så til den er det bestilt nye skiver og klosser fremme og støtdempere bak da den ene var litt lekkasje på.
1999 Chevrolet Tahoe 1500 LT 6.5 TD 18:1 "Heat Max E Tork" "Heat Turbomaster" "Bosch HO injectors"
#3729
Posted 29 July 2011 - 19:11
Du må jo ha gassfoten til en bestemor Med slik kjøring trenger du ingen trimmming
Jeg ligger på 1.7 på blandet kjøring, men da brukes motoren
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3730
Posted 29 July 2011 - 20:46
Ligger stort sett på 1.5-1.6 hjemme.
Edited by the_boss, 29 July 2011 - 20:47.
1999 Chevrolet Tahoe 1500 LT 6.5 TD 18:1 "Heat Max E Tork" "Heat Turbomaster" "Bosch HO injectors"
#3731
Posted 30 July 2011 - 00:26
har også montert et 2Kg pulverapparat baki også
regner med å måtte bytte beltene og motagerene foran også. men må vente til lommebok sier ja.
Før jeg bestiller time på BT for statusendring
Edited by KapteinMike, 30 July 2011 - 00:27.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3732
Posted 31 July 2011 - 02:31
#3733
Posted 31 July 2011 - 02:34
#3734
Posted 31 July 2011 - 21:15
Ligger stort sett på 1.5-1.6 hjemme.
92 liter?? Jeg har 90liters tank på min silverado
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#3735
Posted 01 August 2011 - 04:07
1999 Chevrolet Tahoe 1500 LT 6.5 TD 18:1 "Heat Max E Tork" "Heat Turbomaster" "Bosch HO injectors"
#3736
Posted 01 August 2011 - 09:28
Det går jo også an å fylle underveis.... tallene blir jo de samme for det....
#3737
Posted 02 August 2011 - 16:09
#3738
Posted 02 August 2011 - 18:08
Ville vurderet kjekket om fødepumpa gir nok jeg da denne hvis gir for lite diesel til IP er en medvirkende årsak til de høye temperaturene i fsd og derfor ryker
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3739
Posted 02 August 2011 - 18:31
#3740
Posted 02 August 2011 - 19:15
har du ikke fått den igjen enda...
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF