Pumpa er bytta og har det bra hehe Kjører på orginal PMD enda (245.000km) og har opplevd gradvis at den har stoppa en gang, så 5 mnd. pause også stopper den en gang til, så en gang etter 2 mnd. så 3 uker osv. Blit tungstartet i det siste og stoppet oftere enn det som er behagelig. Har ingen ting å tape tror jeg.
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#3741
Posted 02 August 2011 - 19:25
Pumpa er bytta og har det bra hehe Kjører på orginal PMD enda (245.000km) og har opplevd gradvis at den har stoppa en gang, så 5 mnd. pause også stopper den en gang til, så en gang etter 2 mnd. så 3 uker osv. Blit tungstartet i det siste og stoppet oftere enn det som er behagelig. Har ingen ting å tape tror jeg.
#3742
Posted 02 August 2011 - 20:57
Lykke til med motorbytte du kommer garantert ikke til og angre!. Var det du som skulle ha duramax?
Åja, det var jo synd Det er bra, ja er ulv i fåreklær det der nå. Jo takk for det, ja det stemmer det Mangler bare litt peng nå, så er motorbyttet igang
#3743
Posted 02 August 2011 - 23:41
Blir nok en uke til. Er i Saltdal nå så trenger den ikke.
Edited by Chevy-LPG, 02 August 2011 - 23:42.
#3744
Posted 03 August 2011 - 11:53
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#3745
Posted 05 August 2011 - 11:29
Fikk samtidig feilsøkt på grunn av den orange motorlampa, som lyste stadig. Det var feilkode...turbo bost ettellerannet. Det viste seg at den sulonoid'n for vacuum styringa til turbo splælet, var montert slik at ledningen ble litt kort og sto i spenn. Så det ble dårlig kontakt. Temmelig pulserende strøm her foresten.
#3746
Posted 05 August 2011 - 16:40
#3747
Posted 06 August 2011 - 21:06
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#3748
Posted 07 August 2011 - 19:01
#3749
Posted 10 August 2011 - 12:53
#3750
Posted 10 August 2011 - 19:01
#3751
Posted 10 August 2011 - 19:50
#3752
Posted 10 August 2011 - 20:59
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#3753
Posted 10 August 2011 - 22:43
Og ikke minst... nå bremser den som faen......
Edited by Chevy-LPG, 10 August 2011 - 22:43.
#3754
Posted 11 August 2011 - 15:35
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3755
Posted 11 August 2011 - 19:15
Og ikke minst... nå bremser den som faen......
Ny styresnekke, fra hvor og hvor mye? Kan styresnekke begynne å bli sliten etter bare 250 000 tror du? Kjerra mi er litt tung på rattet.
#3756
Posted 12 August 2011 - 01:58
Min fikk døgang som ikke lot seg stramme opp. Skifte av andre deler hjelpe heller ikke 100%. Nå er den så tett og fin at det er sykt....
Siden jeg nå skiftet både snekke og servopumpe pga overgang til hydraboost så kan jeg ikke si om hvilken av de som gjorde at servoen ble kjempelett....
#3757
Posted 15 August 2011 - 19:39
#3758
Posted 15 August 2011 - 19:48
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#3759
Posted 15 August 2011 - 22:20
skal ikke sette på ei svingskive istedet for planet igjen etterpå da?
Edited by KapteinMike, 15 August 2011 - 22:22.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3760
Posted 16 August 2011 - 19:51
slipt ned v side under lista og gjort klart for syregrunning
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.