Ja jeg drev på å prøvde å justere de den kvelden. Hvis du ikke kjenner til disse lyktene så er det forskjellige filter du setter på de. Jeg har her combo filter som gjør det noe videre i lysbildet. Det finnes en 4-5 filter farger, de fleste også med combo (vidt lysbilde) Her har jeg også Hella lyktene som lager det blåskjæret og lyser for lavt. Jeg hadde skrudd de for hardt fast i kufangern, så jeg fikk de ikke lengre opp.
I tillegg til dette har jeg her skrudd lykta litt ut, for jeg synes det ble for mye spot med de helt innskrudd. Ja, du kan i tillegg også skru lykta rundt, slik at du justerer pæren i forhold til pæren. Dette er også med på å bestemme om du skal spre lyset eller ha det som spot.
Disse tenner mye raskere enn HID 55w som jeg har i Hella lyktene. Jeg merker også at når de først har blitt varme, så tenner de fort etterpå. Aftermarked HID som jeg har i Hella skal jeg ikke vente så lenge med før de igjen trenger oppvarmingsperioden.
Ja de ettermarkeds-xenon kitta er ikke kjappe. Egner seg best til nærlys som alltid er tent.
Når du sier custom, mener du at du bestilte 70W xenen fra Lightforce når du bestilte lampen?