Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#4901
Posted 13 August 2012 - 16:59
#4902
Posted 13 August 2012 - 17:05
#4903
Posted 13 August 2012 - 17:32
Ble veldig glad for at det ikke ble dyrere. Men på en syk måte, så gleder jeg meg til å finne ut, hva som har tatt kveld, siden de ikke klarer å flytte bilen, og må skifte den delen på plassen bilen står, for å gjøre resten inne på selve verkstedet.
#4905
Posted 13 August 2012 - 22:02
Etter jeg hadde parkert, så hadde alt "satt" seg, sånt at de klarte ikke å vri på rattet. Og den hadde så stor lekasje, at de kunne ikke fikse den som stod på.
Håper at de sier noe om, hva som har gjort at den har tatt kveld. Om det er vanlig slitasje eller om noen har gjort en feil.
Det som er veldig surt å tenke på her, er at vi har lagt ut såpass mye penger på blen nå, at vi kunne heller tatt en service her hjemme, enn å kjørt til Svergie, og tatt den mini servicen der.
#4906
Posted 14 August 2012 - 09:58
fyttifaen
Betalte 65$ for min jeg fra rockauto.
#4907
Posted 14 August 2012 - 16:28
Og de tar nok og sjekker bremsene bak, de var veldig sikker på, at de hadde tatt kveld, derfor bilen ristet, når jeg holdt bremse pedalene inne.
#4909
Posted 15 August 2012 - 12:25
#4910
Posted 15 August 2012 - 12:49
har hatt mer langkjøring nå i det siste.. fylte 158l i dag på 162Mil
det gir da et resultat på 0,97l/mila men jeg har gått inn for å prøve å se hvor langt ned jeg klarte
Går ann å kjøre disse bilene på under litern, men må bruke hodet og kjøre ille kjedelig.
#4912
#4913
Posted 15 August 2012 - 20:48
Ute å kjører yacthen til jentungen.
Kontrast mellom dekk på bil og dekk på henger
Sent from my iPad using Tapatalk HD
#4914
Posted 15 August 2012 - 20:50
Sent from my iPad using Tapatalk HD
#4915
Posted 16 August 2012 - 12:01
Kontrast mellom dekk på bil og dekk på henger
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Når bilen har 22" og hengeren 10" blir vel litt foskjellig utveksling i fart også.
Godt den hengeren er pensjonert, til å være en opplagstrillebår for gummibåten.
#4916
Posted 16 August 2012 - 15:27
#4917
Posted 16 August 2012 - 15:35
1999 Chevrolet Tahoe 1500 LT 6.5 TD 18:1 "Heat Max E Tork" "Heat Turbomaster" "Bosch HO injectors"
#4918
Posted 16 August 2012 - 19:10
Og der ringte verkstedet, og sa at bærekulene MÅ byttes, for de holder på å falle av. Burde ikke Mekenomen ha sett det, når de skiftet bremsene?
Du ba dem vel ikke å sjekke det, så da gidder de vel ikke å se etter heller. :I
#4919
Posted 16 August 2012 - 19:27
kappa eksosen..hvorfor jeg gjorde det lurer jeg litt på nå..
satt på hardtopen og imorgen bærer det avgårde til arendal
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#4920
Posted 16 August 2012 - 19:44
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF