Jepp er drittkule.....testet de fra 2.etg på et hus også nedpå brostein...blir DIGER logo som vises godt.
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
Posted 12 October 2013 - 20:43
- Hallen likes this
Posted 12 October 2013 - 22:48
hadde vært kult å montert i taksjegget på garasken, bare for å markere styrke... hehe kjerringa hadde tilta vinkel det e eg GANSKE sikker på...
Hallen
H_K_H@msn.com
Jeep Grand Cherokee 1995 5,2l V8 SOLGT meget go bil!
VW vento 1,9td Kondemnert pga motor havari! BIL som imponerte mang en gang!
Chevrolet suburban 1988 SOLGT
Pontiac safari 1988 5,7 V8 bensin 1,1L/Mil 1,8L/Mil med bjølseth 680gdl SOLGT
Volvo 945 Ex. politibil! 1998 2,3fk selges
Posted 14 October 2013 - 18:41
Vært og hentet vinterdekkene til merc, samt justert litt på gassanlegget, den gikk litt magert.
Posted 14 October 2013 - 20:28
Bilde av monteringa da?
Stort sett skjult montert, ikke mye å ta bilde av
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
Posted 14 October 2013 - 20:42
Øvet litt med Bandet og vokalister, før vi inntok en bedre biffmiddag med litt nerve beroligende veske.
Med 250 forhåndssolgte billetter, og billettsalg i døra ente vi opp mot 300 betalende.
Ekstra stoler måtte til rundt småbordene, to langbord ble satt opp så alle kunne få sitte.
2 øl og 40 minutter forsinket var vi i gang.
Med gode tilbakemeldinger i pausene og ett publikum som var med, ble dette en uforglemmelig kveld.
- Jonta and Sub_1994_diesel like this
Posted 15 October 2013 - 18:57
Etter snart ett år med trøblete sentrallås på bilen, så fikk jeg endelig rota meg til å bestille ett nytt dørlåsrele fra RockAuto. 11 dollar for relet(wholesale closeout pris) og 35 dollar i frakt + moms. bytta idag morges, og dørlåsene funker som de skal
Hadde du problemer med, at du måtte trykke en evighet. Før sentrallåsen fant ut at det skulle funke? Det er det jeg sliter med nå.
Posted 15 October 2013 - 19:14
Bytta til slike towing Mirrors fra summit CIP-70000
de er teleskopiske og elektrisk justerbare..
skal se om jeg får tatt et bilde i morgen da det er lyst ute
- Silver@do, Dæng og Hallen like this
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
Posted 15 October 2013 - 19:28
Måtte foreta forstillningskontroll her om dagen. Var 17mm negativ spissing Strammet Styresnekken i samme slengen. Ble jo helt gocart
- Dæng likes this
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
Posted 15 October 2013 - 19:56
Hadde du problemer med, at du måtte trykke en evighet. Før sentrallåsen fant ut at det skulle funke? Det er det jeg sliter med nå.
Ja, var veldig treg respons, men i tillegg så låste den kun opp førerdøra og cargodørene. Resten måtte jeg låse opp manuelt(laaaangt å strekke seg i disse "småbilene" ;-P). Heldigvis låste den igjen alle dørene. Men treg respons kan jo også være batteriet i fjernkontrollen, så jeg kjøpte først ny fjernkontroll, uten at det hjalp det spor. Men men, fikk meg iaf en reservenøkkel
Posted 15 October 2013 - 21:45
http://www.nrk.no/no...oset-1.11298931 Noen som har vært uheldig/dumdristig, tydelighvis noen her på forumet også, i hvert fall en bil med offroad.no på..
Hallen
H_K_H@msn.com
Posted 15 October 2013 - 22:21
Ja, var veldig treg respons, men i tillegg så låste den kun opp førerdøra og cargodørene. Resten måtte jeg låse opp manuelt(laaaangt å strekke seg i disse "småbilene" ;-P). Heldigvis låste den igjen alle dørene. Men treg respons kan jo også være batteriet i fjernkontrollen, så jeg kjøpte først ny fjernkontroll, uten at det hjalp det spor. Men men, fikk meg iaf en reservenøkkel
Her det en suppe treg, skiftet batteri i fjor (rundt denne tiden av året). Var vel ok, en liten stund, så ble den suppe treg igjen. Første trykk, fører døren, andre trykk (hvis den vil) så er det resten av dørene. Noen ganger, så tar den ikke bakdørene.
Kanskje jeg rett og slett bare skal kjøpe nytt låserelle og nye fjernkontroller. Er vel det smarteste man kan gjøre tenker jeg.
Posted 15 October 2013 - 22:52
Her det en suppe treg, skiftet batteri i fjor (rundt denne tiden av året). Var vel ok, en liten stund, så ble den suppe treg igjen. Første trykk, fører døren, andre trykk (hvis den vil) så er det resten av dørene. Noen ganger, så tar den ikke bakdørene.
Kanskje jeg rett og slett bare skal kjøpe nytt låserelle og nye fjernkontroller. Er vel det smarteste man kan gjøre tenker jeg.
Hvor sitter mottakeren til fjernkontrollene? jeg har ikke fjernkontroll til bilen, men har veldig lyst på, så hvor finner jeg eventuelt mottakeren? så jeg slipper å kjøpe orginale fjernkontroller som jeg ikke kan bruke, Tenker da å bruke disse, de har fjernkontroller som jeg har kjøpt til en jeep som jeg hadde, og de fungerte helt ok.: http://www.keylessri...&model=Suburban
bilen er jo en 1995 Suburban
Hallen
H_K_H@msn.com
Posted 15 October 2013 - 23:20
Hvor sitter mottakeren til fjernkontrollene? jeg har ikke fjernkontroll til bilen, men har veldig lyst på, så hvor finner jeg eventuelt mottakeren? så jeg slipper å kjøpe orginale fjernkontroller som jeg ikke kan bruke, Tenker da å bruke disse, de har fjernkontroller som jeg har kjøpt til en jeep som jeg hadde, og de fungerte helt ok.: http://www.keylessri...&model=Suburban
bilen er jo en 1995 Suburban
Ahh, vi har tydligvis snakket om 2 forskjellige ting Er ikke sikker hvor man finner mottakkeren, tittet på RockAuto, men fant de ikke der. Skal ta meg en tur på Summit, og se om jeg finner de der. De vil sikker fungere, er jo bare til å progammere de til mottakeren til bilen, tror jeg.
Men da er jeg egenlig like langt. For prøve meg på batteri bytte igjen da, selv om det er en dårlig løsninge, som bare funket en liten stund sist gang.
Posted 16 October 2013 - 08:44
Ahh, vi har tydligvis snakket om 2 forskjellige ting Er ikke sikker hvor man finner mottakkeren, tittet på RockAuto, men fant de ikke der. Skal ta meg en tur på Summit, og se om jeg finner de der. De vil sikker fungere, er jo bare til å progammere de til mottakeren til bilen, tror jeg.
Men da er jeg egenlig like langt. For prøve meg på batteri bytte igjen da, selv om det er en dårlig løsninge, som bare funket en liten stund sist gang.
Prøv å smør opp overføringer og låser, mulig det hjelper på.
Kunne vært greit å få inn fjernkontroll på låsene mine også, men det står en 0 i koden i hanskerommet så da er ikke noe lagt opp fra fabrikken mener jeg.
Posted 16 October 2013 - 10:06
Husker ikk hvilken kode det var som sa at det var lagt opp til keyless entery, mn der er på en av trådene her inne... Eg hadde ikk denne koden....Prøv å smør opp overføringer og låser, mulig det hjelper på.
Kunne vært greit å få inn fjernkontroll på låsene mine også, men det står en 0 i koden i hanskerommet så da er ikke noe lagt opp fra fabrikken mener jeg.
Posted 16 October 2013 - 12:03
Prøv å smør opp overføringer og låser, mulig det hjelper på.
Nå er jeg ikke med her. Jeg har fjernkontroll, men den er treg. Jeg kan stå opp til 2minutter og trykke på fjernkontrollen, før bilen endelig slår av alarmen og låser opp døren. Det er det som er mitt problem.
Posted 16 October 2013 - 17:07
Nå er jeg ikke med her. Jeg har fjernkontroll, men den er treg. Jeg kan stå opp til 2minutter og trykke på fjernkontrollen, før bilen endelig slår av alarmen og låser opp døren. Det er det som er mitt problem.
Okay, trodde det var dørlistene som var treige jeg da, så du måtte trykke flere ganger på kontrollen før de kom opp.
Posted 16 October 2013 - 19:18
Kutter ut sokken i tanken og setter på dette rett før pumpa på ramma, da er det lettere å se hvordan ståa i tanken er.