Er spilleren 1,5DIN?
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#621
Posted 27 January 2009 - 12:09
Er spilleren 1,5DIN?
#622
Posted 27 January 2009 - 12:35
Nei. Den er 1 DIN. Det er bare fronten som henger ned. Kjøpte adapter fra 1,5 Din til 1 DIN fra Bilradiospesialisten. Men modifiserte den litt, for å få løftet spilleren maximalt. Dette fordi fronten skjermet litt for bryterne til varmeapp. Og så synest jeg det såg litt bedre ut, når jeg fikk løftet den.
Mener å ha lest noe i en tidligere tråd her på forumet, som omhandler noe av det samme, med en lignende spiller.
#623
Posted 27 January 2009 - 14:19
#624
Posted 27 January 2009 - 19:44
#625
Posted 27 January 2009 - 20:09
Ja, du har vel ikke kosta på Subben nok ennå.
#626
Posted 27 January 2009 - 20:13
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#627
Posted 27 January 2009 - 20:16
#628
Posted 28 January 2009 - 20:22
Edited by Chevy-LPG, 28 January 2009 - 20:23.
#629
Posted 28 January 2009 - 20:26
Har du større dynamo enn orginalt? Eller går det bra? Xenon drar jo ikke så veldig mye når de er på, men du har jo endel lys.
#630
Posted 28 January 2009 - 20:33
LED baklyktene redusrer også fra tidligere.
Edited by Chevy-LPG, 28 January 2009 - 20:34.
#631
Posted 28 January 2009 - 21:31
LED baklyktene redusrer også fra tidligere.
Tenner de greit da? Det drar litt med det samme de starter. Har du lagt nytt opplegg med relé og greier?
#632
Posted 28 January 2009 - 22:39
De er lagt opp med eget rele og rett på batteriet.
Edited by Chevy-LPG, 28 January 2009 - 22:41.
#633
Posted 28 January 2009 - 23:30
#634
Posted 28 January 2009 - 23:37
Har du sjekka der du brukte det sist? Kanskje det har ramla av?
#635
Posted 28 January 2009 - 23:40
De er lagt opp med eget rele og rett på batteriet.
Bare pærer er jo fake. Må ha ekte xenon. Skal legge om når det nærmer seg våren og varme jeg og.
#636
Posted 28 January 2009 - 23:51
#637
Posted 29 January 2009 - 00:33
1. Har gitt vifta til varmeapperatet litt nødhjelp, så nå begynner jeg å få farge i fingrene igjen. Er det forresten noen som har byttet børster i vifta tidligere? Det var fremdeles litt igjen, men jeg tipper de begynner å bli slitt. Oi, får man tak i ny gummi til å sette rundt vifta, det er bare små biter igjen av den jeg hadde.
2. Har lagt opp jukse ledning med egen knapp til glødeplugger, siden jeg er av den typen som like å gløde litt ekstra på kaldstart. (P.S: ironisk at glødereleèt begynner å fjuske dagen før jeg gjorde det)
3. Lagt opp nye ledninger og releèr til hovedlykter. Ble egentlig svært misfornøyd, så det skal gjøres på nytt så snart det gamle er ryddet bort! Vurdere faktisk å lage "koblingsboks" i hanskerommet, noen som har prøvd det før?
4. Har lært at hjelpsomme kompiser ikke alltid er like hjelpesomme. Det var en som lette etter koblinger til vifta, og tippa opp diesel filteret. Så i stedet for å kjøre hjem klokka 23:00, kjørte jeg hjem 00:00 etter systemet var luftet og batteriene ladet igjen.
5. Har begynte å like chevy igjen, i motsetning til i går. Da bilen NESTEN var til salgs i reint sinne.
#638
Posted 29 January 2009 - 02:50
Det lå ikke noe der, hvis ikke noen har funet det da.. hmm!.. for skrive en lapp og henge det opp på butiken.
#639
Posted 29 January 2009 - 08:25
Jepp. Eller hittegods-kontoret hos purken.
#640
Posted 29 January 2009 - 16:56
Det går veldig fint å forlenge ledningene som henger i xenonpæra.
Har lykter i kufanger å ballastene nesten helt bake ved torpedoveggen.
Får kjøpt forlengnigskabler men jeg kappet de bare å skjøtet.
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".