Ut med innerskjermen og glødepluggene er enda lettere å skifte på høyresida,,,
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#741
Posted 20 February 2009 - 23:25
Ut med innerskjermen og glødepluggene er enda lettere å skifte på høyresida,,,
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#742
Posted 21 February 2009 - 10:18
Ta ut hele innerskjermen. Det tar jo lengre tid enn dysebytte på hele motoren
Tipper det holder med å fjerne den gummien på inner skjermen.
Ha nettopp laget meg en spesial arm for og sette i 30mm koppen på dysa. Rart at andre må bruke langkopp. Klarte meg med en helt vanlig 6 kant 30mm.
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#743
Posted 21 February 2009 - 12:09
I dag skal jeg hente gearkasse, gleder meg som ett lite barn på julaften. Begynner å bli temmlig lei av å være uten revers.
#744
Posted 21 February 2009 - 14:37
Ble tøff nå.. Og 6" hevesett fra procomp.. Så nå mangler jeg bare hjul..
Må ha noen 35".
Så noen 33" te salgs om noen uker...(dyrt med gammel cheva)
#745
Posted 21 February 2009 - 16:28
I dag skal jeg hente gearkasse, gleder meg som ett lite barn på julaften. Begynner å bli temmlig lei av å være uten revers.
Nå vet ikke jeg hvordan stigtrinnet ditt var rykki....Men teck 7 er fantastisk å bruke til det meste.Annbefales
#746
Posted 22 February 2009 - 00:10
Når jeg tråkker ytterst på trinnet, overføres ganske mye moment inn til disse to festene, så etter min mening er det selve monteringen som er for dårlig.
Det kunne i det minste vært litt mer solide fester, men helst flere feste punkter.
Skal lage noe nytt etterhvert, men akkurat nå ble bare det gamle festet sveist på igjen.
Men siden jeg, etter all sannsynlighet, er en elendig sveiser, kunne jeg vel like greit "limt" det på i stedet.
teck 7 er ett lim, ikke sant?
#747
Posted 22 February 2009 - 00:24
Når jeg tråkker ytterst på trinnet, overføres ganske mye moment inn til disse to festene, så etter min mening er det selve monteringen som er for dårlig.
Det kunne i det minste vært litt mer solide fester, men helst flere feste punkter.
Skal lage noe nytt etterhvert, men akkurat nå ble bare det gamle festet sveist på igjen.
Men siden jeg, etter all sannsynlighet, er en elendig sveiser, kunne jeg vel like greit "limt" det på i stedet.
teck 7 er ett lim, ikke sant?
det er bedre en lim mener jeg da-Men det blir vel for stor belastning.Hadde vel fått laget til noen bedre fester.Kjenner du ingen som kan sveise?
#748
Posted 22 February 2009 - 09:35
Tech 7 er et OK "lim". Men det finnes ikke skikkelig lim etter at det ble forbudt med løsemiddel i slikt. Vi brukte Superfix på jobben og det satt som et helvete. Myyye bedre enn Tech 7. Så sluttet de med løsemiddel og da ble det ubrukbart. Gikk over til Tech 7 som var det som var best da, men det var ikke bra.
#749
Posted 22 February 2009 - 11:45
Ett spørsmål
Må en på bt for å godkjenne stigtrinn
Kan jeg lage ett sjøl hvis det ikke stikker utenfor bilen bredde.(sorry det blei 2 det)
#750
Posted 22 February 2009 - 19:03
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#751
Posted 22 February 2009 - 20:31
Blir spennede og se om bilen blir mindre tørst på mila. Dyser fra SSD
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#752
Posted 22 February 2009 - 20:49
å da skal du bytte ut trøskeværket ditt..
spunser i 3/4" npt gjenger er ikke akkurat lagervare hos tess
Lønner seg å feste en gummibit mellom hollyen og ramma har jeg hørt
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#753
Posted 22 February 2009 - 20:53
spunser i 3/4" npt gjenger er ikke akkurat lagervare hos tess
Lønner seg å feste en gummibit mellom hollyen og ramma har jeg hørt
Det løser seg nok på et vis, regner med den blir montert på et relativt velutstyrt verksted Gummi var med i esken faktisk.
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#754
Posted 22 February 2009 - 20:55
Ett spørsmål
Må en på bt for å godkjenne stigtrinn
Kan jeg lage ett sjøl hvis det ikke stikker utenfor bilen bredde.(sorry det blei 2 det)
Nei, du må ikke..
Klart du kan, men spørs om du greier å få det pent...
ellers så kan du jo kikke inne hos summit..
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#755
Posted 23 February 2009 - 16:23
#756
Posted 23 February 2009 - 19:20
Ekteskapet er den eneste form for krig der man sover med fienden
I don't have any problems, only situations and solutions
#757
Posted 23 February 2009 - 20:05
#758
Posted 24 February 2009 - 17:51
Som den petimeter jeg er, så tok jeg kontroll på dette selv i dag. Offroad.no merker i samme farge som LPGguiden.no logoen i frontruten ble montert. Valgte den gode gamle "forsvars" fonten....
Beklager dårlige mobilbilder, gullfargen kommer ikke til sin rett.
Edited by Chevy-LPG, 24 February 2009 - 17:52.
#759
Posted 24 February 2009 - 21:23
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#760
Posted 27 February 2009 - 19:43
http://www.finn.no/f...nnkode=21237382
http://www.finn.no/f...nnkode=21237457
http://www.finn.no/f...nnkode=20860010
http://www.finn.no/f...nnkode=20348873
fsd supply