Ikke noe problem

, du bare setter deg på det ene batteriet, eller står på kner over radiatoren og så bare vrir du akslingen på IP så den passer med styrehullet på drevet,, og dytte på plass
Er mye lettere å se hvis du tar av vacumpumpe, vannpumpe og dekslet bak vannpumpen. men det skal være unødig
Bruk locktite på de tre boltene til pumpedrevet og ikke skru for hardt. de originale er 9,8 bolter og ryker fortere en jeg rakk å si kake, for jeg dro ikke så hart til..
jeg kjøpte nye på Tess med Umbraco hode, bare ta med en av de gamle å finn nye i 12,9

Gikk greit detta...bare få litt ro i ræva så fikk en det sammen..
Speil og masse lys så fikk en lurt styrepinnen inn. Hadde noen nøkkler lånt fra bergheim så gikk grei skru på't og..
Men nå lader den bare 13,4 da, så noe er på vei te ryke. Pluss dynamo er litt vel varm etter en tur nå!
Så ny i morgen, igjen, møk.........
Dyrt detta, han som kjøper'n får jo nye bilen på min regning