Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#1801
Posted 27 November 2009 - 23:25
men men, greitt å få det gjort.
#1802
Posted 27 November 2009 - 23:32
-Lipton-
454/7,4/300 - Go big or stay home!!
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson
Visit LIPTON'S PALACE!!
#1803
Posted 28 November 2009 - 00:05
Kjørt noen mil med diagnoseverktøy tilkoblet og logget.
Noe som kan anbefales ?
Er sånnsett orginal nå
Edited by aeomholt, 28 November 2009 - 00:07.
#1804
Posted 28 November 2009 - 00:08
#1805
Posted 28 November 2009 - 00:12
Fant posten om overskuddsmatreell
#1806
Posted 28 November 2009 - 00:14
Hørte den slurpet i seg luft der fremme... var en god følelse... hører det på tomgang ellers, men med denne så hørte jeg det under kjøring også....
#1807
Posted 28 November 2009 - 00:18
Hørte den slurpet i seg luft der fremme... var en god følelse... hører det på tomgang ellers, men med denne så hørte jeg det under kjøring også....
Har et sett med headers som skal på som et alternativ til en sprekt manifoil. Kjører nesten konstant med feilkode på ene lambdabanken...
Står å på et noname åpent filter som jeg burde laga varmeskjold til.
#1808
Posted 28 November 2009 - 00:25
Headers er noe helt annet enn manifoil. Denne har jo åpent mellom de to mitterste.... sykt egentlig......husk varmebandasje så du får varmen bort og ut...
#1809
Posted 28 November 2009 - 01:19
Headers er noe helt annet enn manifoil. Denne har jo åpent mellom de to mitterste.... sykt egentlig......husk varmebandasje så du får varmen bort og ut...
Vil egentlig helst ha orginal luftflterboks med innsatsfilter, men den boksen er borte. Når det gjelder manifoiler så har jo GM aldri laga noe som er noenting å ha på annet enn for å få eksosen ut. De har jo enten det dårlige eller dårligere designet til smallblock'ene vi har.
#1810
Posted 28 November 2009 - 01:21
#1811
Posted 28 November 2009 - 11:07
-Rough country add-a-leaf og torsjonsstaver.. (Litt løft skader vel itte)
-Holley Blue, med nipler og alt...
-Bosch marinedyser...
-H4 frontlamper... (mangler egentlig å bytte to sealedbeam med H4 så det blir 4 stk H4)
På servicesida er det tida for olje-/filterskift, glødeplugger, vannpumpe (lekker en smule), bytte kryss i fremre mellomaksel og itte minst... Rydde og vaske innvendig og utvendig!
Men, så var det å stå/ligge ute på en gjørmete tomgard da... I striregn og mørkeri.. Frister lite!
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#1812
Posted 28 November 2009 - 11:46
Jeg vet han lette etter en, men han som MadMax kjøpte bilen av sendte den ikke med etter installasjon av LPG.
#1813
Posted 28 November 2009 - 18:29
#1814
Posted 29 November 2009 - 03:48
sånn går det når alt skal gjøres i siste liten
#1815
Posted 29 November 2009 - 13:46
sånn går det når alt skal gjøres i siste liten
Trodde man slapp unna EU på 50 talls biler?
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#1816
Posted 29 November 2009 - 14:15
det er korekt men var nå chevan som sku godkjennes så jeg slipper kjøre 50taller utover nå
#1817
Posted 30 November 2009 - 01:19
#1818
Posted 30 November 2009 - 10:28
#1819
Posted 30 November 2009 - 11:57
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1820
Posted 30 November 2009 - 11:59
Aha, ja
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html