Har faktisk plass tell 40" hjul ja........ god plass.
Og biln blei helt suveren å kjøre...... mye bedre enn før.... selv om det høres rart ut...... logisk forklaring.
Biln e rektig nokk blitt 10 cm høyere, men nu e bakfjæran noe stivere og nye dempere rundt om. Det medføre at bil ikke krenge like mye som før i svingan.
Alle foringer både forran og bak er skiftet.... i sjaklene også.. Pluss.... at æ har montert rammeforsterker og sia det e et "stage II-sett" så e det bakoverstrebere fra rammeforsterkeren til traversen. Dette gjør at ramme og forstilling er mye stivere en før. Bilen er mye.. og da meina æ MYE mere stabil og "kontant" . I og med at bakfjærene er kraftigere... så er det mye mindre "akselwrap" enn før og sammen med nye sjakkelforinger..... beveger ikke bakakselen seg og "styrer" derfor mye mindre.
Kjørte til fauske og tilbake igjen for å teste bilen idag. Satt bare å gliste hele veien.
Og takk til Jarl... som forgrep begivenhetens gang litt her og la ut bilder. Det har seg slik at FRUEN i huset her....holder på å laste opp bilder til Elkjøp for fremkalling på papirkopi..... og det er 379 minutter igjen til opplastingen er ferdig. Så da kan ikke jeg legge ut noe ennå på en stund.
Men de kommer........

PS.... har ikke målt kor langt det e fra marka tel dørra..... men når æ stå på ferga..la æ mærke tell at taket på vanlig personbila..... e lavere en vinduan i dørn mine... altså taket e i høyde med dørhåndtakan mine.
Edited by Johnny (Moejoe), 10 May 2009 - 22:45.