Ingen som vet noe angående intervall på vindusviskere?
Så til noe annet:
Fikk svar fra overingeniør hos statens vegvesen igjen angående bodylift uten Tüv på pajero.
Han sier jeg må søke til han og beskrive ombygginga ved evnt bodylift og hva det vil ha og si på bilen.
Han sier selv at høy løft ikke er noe gunstig da tyngdepunktet heves og støtfangere er høyere som er negativt ved en evnt kollisjon.
Samtidig sier han at siden bodylift ikke hever ramme, motor og drivverk blir ikke tyngdepunkt så veldig forandret.
Litt frem og tilbake, men han avslår ikke. Han ber meg som sagt søke. Nå har jeg spurt han om jeg i det hele tatt har noen kjangs for 2" BL eller om jeg bare bør gå for 1".
Noen som har tips til hva jeg kan forsvare meg med i en eventuell søknad om BL?
Må forsvare dette med kjøreegenskaper i forhold til tyngdepunkt. Fangere kan jeg jo droppe å heve ved visning, så har de orginalplassering?
Edited by TeamVest, 29 March 2011 - 13:57.