Noen som har et sett med originale og lovlige baklykter til overs?
Mine er sota, og er usikker på om jeg vil få mangellapp på de ved visning.
Posted 28 February 2014 - 22:21
Noen som har et sett med originale og lovlige baklykter til overs?
Mine er sota, og er usikker på om jeg vil få mangellapp på de ved visning.
Posted 01 March 2014 - 07:21
Posted 01 March 2014 - 07:47
Koster 25$ på eBay.
Posted 01 March 2014 - 12:58
Posted 01 March 2014 - 13:54
Posted 06 March 2014 - 19:54
Takker for tips. Men prøver med de lyktene som er på før jeg evt gjør noe med de.
Er det noen som er igang med nedreg som trenger fjærer?
Har nye 15182554 liggende.
Posted 06 March 2014 - 22:08
Jeg venter på papirer fra VDOCS nå, og kan muligens være interessert i disse. Venter for å se hvilke fjærer som skal på min bil
Takker for tips. Men prøver med de lyktene som er på før jeg evt gjør noe med de.
<script pagespeed_no_defer="">//=a.offsetWidth&&0>=a.offsetHeight)return!1;a=this.j(a);var c=a.top.toString()+y+a.left.toString();if(this.b.hasOwnProperty©)return!1;this.b[c]=!0;return a.top<=this.c[p]&&a.left<=this.c[m]};O[r].l=function(){for(var a=[F,G],c=[],d={},b=0;b{d=y+e(c[b]);if(131072=a[q]+d[q]&&(a+=d),b=!0);N.criticalImagesBeaconData=a;if( {var c=this.d,b=this.f,l;if(f.XMLHttpRequest)l=new XMLHttpRequest;else if(f.ActiveXObject)try{l=new ActiveXObject©}catch(P){try{l=new ActiveXObject( }catch(Q){}}l&&(l.open(D,c+(-1==c.indexOf(z)?z:t)+L+e( ),l.setRequestHeader(A,E),l.send(a))}};O[r].h=function(){for(var a={},c=h.getElementsByTagName(F),d=0;d=a[b.src].n&&b[p]>=a[b.src].m)a[g]={renderedWidth:b[m],renderedHeight:b[p],originalWidth:b.naturalWidth,originalHeight:b.naturalHeight}}return a};N.k=function(a,c,d,b,g){var k=new O(a,c,d,b,g);M(f,H,function(){f.setTimeout(function(){k.l()},0)})};N.criticalImagesBeaconInit=N.k;})();pagespeed.criticalImagesBeaconInit('/mod_pagespeed_beacon','http://www.offroad.no/forum/index.php?app=forums&module=ajax§ion=topics&do=quote&t=124311&p=1682525&md5check=024a1f47c848d71718c79f31ba609053&isRte=1,WyQ3C4mRrQ,false,BiRotFKm38c'); //]]></script>[q];++d){var>[q]+d[q])break;a+=d}b=!0}this.e&&(d=x+e(json.stringify(this.h())),131072>[q];++b)for(var>
Posted 07 March 2014 - 21:01
Posted 13 March 2014 - 01:18
Går det og nedreg en tahoe 98 6,5 td?
Måååå det gjennom bergheim til 20 lapper eller kan man gjøre prosessen selv som før?
Posted 13 March 2014 - 07:07
Dokumentet kom igår, og det er 15182554 fjærene jeg skal ha. Men disse sitter allerede på bilen, med klistremerke. Så da prøver vi oss, og sier at vi skrudd de ut, og satt de inn igjen. Så får vi se. Eneste problemet nå, er det helvetes rammenummeret.. Søkk borte. Er det lov å få et verksted til å klinke inn nytt før turen til biltilsynet? Time på freddan.......
Posted 13 March 2014 - 07:18
Går det og nedreg en tahoe 98 6,5 td?
Måååå det gjennom bergheim til 20 lapper eller kan man gjøre prosessen selv som før?
Ja, det er fortsatt mulig på gamlemåten. Hvis du skal prate mer om det, så vennligst lag en ny tråd.
Denne tråden er kun for biler etter 2000
Dokumentet kom igår, og det er 15182554 fjærene jeg skal ha. Men disse sitter allerede på bilen, med klistremerke. Så da prøver vi oss, og sier at vi skrudd de ut, og satt de inn igjen. Så får vi se. Eneste problemet nå, er det helvetes rammenummeret.. Søkk borte. Er det lov å få et verksted til å klinke inn nytt før turen til biltilsynet? Time på freddan.......
Du må ikke finne på å nevne at det er de samme fjørene..
Si du kjøpte de av en fyr som hadde brukt de til nedreg tidligere, men kun si det hvis det blir spørsmål fra BT.
BT har ingen anelse om hva nr på fjørene var på bilen din originalt
Kai
08 Tahoe
14 Tesla Model S
73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"
Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum
Posted 13 March 2014 - 08:06
Ok, da holder jeg stort sett kjeft under kontrollen tror jeg.... Men har snakket med to forskjellige karer på Biltilsynet, begge tilknyttet Risløkka. De kunne ikke se poenget med å gjøre noe med fjærene, så lenge de hadde riktig nummer iht til vektdokumentasjonen.. Men, spør de, velger jeg nok din versjon Chevyhoe..
Posted 13 March 2014 - 10:00
Må man legge ved bilde av klistremerket i døra, når man bestiller dokumentene?
Posted 13 March 2014 - 12:46
Ja....
Posted 13 March 2014 - 14:22
Ja, det er fortsatt mulig på gamlemåten. Hvis du skal prate mer om det, så vennligst lag en ny tråd.
Denne tråden er kun for biler etter 2000
Du må ikke finne på å nevne at det er de samme fjørene..
Si du kjøpte de av en fyr som hadde brukt de til nedreg tidligere, men kun si det hvis det blir spørsmål fra BT.
BT har ingen anelse om hva nr på fjørene var på bilen din originalt
Bør jeg gå så grundig til verks at det faktisk ser ut som jeg har satt inn nye fjærer? Tenker på litt rustfjerning, skru litt på noen skruer etc......
Posted 13 March 2014 - 19:45
Posted 13 March 2014 - 22:46
Rammenummer er og blir søkk borte, så da får det bare stå til. Snakket med Bergheim idag, og spurte om de kunne klinke inn et nytt nummer før kontrollen. Det var det kun biltilsynet som hadde myndighet til ifølge de, så da er det vel bare å spørre pent imorra da, hvis det blir et tema...
Posted 14 March 2014 - 00:39
Burde ha funnet ut hvor det angivelig skulle være også slått det inn selv.
Posted 14 March 2014 - 07:58
Høyre side ved passasjerdøra
Posted 14 March 2014 - 08:45
Høyre side ved passasjerdøra
Har pusset og gnikka med alt mulig av avfetting etc, men neida. Det får gå som det går...