Er det samme delenr på fjærer om man har autoride?
Eventuelt noen som har?
Posted 01 April 2014 - 13:53
Er det samme delenr på fjærer om man har autoride?
Eventuelt noen som har?
Posted 01 April 2014 - 15:54
Posted 07 April 2014 - 09:35
Hei da er vektpapirer iorden, bestillt på onsdags ettermiddag hjemme på døra fredagskveld. Det må kunne kalles hurtig vil jeg kunne påstå... Er det noen som har fjærer med merkelapp 15182554 som de ønsker å selge? Hvis ikke får jeg bestille meg et sett ;-)
Posted 07 April 2014 - 16:44
Hei da er vektpapirer iorden, bestillt på onsdags ettermiddag hjemme på døra fredagskveld. Det må kunne kalles hurtig vil jeg kunne påstå... Er det noen som har fjærer med merkelapp 15182554 som de ønsker å selge? Hvis ikke får jeg bestille meg et sett ;-)
Var det ikke noen som ikke trengte å bestille nye fjærer? Hadde ikke en kontrollør sagt at det uansett var samme type fjærer som allerede stod på bilen?
Kanskje høre med stasjonen du skal ha kontrollen hos først?
Posted 07 April 2014 - 17:48
Posted 07 April 2014 - 21:08
Var det ikke noen som ikke trengte å bestille nye fjærer? Hadde ikke en kontrollør sagt at det uansett var samme type fjærer som allerede stod på bilen?
Stemmer det. Mine fjærer hadde rett nummer iht vektdokumentet. Og alt kontrolløren gjorde, var å sjekke klistrelappen som satt på fjæra, med nummeret i dokumentet. Dette var på Risløkka i Oslo. De hadde også tidligere opplyst meg på telefon, at de så ingen grunn til å bytte fjærer hvis det var de riktige som allerede satt der....
Posted 07 April 2014 - 21:43
Det virker som litt varierende praksis, så jeg tenkte for å være helt sikker på å få det iorden kunne jeg har alt på stell.... Veneter ennå på svar fra BT... Hadde oppe bilen idag... Så det blir ut med fjærer og vasking for å se om jeg kan tyde orginal lappene... Ser faktisk ut som det er noe der under 5000lag tektyl... Kansje tektylen har bevart lappenen inni der..??? Så får ta de ut en dag og se... En annen positiv ting for meg var at det var satt maskeringstape over rammenummeret. Så det ti bare ti sek å skrape frem .
Posted 17 April 2014 - 12:07
Posted 23 April 2014 - 23:11
Noen som kan fortelle eksakt hvor den taggen med korrekt info sitter plassert ? Og er det noen som har fått nedregistrert bilen sin hos en trafikkstasjon i Vestfold ?
Posted 24 April 2014 - 07:22
Noen som kan fortelle eksakt hvor den taggen med korrekt info sitter plassert ? Og er det noen som har fått nedregistrert bilen sin hos en trafikkstasjon i Vestfold ?
I førerdøra på min bil.
Jeg godkjente min i Skien.
Det var veldig enkelt og greit. Sjekka ikke bilen fysisk, bortsett fra tagen i førerdøra som han tok bilde av, og tok kopier av papirene jeg hadde med.
Posted 24 April 2014 - 07:34
Så flott, er ikke lange biten til Skien Måtte du bytte fjærer, eller var delenr synlig på e gamle ?
Posted 24 April 2014 - 08:05
E- merkingen ska og være synlig. Disse står i bakdøra
Posted 24 April 2014 - 08:13
Sidedør hvilken side, eller bakluka ?
Posted 24 April 2014 - 08:23
Så flott, er ikke lange biten til Skien Måtte du bytte fjærer, eller var delenr synlig på e gamle ?
Posted 24 April 2014 - 08:26
E- merkingen ska og være synlig. Disse står i bakdøra
Posted 08 May 2014 - 12:55
Da har jeg bestilt vektdokumentene. VDOCS sier jeg trenger 15182554 fjærene. Noen som har fjærer med klistremerkene inntakt til salgs? Hvis ikke, så får jeg bare bestille fra USA.
Posted 08 May 2014 - 15:58
Posted 08 May 2014 - 16:34
Kanskje litt off-topic, men eg va innom en amcar-forhandler her om dagen.
Han sa at det er fortsatt mulig å registrere ned min bensin-suburban, så lenge den har 6 hjulbolter. Og det uten å fjerne fjører o.l.
Er det noken som veit om dette stemmer/har prøvd det?
Posted 08 May 2014 - 18:55
Posted 09 May 2014 - 13:30