sendte den til region nord i statens vegvesen
siden gen2 kommer med 2,8 motor så kalte de det ett forenklet motorbytte og trengte ikke videresendes til sfoor..
må bare få dokumentasjon fra mitsubishi norge på at de kom med 2,8 og bremser etc. fra 3 literen holder...
og bestille time på lokal trafikkstasjon..
det verste er at bilen må på vekta så må nok strippe den for racket på taket,vinsj,kufanger etc... så jeg er sikker på at den kommer godt under max akseltrykk... noe den var farlig nær sist jeg var på vekta og sjekket..
får også oppskrevet hengervekten til 3300kg
har fått ett dekorfirma til å lage kopi av merkene..
litt spent på taksten selv... får håpe de ikke kondemnerer buss'n
litt fristende å ta det på forsikring siden jeg ikke har bonustap eller egenandel, samt leiebil mens buss'n blir stelt med
blir å ha "vanlig" 75% bonus i ett år før jeg kommer tilbake til 75% og uten bonustap ved skade