Kopi av melding:
Gratulerer med godkjent bil da. Like moro hver gang det der
![]()
Ante jeg en aldri så liten svetting når dem fant ut at det var noe feil på chassi.nr ? Da hadde jeg blitt varm og kald på en tror jegMen fint at det løste seg da.
Var det feil skrevet på dataen dems bare ?
Opprinnelig postet av Chevysub
Jada, kjekkt med godkjent bil. Det ble en 1.'er mangel: Slitt pedalgummi!!!!! Men med en så heftig race-vogn er jo dette standard slite-del

Feilen i chassi nr. viste jeg om, det fant dem ut på tollvesenet når jeg kjøpte bilen. Måtte tolles, Ambasaden slapp det. De skrev en "statistisk oppretting", et skjema i 2 eksemplarer, og ba meg levere ved omreg. Dette gjorde jeg, men blå-øyd som jeg er, sjekka jeg jo ikke at biltilsynet hadde gjort jobben riktig. Det hadde de altså IKKE.
Dermed ble det full sjekk idag. Det viste seg at bilen i alle år her i Norge har gått med freil chassi nr. i vognkortet. Altså en skrivefeil fra første gang bilen ble reg. i Norge......ops !!!!!
Det værste er egentlig at bilen ble EU godkjent hos Autoklinikken i fjor, med feil chassi-nr..........da kan man jo lure på hva annet de ikke sjekka........bl.a. endeleddene i parallell staget, som jeg skiftet ikke lenge etter kjøpet.......lista på useriøse verksteder bare øker gitt......som f.eks Motor Forum Østre Akervei, fortalte min mor at hennes bil hadde blåst toppakkning og sliten reg.reim, kostnad ca. 15 000. Tok sjøl komp.test og fant INGEN feil. I pairer som fulgte med bilen var reg reima bytta for 20tusenKM siden........tolk det som dere vil...jævli useriøst spør du meg!!!!!!