Gå til innhold



Foto

HJELP!!!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
88 replies to this topic

#81 Inge

Inge

    inge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 990 Innlegg:

Posted 10 February 2005 - 00:00

Har ett par AC kompressorer liggende så je skar bruke en sånn tenkte je..det fungerer veldig bra faktisk..kjenner en som har det i jeep'en sin å han er fornøyd..
Skar på biltema å kjøpe trykkbryter tenkte je så den starter å stopper etter trykket i tanken som en vanlig kompr liksom..kjekt å ha luft både til dekka å kanskje litt verktøy som muttertrekker bla..
Sånne tanker ligger det vel overalt så det er nok ittno problem å finne sikkert..


Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!

#82 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 10 February 2005 - 00:00

er nåkk desverre det ja.
minder reimhjul ja kunne vært en ide, skall ikke stå nå lenge på tomgang før volten faller nei
hva skall du bruke til kompressor?
er vel kurant å få i å bruke laste biltank da.

#83 Inge

Inge

    inge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 990 Innlegg:

Posted 10 February 2005 - 00:00

Hehe..norges største barnehage ja...er heldigvis ferdig med det der je da..
Er tydeligvis heimvernet du er i...
Ang arbeidslysa så blir det å kjøre på park å kun arbeidslys liksom...blir beregnet på offroadbruk..
Men det er itte all verden til dynamo i patrolen nei..skulle vært større..
Lurte litt på å sette på mindre reimhjul på dynamo'n slik at den lader max volt på mye lavere turtall enn den gjør nå..tenkte det kunne væra en fordel i forbindelse med offroad kjøring for da blir det mye tomgangs kjøring vettu..er det å finne ett hjul som passer da...men je har da dreibenk så da går det vel an å dreie ned det som er der kanskje..
Skar få montert kompressor å snart..må bare få tak i en liten tank først..tenkte å bruke luft tank til lastebil da..


Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!

#84 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 10 February 2005 - 00:00

blir artig å se fremmåver om du får den godkjent ja.
lys må man ha. men er vel ikke allverden til dynnamo på patrolen.
er det grenser for hvor mye arbeidslys man kan ha?
så på kalenderen i dag å inså att det er bare 3 uker til jeg ufrivillig må bytte ut patrolen, en hel uke med en mersedes
hva har man jort galt, kann ikke kåmme på noe. men noe må det være siden man skall stratraffess en uke i året.
med grønne klær å telt.

#85 Inge

Inge

    inge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 990 Innlegg:

Posted 09 February 2005 - 00:00

Ja det blir nok ei sånn grind på meg også tenker je... Må ha på noe mer arbeidslys på bilen også..skar ha på sidene i allefall åsså har je lurt på å sette ett par under bilen...det fungerer skikkelig bra..
Har det på LR serru..helt rått i snøn når det er mørkt..
Ja det prosjektet med den pajeroen har nok kosta flesk trur je...å ett helvetes arbeid for å få det godkjent..det blir det vel på patrolen min å hvis je noen gang får'n godkjent da..

Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!

#86 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 09 February 2005 - 00:00

har sett den er rå den ja er skikkelig rå, må ha kostet skjorta det prosjektet der.
er rå den takgrinda på den ja. synes det jør seg med 4 4 kanta lys på taket.

#87 Inge

Inge

    inge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 990 Innlegg:

Posted 09 February 2005 - 00:00

Hei igjen,hehe..
Ja må begynne å bestemme meg for farge je å nå...eller kjerringa..er jobben hennes det,hehe..
Har du sett den Gen2 Pajeroen med 35'' å snorkel å greier med takgrind å mye lys??
Er fjallasport reklame på sida på'n..rød og sølv.. Sånn grind tenkte je på å laga serru..
Han har bare lagt ei hel alu dørkplate oppå lastebøylene åsså har'n sveist på ei ramme rundt liksom..
Er skikkelig fin syns je åsså er det itte så mye jobb å laga..eneste problemet er at je har itte så je får sveist alu akkurat nå men det må vel gå an å få lånt en mig med alutråd å argon ett sted kanskje..

Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!

#88 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 09 February 2005 - 00:00

skall vel være kurant å lage ny grind, særlig hvist den skal være någenlunde lik den gamle.
dørk plater i ner kant av dørene er sikkert stili det har aldri sett det.
safaribiler er stilige de ja.
må vel få i ett farge kart en dag å byne å fundere

#89 reierstan

reierstan

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 195 Innlegg:

Posted 02 February 2005 - 00:00

turtallsgivern sitter rett ned for servopumpa. du ser den ikke , men hvis du kjenner så langt ned som du kommer med vanlige armer vil du finne to ledninger som kommer fra en liten klump på registeret. .. Turtellern min har vært død siden jeg kjøpte bilen, men her en dag vokna den, men bare over 2000 o min...



Skulle gjerne ha hatt større dekk så hvis noen
vil selge så er det bare å si i fra
Og, ja jeg skriver mye feil...