Har ikke råd til en sånn tur igjen allerede neste år
Har fått Marokko på hjernen nå
Mer bilder + litt storry fra Island kommer!
Hva islendingene syntes? Veldig bra bil som jobbet utrolig bra. Bedre enn deres til sommerkjøring da den er mykere og med en vesentlig bedre fleks. Men til vinterkjøring derimot er deres biler bedre. Fjæringen henter de inn ved å senke lufttrykket i de enorme dekkene.
Her er vi på tur: Patrol på 37", Land Cruiser bygd for 44" men ruller på 38" som "sommerhjul" (Var mange 44" som brukte 38" på sommeren faktisk) og E350 på 49":
Bæreevnen på ett 37" i 12.50 mot 38" i 15.50 er jo også natt og dag. De mente vi fint kunne plassere 38" på min bil slik den er nå, men må da bytte skjermutbyggerne. Beholder den på 37" - det fungerer best her hjemme hvor vi faktisk har mye mer klatring og klyving enn de har på Island.
37" 12.50 VS 38" 15.50 - større forskjell enn man faktisk skulle tro!
Hei Kåre no tru æ du ha glæmt du glemt oss
Har ikke råd til en sånn tur igjen allerede neste år
Har fått Marokko på hjernen nå
Mer bilder + litt storry fra Island kommer!
Hva islendingene syntes? Veldig bra bil som jobbet utrolig bra. Bedre enn deres til sommerkjøring da den er mykere og med en vesentlig bedre fleks. Men til vinterkjøring derimot er deres biler bedre. Fjæringen henter de inn ved å senke lufttrykket i de enorme dekkene.
Her er vi på tur: Patrol på 37", Land Cruiser bygd for 44" men ruller på 38" som "sommerhjul" (Var mange 44" som brukte 38" på sommeren faktisk) og E350 på 49":
Bæreevnen på ett 37" i 12.50 mot 38" i 15.50 er jo også natt og dag. De mente vi fint kunne plassere 38" på min bil slik den er nå, men må da bytte skjermutbyggerne. Beholder den på 37" - det fungerer best her hjemme hvor vi faktisk har mye mer klatring og klyving enn de har på Island.
37" 12.50 VS 38" 15.50 - større forskjell enn man faktisk skulle tro!
Hei Kåre no tru æ du ha glæmt du glemt oss