Etter en time med spyling . så kan jeg bare konstatere at det har sin pris å kjøre tulling i Svarstad også , denne langhelgen ble kostbar tror jeg. Huff huff-
Du tok det jo ikke direkte pent... Virka som om du hadde ett stort behov for virkelig ¨å rase fra deg med LC'n nå etter å å puttra pent og pyntlig runt i diverse King Caber siden i sommer
. Fruen kommenterte det: "Skal si Roger kjører anderledes med den bilen!"
Dette er jo ikke direkte "frøkenkjøring":
Har selv liggi under bilen med høytrykkspyler'n en god stund idag etter gjørmekjøring både på Svarstad og i Svinndal. Kongler i felgene og haug med "drivved oppå skliplatene. Litt av en jobb å få vekk
Gadd jo ikke skru dem av...
Dekka satt veldig bra i Svinndal selv med 14 PSI. På slutten av kjøringa kom snøen og fjellet ble vått. GHelt greit feste opp, men sklei litt i utforhellinger. Hadde nok hjulpet mye med 8-10 PSI i steden da. Kanskje helt ned i 6. Nitteberg kjørt med fullt trykk, 50 PSI i tirelocken (Staun) og 3 PSI i dekka. Imponerende hvordan det fungerte. Og som den Staun løsningen sparer felgkanter... Skulle likt å prøve det der selv en dag.
Medusa tok en drøss med fine bilder. Ligger her, under No Fear:
http://www.nofear.no...p;thread_id=487Takk Medusa! Bra bilder
Edited by Rett til himmels, 10 April 2007 - 17:30.