Gå til innhold



Foto
* * * * - 6 votes

Himmelrike


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
400 replies to this topic

#121 advance

advance

    King Kong

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1322 Innlegg:

Posted 19 April 2007 - 20:50

Asså, er det AA detta eller er det bare jeg som gleder meg til sommerpils? (Etter kjøring!)
Hilsen Anders ;)

#122 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 19 April 2007 - 21:00

Gjett hvem som har en sommerøl ved siden av PC'n wink.gif

Vi (jeg og Jon-V) ble enige om å ha 2 treff i går. Ett hver siden vi ikke kan samme helg og begge vil på treff smile.gif . Beowulv og Punisher blir forhåpentlig med her også så kanskje de har lyst til å være køskapere isteden? Dette finner vi snart ut av.

Colormax har foreslått en 30 manns hytte like ved kjørefeltet. Alternativet er å leie hytte(-er) på Brufoss. Diskuter dette under Nissantreff da vel?! Hadde jo vært himmla moro og samle alt som ruller og går av Nissan 4x4 innenfor en 150 mils omkrets av Svarstad!!!

#123 advance

advance

    King Kong

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1322 Innlegg:

Posted 19 April 2007 - 21:59

Ifølge en kompiss jeg nylig møtte på en jobb: Er den nye grillpilsen til ringes helt genial. Noe partisk er han vel da han er salgssjef for Oslo sentrum...

Flere 100k på bil er ikke noe problem... Men 18kr for 0.33 grillpils på Rema er krise for meg!

Slang inn en komentar i tråden som var opprettet... ang hytta

Edited by advance, 19 April 2007 - 22:00.

Hilsen Anders ;)

#124 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 20 April 2007 - 23:20

Fikk reiseplanen ++ for sommerens Islandstur idag smile.gif . Nå starter nedtellinga!

Er på kartjakt, men finner fint lite på nettet. Noen som har noen kart å anbefale - si fra!

Vurderer også å gå til anskaffelse av en Garmin 276C. Mulighet for topografiske kart i tillegg til veikart. Noen som har erfaringer med den?

#125 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 Innlegg:

Posted 21 April 2007 - 10:10

QUOTE(Rett til himmels @ 20 Apr 2007, 23:20) <{POST_SNAPBACK}>
Fikk reiseplanen ++ for sommerens Islandstur idag smile.gif . Nå starter nedtellinga!

Er på kartjakt, men finner fint lite på nettet. Noen som har noen kart å anbefale - si fra!

Vurderer også å gå til anskaffelse av en Garmin 276C. Mulighet for topografiske kart i tillegg til veikart. Noen som har erfaringer med den?

Kyst- link , syntes vi hadde så fine biler at de lovet å sponse åss litt på pris av lammelår.
så blir det noe respons på overnattingen , så tar jeg med en 10 -15 kg til grillingen.
marinert lammelår stekt i kull smaker godt. opp til derre dribble.gif
dete bør vel komme ut under treffet, så allle gutta ser dette.
jeg må vite dette i god tid, grundet norske lover på import. max 10 kg

#126 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 21 April 2007 - 14:09

Hei Roger. Nå tror jeg du har surra sammen mitt og ditt turprosjekt for sommer'n?!

#127 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 21 April 2007 - 20:40

rofl.gif rofl.gif rofl.gif
Billøs, men ikke hjelpeløs!


#128 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 Innlegg:

Posted 22 April 2007 - 23:57

QUOTE(Rett til himmels @ 21 Apr 2007, 14:09) <{POST_SNAPBACK}>
Hei Roger. Nå tror jeg du har surra sammen mitt og ditt turprosjekt for sommer'n?!

dt ble seende lit galt ut ja. men det jeg mente, var om vi leide den hytten kunne jeg ta med lammelår for kr 40 pr kg fra båten, til en go midag på lørdagen.eks.
hadde vært digg det da.
Bare en mulighet.

#129 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 24 April 2007 - 21:35

OK! Kan du heller legge inn det spørsmålet under "Svarstad treff"? Virker som om det kommer mange og mange ønsker også å ligge over har jeg inntrykk av. Både i hytte og lavo. Det bør bli fine netter rundt bålet med mye god mat og drikke!!! Blir det til at jeg ligger over 12-13/5 er jeg med på dette.

#130 Beowulf

Beowulf

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 210 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 19:02

QUOTE(Rett til himmels @ 24 Apr 2007, 21:35) <{POST_SNAPBACK}>
OK! Kan du heller legge inn det spørsmålet under "Svarstad treff"? Virker som om det kommer mange og mange ønsker også å ligge over har jeg inntrykk av. Både i hytte og lavo. Det bør bli fine netter rundt bålet med mye god mat og drikke!!! Blir det til at jeg ligger over 12-13/5 er jeg med på dette.



Skal du ligge over??

fint å campe i patrol etter en fuktig bålrunde oxo smile.gif smile.gif
Nå har offroad bilparken min ekspandert!!
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet" :)


Eller i mitt galleri, "link til galleri"

#131 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 19:13

En av oss må ta kolonnekjøringa fra Rud på søndagen - tenkte at det var en glimrende oppgave for deg. Du liker jo å være først i løypa biggrin.gif

#132 Beowulf

Beowulf

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 210 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 19:23

QUOTE(Rett til himmels @ 27 Apr 2007, 19:13) <{POST_SNAPBACK}>
En av oss må ta kolonnekjøringa fra Rud på søndagen - tenkte at det var en glimrende oppgave for deg. Du liker jo å være først i løypa biggrin.gif



Ok.. fikser kolonne jeg vettu..

Jeg samler troppene kl. 10.00 på søndags morgen i retning svarstad smile.gif
Nå har offroad bilparken min ekspandert!!
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet" :)


Eller i mitt galleri, "link til galleri"

#133 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 19:25

Ikke sikkert du "må". Kona i Italia. Noen må håndtere unger og bikkjer - ser ut til å bli meg... sad.gif . Da blir det bare dagstur. MEGA SNUFS!

#134 Beowulf

Beowulf

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 210 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 19:31

QUOTE(Rett til himmels @ 27 Apr 2007, 19:25) <{POST_SNAPBACK}>
Ikke sikkert du "må". Kona i Italia. Noen må håndtere unger og bikkjer - ser ut til å bli meg... sad.gif . Da blir det bare dagstur. MEGA SNUFS!



he he he..

Sånn går det når man bestikker kona med mynt for å få kjøre bil.
tilbakeslaget kom da hun kjøpte italia billetter og gubben måtte være hjemme med bikkjer og barn..

Snakk om uflaks smile.gif
Nå har offroad bilparken min ekspandert!!
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet" :)


Eller i mitt galleri, "link til galleri"

#135 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 20:09

Snarere tvert imot. Jeg ville heller være hjemme for å kunne dra til Svarstad enn å være med fruen på forretningsreise til Italia.

#136 Beowulf

Beowulf

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 210 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 20:18

QUOTE(Rett til himmels @ 27 Apr 2007, 20:09) <{POST_SNAPBACK}>
Snarere tvert imot. Jeg ville heller være hjemme for å kunne dra til Svarstad enn å være med fruen på forretningsreise til Italia.


Smart..

liker tankegangen.. Bedre med svarstad..

mye god vin i Italia da uansett..
Men den får man på polet her i Norge.

Fin.. ta med vin så får man både italia og svarstad på en gang..
Nå har offroad bilparken min ekspandert!!
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet" :)


Eller i mitt galleri, "link til galleri"

#137 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 20:28

QUOTE(Rett til himmels @ 27 Apr 2007, 20:09) <{POST_SNAPBACK}>
Snarere tvert imot. Jeg ville heller være hjemme for å kunne dra til Svarstad enn å være med fruen på forretningsreise til Italia.



Du må vel kunne ordne med bvakt?
Billøs, men ikke hjelpeløs!


#138 Beowulf

Beowulf

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 210 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 20:36

QUOTE(ingos @ 27 Apr 2007, 20:28) <{POST_SNAPBACK}>
Du må vel kunne ordne med bvakt?



jepp.. du kjenner sikkert en kjekk liten pike (eller gutt) som sitter for en hundrelapp eller to ??
Nå har offroad bilparken min ekspandert!!
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet" :)


Eller i mitt galleri, "link til galleri"

#139 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 27 April 2007 - 21:22

Bikkjene havner på kennel. Jentene er stor nok til å klare seg selv. Transportbehovet som er problemet. Ikke bare bara å bo midt inne i svarte skauen noen ganger biggrin.gif Vi får sjå - sikkert en el annen ung mann med lappen som sitter her mot en kasse pils og noen flasker italiensk rødvin (bestikkelse til meg for å få lov thumbsup.gif )

#140 Beowulf

Beowulf

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 210 Innlegg:

Posted 28 April 2007 - 08:18

QUOTE(Rett til himmels @ 27 Apr 2007, 21:22) <{POST_SNAPBACK}>
Bikkjene havner på kennel. Jentene er stor nok til å klare seg selv. Transportbehovet som er problemet. Ikke bare bara å bo midt inne i svarte skauen noen ganger biggrin.gif Vi får sjå - sikkert en el annen ung mann med lappen som sitter her mot en kasse pils og noen flasker italiensk rødvin (bestikkelse til meg for å få lov thumbsup.gif )


Sovepose og varerommet på en patrol smile.gif

bestikkelse til deg for å få lov :0 ha ha ha..
Nå har offroad bilparken min ekspandert!!
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet" :)


Eller i mitt galleri, "link til galleri"