Den røde 413 satt det en 2,3 l turbomotor i. Husker ikke linken, men jeg søkte på ebay/nederland/suzuki/auto,
hadde jeg hatt tid til å dra nedover skulle jeg ha tatt med en ij80 + vitaran, høyste bud hittil var 1,5 EUR og han måtte selge da kjerringa ikke ville ha så mange biler stående. (kjent problem Gunnar)

Vel jeg har vel noen erfaringer. Som da DOHC G13B motoren min overhalt hos Karlsen Turboteknikk gikk på søpla mens jeg var borte ett års tid. Pluss de 413/510 jeg har kjørt til skroting.
Neida, egentlig har jeg ikke plass til å lagre dem og jeg vil ikke ha alt skrotet rundt husveggen heller. Skulle egentlig kjøpt meg et lite småbruk med en romslig låve hvor jeg kunne innredet verksted og lager.
Og det blir litt håpløst å lagre alt mulig. Feks har jeg tatt av et eksosanlegg som er helt ok. Holder garantert i mange år til. Hva skal jeg med det? Får aldri bruk for det selv, og det er ingen som kjøper et brukt eksosanlegg. Om noen kunne komme og hente det hadde det vært toppers. Så kunne de betalt en colaboks for hver del.