Åh, gode gud, si at det var en fotoboks som tok farta di! Det hadde blitt litt av et bilde!
Når de satte opp de første fotoboksene på begynnelsen av åttitallet ble jeg fotografert i 140 km i 50 sonen i Drammen side om side med en uniformert politisykkel. Vi hadde disp grunnet en jobb vi utførte men det ble ikke akurat godord å få om kvelden. Siden har de blitt justert slik at så lette kjøretøy som mc ikke utløser bilde.
Vi ødela 6 Honda MC på ei uke så da var importøren blid. Fikk tilbake den ene sykkelen etter den andre på henger. De hadde stilt dem til disposisjon og trodde vel det skulle bli billig reklame. Men dengang ei.

Bremser er godt å ha, denne vil jeg montere på sukin, noen som vet hva jeg trenger av deler for å koble meg på bak.
Koster 1895 sek
Her er adressen: www.raidopower.se/Shop/Index.php?sArtId=ksport330frontor
Hvorfor må du bare kjøpe deler som ikke blir godkjent? Tror du et hydraulisk håndbrekk blir godtatt på BT? Håper jeg tar feil, men er det ikke noe med at det skal være mekanisk overføring/wire på håndbrekket for at det skal være godkjent.
Nå har jeg kjeftet mye på deg, men hva om du kommer i ei ulykke og de går over bilen din? Da blir det like mye skryt å få som det jeg fikk når jeg fikk et tilbud jeg ikke kunne avslå om gratis forpleining av dommeren grunnet et anfall av fartsblindhet. Egentlig en kronisk tilstand jeg har ser det ut til.
Edited by Nöcke Gunnar, 06 June 2008 - 00:17.