SKRAVLEPLASS/chattekrok!
#4361
Posted 12 August 2008 - 10:37
altså med olje, bunnpanne og alle agregater...
Det som er interressant er jo egentelig hvor mye motorene veier påplass i bil mtp bremser og godkjenning...
ellers er det omtrent like interressant som vekta på en kufanger med eller uten ekstralys
#4362
Posted 12 August 2008 - 11:03
altså med olje, bunnpanne og alle agregater...
Det som er interressant er jo egentelig hvor mye motorene veier påplass i bil mtp bremser og godkjenning...
ellers er det omtrent like interressant som vekta på en kufanger med eller uten ekstralys
Jeg har jo fått øketmaks aksellast på min bil så jeg har mye å gå påuansett.
men det ber som du sier. om den ene rommer en liter mer olje er det en kilo.
Nå skal jeg skjøte inn 50 mm på kufangeren så den passer til bodyliften. Da øker vekta.
Kjenner du noe spesifikt til bs-teknikk. Jeg skal levere ramma der på fredag for rensing og epoxybehandling.
Noe jeg bør tenke på passe meg for.
Har gjort all sveising og forsterkng på forhånd.
Men det blir bare ikke godt nok om en ikke kommer til inne i ramma og da må en ha store kar med syre og guff.
Kan ikke fylle basenget i hagen med syre heller
Edited by Nöcke Gunnar, 12 August 2008 - 11:04.
#4363
Posted 12 August 2008 - 18:57
Hvorfor ikke?
#4364
Posted 12 August 2008 - 19:48
Barnebarna skriker så stygt når de bader
#4365
Posted 12 August 2008 - 20:52
#4366
Posted 13 August 2008 - 08:21
Det er jo det jeg håper ramma skal bli da. Men ikke i bassenget i hagen, da tror jeg fruen hadde tiltet totalt.
Men ting er på glid, hun snakker om å bli med på Norge på langs neste sommer, med suzukien. Som forøvrig har fått navnet "Vassgrisen"
Er det noen som har noen erfaringer med dette firmaet http://www.bs-teknikk.no/
Blir det bra med rensing og epoxybehandling der?
#4367
Posted 13 August 2008 - 08:36
Husk å komme innom meg når du først er på disse kanter.
#4368
Posted 17 August 2008 - 18:21
Blir spennende å se hva jeg får ut av de planene jeg har for den
#4369
Posted 17 August 2008 - 18:39
#4370
Posted 17 August 2008 - 19:13
forresten.. bilder??
Edited by ShuDuck, 17 August 2008 - 19:14.
#4371
Posted 17 August 2008 - 19:34
Bilder kommer når jeg har hentet gliset i morgen.
#4372
Posted 17 August 2008 - 19:40
Får ikke fem i en suzuki
Mot en forsterker jeg ikke bruker + 2 svære høytalera som jeg byttet ut med noe bedre(IQ9 kef).
Bilen må rustsveises bak i "bagasjerommet" + denne års avgift....syntes det ikke var dårlig det
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#4373
Posted 17 August 2008 - 20:23
http://www.offroad.n...showtopic=81865 *supervitara sin garasje*
#4374
Posted 17 August 2008 - 20:34
#4375
Posted 17 August 2008 - 20:55
hva med forgasser, innsugsmanifoil eksosmanifoil, vifte,
#4376
Posted 17 August 2008 - 21:07
#4377
Posted 17 August 2008 - 23:21
motoren er veid med forgasser, insugsmanifoil og eksosmanifoil, men uten radiator, vifte, starter, svinghjul;)
http://www.offroad.n...showtopic=81865 *supervitara sin garasje*
#4378
Posted 17 August 2008 - 23:32
Får ikke fem i en suzuki
Mot en forsterker jeg ikke bruker + 2 svære høytalera som jeg byttet ut med noe bedre(IQ9 kef).
Bilen må rustsveises bak i "bagasjerommet" + denne års avgift....syntes det ikke var dårlig det
Syntes det hørtes ut som en grei deal jeg!
6'ern til Jeep er vel i rekke, og i i V?
Uansett er den en jævla god motor, som er glad i bensin
#4379
Posted 18 August 2008 - 11:13
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#4380
Posted 18 August 2008 - 11:42
Jeg hadde en slik en i Afghanistan noen måneder. Slettes ikke noen dårlig bil og som du skriver en familieoffroader.
Tror den var tørst men jeg fylte den bare opp rett fra US Airborn sin tankbil så jeg målte aldri forbruket. Den tålte mye juling og var driftsikker, det er i alle fall sikkert.








