noen som husker hvorfor?? eller er det bare er meg som roter no??
SKRAVLEPLASS/chattekrok!
#4401
Posted 22 August 2008 - 16:23
noen som husker hvorfor?? eller er det bare er meg som roter no??
#4402
Posted 22 August 2008 - 19:15
#4403
Posted 22 August 2008 - 21:47
trenger ikke bygge om kan kjøpe spesielle fester sjakler for rear up front hos TT. Blir ikke godkjent men vet om de som har gått gjennom PK med det uten kommentar. Men lovlig er det selvsagt ikke, Hva er det som er lovlig i dette systemet?
#4404
Posted 24 August 2008 - 17:00
Håper enda flere har mulighet å møte neste år.
#4405
Posted 24 August 2008 - 18:24
Dette har etter min mening vært et kjeeeempeflott treff.
100% klaff med været og vi har vært så mange deltagende biler at det har vært moro å legge såpas arbeide i det.
Vi har også en del bilder og film som vil komme ut etter hvert.
Må bare kaste ut noen bilder her fra siste kjøringen i dag.
Måtte tan LITT lenger ut og fikk litt horn i panna....da endte det slik:
#4406
Posted 24 August 2008 - 20:39
Noen Sukieiere i nærheten?? Disponerer bil selv men kunne vært arti å treffe noen likesinnede.
Harald
Vitara SWB OME 30" 2"BL
Stårfastoverallt
#4407
Posted 24 August 2008 - 21:57
Supervitara garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=81865
Double Trouble garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=93905
Kjellermann EsbenSJ's : http://www.offroad.n...sje-t88047.html
#4408
Posted 24 August 2008 - 23:34
hvordan klarte du det Terje? rulla du?
#4409
Posted 24 August 2008 - 23:50
han skulle opp et sted, og spolte seg så langt jeg kunne se innimellom de trærne...
og med rullegardina trekt helt ned til navlen er det lett å denke seg resten:)
nei, han gjorde ikke det... den var det nok jeg som var definitivt nærmest:) har bulker oppå panseret:)
han skulle opp et sted, og spolte seg så langt jeg kunne se innimellom de trærne...
og med rullegardina trekt helt ned til navlen er det lett å denke seg resten:)
Edited by sven, 24 August 2008 - 23:51.
#4410
Posted 25 August 2008 - 00:08
Hadde den kjempekjekt selv om jeg ikke kunne være der lengre.
laster opp bilder senere.
Knakk boltene til styringa nede ved snekka rett ved innkjøringa til brodern
Flaks det ikke skjedde i tunellen....
GOD NATT
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#4411
Posted 25 August 2008 - 09:24
nooo, panseret som var orginalt på min bil
#4412
Posted 25 August 2008 - 10:16
Har tatt en drøss med bilder så nå er det bare og lage en link hvor vi kan legge inn masse bilder.
Arnfinn har vel heller ikke fryst på veien hjem i ny jakke
#4413
Posted 25 August 2008 - 16:18
Tusen takk for et kjempetreff
Arnfinn var forresten innom oss på vei hjem på søndag, var da nummeret før han fikk med seg "vinterpels" i tillegg til jakka

Hvor mange liter BonAqua brukte du på vei hjem Arnfinn???
#4414
Posted 25 August 2008 - 23:16

Måtte bare vise fram denna jeg, neste prosjekt kanskje, tenker 35"
Supervitara garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=81865
Double Trouble garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=93905
Kjellermann EsbenSJ's : http://www.offroad.n...sje-t88047.html
#4415
Posted 26 August 2008 - 01:34
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#4416
Posted 26 August 2008 - 19:21
VI MÅ BARE SØRGE FOR AT SUZUKI BLIR BILEN MED FLEST MULIGHETER FOR OMBYGGING. DA STIGER VERDIEN OG GØYFAKTOREN
#4417
Posted 26 August 2008 - 21:10
Tror kanskje jeep-gutta har et lite forsprang på dere der, både med muligheter for ombygging og verdistigning
#4418
Posted 26 August 2008 - 21:12
#4419
Posted 26 August 2008 - 21:28
oh yeah den støtter jeg..!
http://www.offroad.n...showtopic=81865 *supervitara sin garasje*
#4420
Posted 26 August 2008 - 21:35
ja det har de men om 410/413 kan velge mellom 1.0, 1.3 og 1,6 motor med inj om ønskelig, samuraiakslinger om ønskelig, servo, ome hevefjærer, trailmaster heving, 31", 33" sistnevnte kombinert med trailmaster 50 + 50 eller SPOA på originalfjærer. Volvomotor med SPOA, kufangeren, skivebremser på både 410 med forsterker og 413 original så begynner det faktisk å bli mulig å bygge mye foskjellig ut av disse bilene.
Etterhvert blir det å jobbe med det som er DOT aproved. Det skal godkjennes på linje med Tüv.
Selv om Jeep har et forsprang på ombygging så kjører vi fra dem i terrenget, og det er det viktigste









