En ting som er litt spes med dette med hjuldim, er at sjøl om f.eks 33"x12.5"x15" blir godkjent som alt. hjuldim, er ikkje f.eks 32" lov på samme bil med samme oppsett ellers.. kva er fornuften i det?
Og 5% regelen gjelder ikkje på alt. dekkdim heller blir det sagt. usikker på om der er rom for tolkinger.
Har du forresten funne felgprodusent som er villig til å selge laus felg med TUV for alt. dekk dim. i det heile?
Eg har sendt etpar mailer til tyske levernadører, men får ikkje svar.. Ein av grunnane er vel at eg skriv på engelsk. Dei (få) svara eg har fått har vore negative eller kryptiske på elendig engelsk.
Har forresten samme problem med å bestille ettermarkeds nøkkelsender til caravella mi på ebay.de.
Heilt utrulig så språksvake folk som driver et firma kan være..
Takke meg til nederlendere som ofte kan både tysk, engelsk og fransk og i noken tilfeller skandinavisk også.
Stå på Gunnar!!
Dette med at TUV blir sett oppimot et bestemt merke er konkurransvridning og ikkje i takt med EU sine intensjoner om et fritt marked. samtidig er det vel ikkje så mange firma som gidder å få gjennom godkjenninger for konkurrenten, men når produktet ikkje er i produksjon lenger er det vel ikkje noko problem med vern av produktets markedsverdi.
Kva om vi alle sendte eposter til felgprodusenter der vi forespurte om felger med TUV, ville det då bli meir aktuelt for dei å ta oppigjen produksjon av felger som allereie har ei godkjenning?
Sikkert meir sjangs for å få gjennomslag for det, enn å få en ny produsent til å betale for ei ny godkjenning hos TUV.
For noken år sida var vi mange som sendte eposter til trailmaster og masa på bodyliftsettet og TUV godkjenning og det vart ein realitet til slutt.
Har hørt at markedspotensialet for setta vart en smule overvurdert så eg trur at det ikkje ville være så dumt å handle inn setta mens dei fortsatt fins i produksjon.
edit:typo..
Edited by yakuza, 09 September 2008 - 11:13.