Kan du ikke lage en beskrivelse av det prosjektet som sviver rundt i hodet ditt?
Etter som jeg har forstått, er det:
510
HiLux axler
50+50 løft
33"
2l
Glassfiber karosseri
Har jeg rett, eller mangler jeg noe??
nei dette er til 33" dekk. En bil med 50+50 og en bil med spoa.
510 som jeg kjøpte tok jeg og slaktet og skrotet. tok opp for mye plass.
nå har jeg fire sukier. det får holde.
Men om jeg får gjennom godkjenningene med spoa og samurai akslinger, skivebrems bak, servostyring, 1,6 motor så selger jeg den (high roofen) med godkjenningene uten å bygge om selv og så kjøper jeg en nye selv som jeg på nytt søker om å få bygge om.
det er glassfiberbilen min som er viktigst for meg, det er det som er hovedprosjektet.
men det blir nok ikke 2 liter men sannsynligvis en remdreven turbo med elektromagnetisk av og på styring. en liten lavtrykksturbo som slår inn helt fra tomgangsturtall montert på en 1,6 16V.
det er fryktelig vanskelig å få til godkjening av noe større enn 1,6 liter. Det er mulig en kan få til den 1,9 td som shu nevner, men det er en runde med søknader over minst to år før den har vært gjennom mølla. men jeg tror en må gå gjennom henvisning til lisensproduksjon i spania etc etc så det er mye arbeid med leting i delelister etc.
Men nå kan jeg få tak i felger i alle fall. jeg lurer bare på om jeg skal få kopiert styrestaget også. ett jævla stag spesiallaget kan vel ikke koste all verden.