Edited by sinnsyk, 02 May 2012 - 12:21.
Wazzza`s RAMgarasje
#1041
Posted 02 May 2012 - 12:11
#1042
Posted 02 May 2012 - 19:42
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1043
Posted 29 May 2012 - 20:21
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1044
Posted 29 May 2012 - 20:54
#1045
Posted 01 June 2012 - 07:38
Takk skal du ha
Har bestilt litt deler fra Jamie på cumminsperformanceparts. Den nye clutchen min som jeg bestilte for en stund siden er ratet for 450 hk og ca 1200 nm. Jamie mente at den ikke kom til å klare å holde på kreftene når de nye godsakene kommer
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1046
Posted 01 June 2012 - 08:25
Har bestilt litt deler fra Jamie på cumminsperformanceparts. Den nye clutchen min som jeg bestilte for en stund siden er ratet for 450 hk og ca 1200 nm. Jamie mente at den ikke kom til å klare å holde på kreftene når de nye godsakene kommer
Så da må du med andre ord kjøpe enda en ny clutch :-p Hvor mye kan du hente ut på original innmat og originale dyser og dieselpumpe?
#1047
Posted 01 June 2012 - 08:34
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1048
Posted 11 June 2012 - 11:31
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1049
Posted 12 June 2012 - 22:07
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1050
Posted 17 July 2012 - 20:49
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1051
Posted 17 July 2012 - 22:01
#1052
Posted 19 July 2012 - 23:23
Hva er dette forno?
Diverse godsaker
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1054
Posted 21 July 2012 - 23:36
Åssen står det til nedi girkassa di? Regner med at momentkurva peaker på 1500-1600 rpm og det er killer for den stakkars transmisjonen
Tror kassa skal klare seg bra, er stort sett skuddsikker. Amerikanerne bruker å fylle på 1 liter ekstra me olje for forbedre smøringa på utgående aksling. MIn kasse har ei tykkere inngående aksling enn de første utgavene, så jeg er ikke bekymret. Amerikanerne kjører jo med 500hk, 9 tonn på gooseneck og holder fortsatt 110 km/t på highway`en..
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1055
Posted 22 July 2012 - 22:32
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1056
Posted 23 July 2012 - 08:17
#1057
Posted 23 July 2012 - 12:47
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1058
Posted 23 July 2012 - 14:14
#1059
Posted 23 July 2012 - 19:30
Har endelig fått bytta tetteringen på piniongen på bakakslingen. Måtte få bestilt en kopp i størrelse 1 -7/8". Har montert ny tettering, ny støvringkappe, nye ubolter til krysset med nye bolter. Fettet også opp krysset i samme slengen som det var av. For de som lurer så passer et utslitt friksjonshjul til ariens snøfreser PERFEKT inni sporet i tetterigen for å montere den nye. Er spent på om det blir tett for det er slitasjespor i yoken der hvor tetteringen har gått.
Edited by wazzza, 23 July 2012 - 19:33.
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#1060
Posted 30 July 2012 - 18:51
Neste gang du ræk forbi kan du få lov å gje nydodgen min sammme omgang meguiars.
Ser du har bytta simmering i bakaksel, mon tru om d e standard på alle dodger at dem læk!? Bytta på `99 jeg hadde, du har bytta og ser den læk litt nydodgen min og..