Colormax, er det ikke nye varer du driver å selger på forumet? For når det er nye varer du selger må du bli oppfattet som en profesjonell (en som driver butikk) og har andre spilleregler å forholde deg til. Salget ditt skulle vel vært under gulesider.
Jeg er en av di som har sett meg grundig lei av alt salget ditt på Nissan forumet, jeg har også sendt beskjed om det til moduratoren på forumet.
Men du må gjerne drive med salg for min del. Men ikke gjør det i forumet. Kommer det opp en tråd om noen som leter etter priser m.m kan du jo sende PM til dem det gjelder.
Forslag til offroad.no
Nå har derre holt på å herse meg og henge meg i lengere tid.
Kansje derre burde ta lit lærdom av dette selv også.
1,
Personer med økonomiske innteresser i dele salg ,bør ikke være administrator i forumet, da dette lett fører til , egen tilretteleggning og ikke nødvendigvis til brukernes beste. (hindrer utvikling
2
Se mulighetene til å skaffe seg reklame av firmaer som blir nevnt ofte i salgs sammenheng.
3
Jeg har anbefalt å sponse forumet og vil fortsatt gjøre det. så bare ring å snakk med de som
sitter på pengene her.
Dette må jo være mye mer riktig fremgang, en å kreve at de som anbefaler firmaene, skal stå ansvarlig for dette.
4
Har dere tenkt litt på mine rettigheter for person beskyttelse i forumet.
Tenker da på eks Lømos løgnaktige påstander om forsøk på svindel og det som værre er.
Nei, her glemte vist plutselig alle moderatorene sitt ansvar.
er det noen som etter min mening burde vært utestenkt, så er jeg ikke i tvil om hvem det er.
Det jeg har gjort, har jeg gjort i ærlige hensikter for alle de som har ønsket min bistand.
Dette er også bekreftet av diverse levrandører til moderator , kommer kansje ikke så tydlig frem av det de skriver.
En ting man også burde ta høyde for, dette ( har værtt) min hobby. ikke min jobb, derfor må det være høyde for forsinkelser og at det oppstår enkelte feil 1-2 ganger i året
Det gode med dette,
Jo Offroad miljøet i Norge har fått 2 nye levrandører,
En meget bra dele levrandør med god økonomi og stort dele lager og gode priser.
Et nytt bilbygger firma som også skal bistå eldre biler med godkjenninger ombygninger

som også vil selge deler.
og ikke minst offroad Forumet har fått, nye sponsorer. mitt ønske å få de til å sponse så godt at forumet velger å bli nøytralt. så sånne intriger og svartmaling kan unngås.
istedefor å se ned i dette oljefatet som gradvis renner over, se runt dere og se hvor mye plass vi er heldige å ha rundt oss.
Til slutt vil jeg rette en stor takk til alle som støtter meg Takk . men jeg vil også takke de som lot være.
sikkert noen som kunne gjort dette mer negativt men også mange som kunne bidrat i til en endring possetiv retning.

.
MVH Roger
97616000