Her må jeg ha det inn med teskje hva du sikter til.
Hvorfor har du sittet og ruget på dette uten å dele informasjonen med eks trådstarter og alle andre personer som kunne hatt nytte av din informasjon? Av to muligheter slik jeg ser det. Enten er du bare en stakkars kranglefant, eller så later du nå som du vet mer om disse anleggene enn du vet... uansett så setter du deg selv i en pussig lys for alle dine fremtidige diskusjoner her på forumet i mine øyne. Litt sykt egentlig at du mener du har sittet med slik nyttig info til andre her på forumet, sier i så fall mer om deg som person.
[bDet jeg sikter til har jo kommet frem p.g.a. denne diskusjonen . Pussig lys??? det har jo faktisk iløpet av denne siste uke fremkommet et tilbud på finn.no, som du selv har slaktet seriøsiteten på.
Så kommer Tone med det hun har sagt, og det kan vel verken du eller noen andre si ikke stemmer, eller.
Siden du er så glad i direkte spørsmål så kan vi jo starte med noen få og enkle som du burde ha
svar på i hodet da...
1. Hvilke merker er disse anleggene
Hvilke annlegg?
Stag har jeg fått tilbud på, og Prinz til en meget god pris i Norge og i Tyskland og Polen linker ligger ute før i tråden........
2. Referanser på personer i Norge som har brukt disse. Tenker da ikke på tredjeparts uttalelser, for det er jo synsing i følge deg selv. Blir jo litt vanskelig også, for de personene skal vel egentlig ikke kunne uttale seg heller når de har anleggene. Det er jo også feil i dine øyne.
Ditt problem er at du synser om noe du ikke har prøvd og du sier "nesten" rett frem at disse annleggene er noe dritt, og det er kun dine venner som selger Prinz som leverer god nok kvalitet. Tone er vel et eksempel på at flere som er fornøyde var også et par andre før i tråden
3. Priser ferdig montert på 4 timer. Tenker da ikke bare prisen ut til kunde, men også som du var så opptatt av selv, et detaljert regnestykke fra delene kommer ut av fabrikken, til de er ferdig montert på bilen. Som du også la vekt på selv, få med prispåslaget under hele leveringskjeden.....
4-6n timer er tiden som det ble montert et SINGEL (tbi) dyse annlegg på en passat, i polen.
4. Hvilke temperaturer kan disse anleggene operere under. Mener da de som er garantert fra fabrikken.
Ikke hva en person har kjørt noen meter med. Hvor kaldt er det i Polen da...... Sist jeg var der i Februar, frøys jeg noe jævlig. Polen er kaldt på vintern det også.
5. Hvem monterer disse anleggene? - Nå sparer du jo folket her for mange timer leting og telefoner til utlandet. Er jo bare for deg å legge ut kontaktinfo. Skal se du får en stjerne i boken hos mange her nå.
Du har snakket om både utland og Norge omhverandre. Kanskje på tide å bestemme seg om man skal anbefale folket å dra helt til utlandet eller ikke, når du nå sier de monteres i Norge. Og når de monteres i Norge og du profilerer de, då må det jo også være til en camarocab pris....er spent på den nå... (eller har du ikke helt kontroll på hva du skriver i innleggene dine?)
Hvem har jeg profilert................ jeg bare sier at det er andre tilbydere, og noen av dem har ikke greie priser. Jeg kommer vel til å montere i NOrge NÅ etteresom det har kommet en aktør som har folkelige priser.
6. Er det stor prisforskjell på om det er 4 eller 10 sylinder? Har de erfaringer med Ford sine 10 sylindere?
Vet ikke Ford er ikke noe tema for meg og heller ikke på GMC/Chevy forum.
7. Er det stor forskjell i pris på å gå for en 180 liters tank?, hva følger standard med i pakken?
Jeg skal ha et reservehjul tank, det koster sikker mer ettersom størrelsen på tanken vokser, tror du ikke.
8. Følger det med papirer på anleggene, på et språk som gjør at man får de godkjent i Norge?
Ferdig godkjent BT. Nå er j heller ikke det noe problem med annlegg montert i utlandet heller, EU regler. (dette viste du)
9. Hvilke Euro miljøkrav tilfredsstiller disse anleggene?
Skal jeg som forbruker bry meg med det, jeg kjøper et annlegg ferdig godkjent BT, tror de tilfredstiller det meste da, du vet jo hvordan BT er
Du kan jo starte med disse, så ser vi hvor det ender....
Syns det gikk bra jeg, eller









