Gå til innhold



Foto

Bygge om til gass i utlandet?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
175 replies to this topic

#121 camarocab

camarocab

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 11:57

QUOTE(Gurba @ 26 Mar 2008, 11:22) <{POST_SNAPBACK}>
Det er rart at enkelte ikke skjønner at det er prisforskjell på det som er best og det som er mindre bra. Mange kjøper det som er litt billigere og er fornøyde med det så hvorfor kan ikke dere som syter gjøre det samme? Eller er dere ikke fornøyde før dere får kjøpt en ny Mercedes til samme prisen som en Scoda?

Hvilken test er det du forholder deg til når du sier at noe er bedre enn en annen vare, har du personelig prøvd varen, eller.... Det er bevist gang på gang at det dyreste ikke nødvendig vis er beste, og dem som er produsenten av dette annleget har 22 års erfaring, hvor lang erfaring har du?
Skal det å kjøre på gas bare være forbeholdt dem med mye penger eller er det best for miljøet at flest mulig bruker gas. Jeg vil at flest mulig skal kjøre på gas, og hvis du ikke kan snart bevise at dine påstander om hva som er bra eller dårlig holder stand, burde du være forsiktig med å henge andres vare/annlegg som dårlig, dette gjelder Chevy-lpg også. Det er ingen av dere som har prøvd dette annlegeet så hvordan i h.............. kan der si om det er dårlig eller bra.
SYNSERE er dere, med økonomisk fordeler av å si at det andre selger er dårlig, håper flere som leser dette ser denne koblingen like klart, som enkelte av oss andre ser den.
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#122 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 12:03

Vi har ikke sagt at STAG er dårlig. Vi har bare ikke hørt om det og kan derfor ikke anbefale det. Kan ikke du få montert et sånn anlegg så får vi høre.

Jeg driter i hvilket gass-anlegg du monterer i bilen din. Men hvis du ikke hører på hva andre sier så skjønner ikke jeg hvorfor du spør om råd.

#123 camarocab

camarocab

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 15:43

QUOTE(Gurba @ 26 Mar 2008, 12:03) <{POST_SNAPBACK}>
Vi har ikke sagt at STAG er dårlig. Vi har bare ikke hørt om det og kan derfor ikke anbefale det. Kan ikke du få montert et sånn anlegg så får vi høre.

Jeg driter i hvilket gass-anlegg du monterer i bilen din. Men hvis du ikke hører på hva andre sier så skjønner ikke jeg hvorfor du spør om råd.


Kutt ut a Gorba, dere er både ironiske, forutinntatte og et par ting til, det er liksom dere som VET BEST, .

Husker ikke, men jeg har vel ikke spurt om råd, jeg har bare diskutert pris, og jeg VET hva et Prins annlegg inklusive tank koster inn til Norge rolleyes2.gif så jeg VET at avansene er STORE, så kom dere ned på jorda. Bead Lock 1 , han har noen spørsmål, er det ingen som svarer han eller har dere ikke noe svar. Venter i spenning. laugh.gif
P.S: nytt motto: LPG til hele folket. wink.gif
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#124 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 17:08

Gidder ikke å delta i denne diskusjonen lengre. Du har selv sagt at du kødder mye så det betyr vel at du er en kødd og sånne er det jo ingen som gidder å høre på allikevel.

#125 Tone

Tone

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 17:32

Vi har vært i polen med flere 100 biler og mange av dem har fått gassanlegg alt fra laguna til 460 thunderbird) og vi har aldri hatt noen problemer. Med tanke på at så å si alle hus i polen bruker gass og 10-15 mill biler der nede går på gass så er det vel ganske naivt å si at det er vi i norge som er eksperter. Vi må få hodet ut av ræva å slutte å tro at vi vet best om alt. En polsk arbeider tjener 10-20 kr pr time og når 60% av alle bensinbiler der
nede går på gass så vil jeg nok tru at skalautbytte på gassanlegg er rimelig bra. og forresten så er det i russland dem sier "njet" så det kan hende at GPS`n din har spilt deg et piss og at du havnet i feil land. og det med garanti er bare tull, jeg får til og med 3 års garanti når jeg kjøper et par sko der.

#126 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 18:08

QUOTE(Tone @ 26 Mar 2008, 17:32) <{POST_SNAPBACK}>
Vi har vært i polen med flere 100 biler og mange av dem har fått gassanlegg alt fra laguna til 460 thunderbird) og vi har aldri hatt noen problemer. Med tanke på at så å si alle hus i polen bruker gass og 10-15 mill biler der nede går på gass så er det vel ganske naivt å si at det er vi i norge som er eksperter. Vi må få hodet ut av ræva å slutte å tro at vi vet best om alt. En polsk arbeider tjener 10-20 kr pr time og når 60% av alle bensinbiler der
nede går på gass så vil jeg nok tru at skalautbytte på gassanlegg er rimelig bra. og forresten så er det i russland dem sier "njet" så det kan hende at GPS`n din har spilt deg et piss og at du havnet i feil land. og det med garanti er bare tull, jeg får til og med 3 års garanti når jeg kjøper et par sko der.


Jeg betviler ikke at andre land er bedre på dette enn vi i Norge er. I Italia går det f.eks. flust med scootere på gass. Han som kurset meg kommer fra Polen. Vi er i start-gropen når det gjelder gass-drift i Norge og derfor er vi nok litt dyre i forhold til andre land som har drevet med dette lenge. Sånn er det med alt nytt. Pluss lønnen som du nevner. Vi får bare håpe at dette bedrer seg med tiden og at gass-anlegg blir noe alle kan få råd til å montere. Kanskje blir det subsidiert av staten som f.eks. miljø-vennlige alternativer til bolig-varme av og til er. Etterhver så blir kanskje konkurransen så stor at alle ledd må redusere prisen litt. Men foreløpig er det dessverre slik at skal du ha gass-anlegg montert i bilen din i Norge så koster det flesk.

Da har du sikkert noen firma å anbefale. Flere har pratet om å dra til Polen for å montere gass-anlegg og det er greit å vite hvor en bør dra.

#127 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 19:28

QUOTE(Tone @ 26 Mar 2008, 17:32) <{POST_SNAPBACK}>
Vi har vært i polen med flere 100 biler og mange av dem har fått gassanlegg alt fra laguna til 460 thunderbird) og vi har aldri hatt noen problemer. Med tanke på at så å si alle hus i polen bruker gass og 10-15 mill biler der nede går på gass så er det vel ganske naivt å si at det er vi i norge som er eksperter. Vi må få hodet ut av ræva å slutte å tro at vi vet best om alt. En polsk arbeider tjener 10-20 kr pr time og når 60% av alle bensinbiler der
nede går på gass så vil jeg nok tru at skalautbytte på gassanlegg er rimelig bra. og forresten så er det i russland dem sier "njet" så det kan hende at GPS`n din har spilt deg et piss og at du havnet i feil land. og det med garanti er bare tull, jeg får til og med 3 års garanti når jeg kjøper et par sko der.


Interessant lesing, hvem er VI her da? - viste ikke at NTNU drev med slikt?

Velkommen på forumet Tone.

Edited by Chevy-LPG, 26 March 2008 - 19:52.


#128 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 19:48

QUOTE(Chevy-LPG @ 26 Mar 2008, 19:28) <{POST_SNAPBACK}>
Interessant lesing, hvem er VI her da? - viste ikke at NTNU drev med slikt?


Har du ikke hørt om studie-turer? Grei måte å finansiere turen på. Alle tar med én bil hver og får bygget om. Hehehe

Vi kan vel alle være enige i at det er for dyrt å få montert gass-anlegg i Norge og at det er billigere i utlandet. Spesielt hvis turen taes som ferie slik at reise-kostnaden ikke kommer med i prisen for ombyggingen. Men for de som synes at det blir litt langt å kjøre og synes at de har råd til å betale det det koster å få det gjort i Norge så er det jo greit at de har mulighet til å få det gjort uten å måtte reise så langt.

Så får konspirasjons-teoretikerene bare fortsette å irritere seg over at folk tjener noen kroner på det de jobber med. Det er tross alt det som gir til salt i såret.

Et tips. Det er ikke de som driver med ombygging av biler som har mest penger i verden.

#129 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 19:51

Skal prøve å tilfredsstille din nyfikenhet på meg....

Du .... LPG verdensmester...

Føler meg ikke slik, er jo så mange som vet så mye mer, bare å se i denne tråden det. Har kun 8 år erfaring med anlegg, derav 5 forskjellige anlegg på forskjellige biler. Har testet ut noen billiganlegg bevist for å se om de kunne brukes i Norge. Har kun hatt egeninteresse i hovedsak for å få best mulig anlegg på min egen bil, føler jeg har nådd målet i dag. Andre bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg ordner for meg og de kan ordne for seg. Kommer det noe bedre så blir jeg sikkert å prøve det også.

å verdens snilleste mann som liksom har laget en guide for å hjelpe folket til å bruke mere gass, finne fylle stasjoner og annet...

Liksom? Den er faktisk laget, ikke noe fiktivt der, helt objektivt, helt uavhengig av hvilken kjede det er. Har du stasjoner som ikke er kommet med så vær snill og gi meg beskjed. Ja jeg guider folk, får tilbakemeldinger på at denne listen er til god hjelp både for nordmenn og utenlandske turister. Slik tilsvarende lister er for meg selv når jeg er på europaferier.

HVORFOR bruker ikke du mere tid på å FINNE oppratører, montører, annleggs levrandører til BILLIGERE priser enn "standard"??

Hvorfor skal jeg det? Jeg har anlegg i bilen min, er fornøyd med det, har ingen interesse av å bruke tid på å finne leverandører, de får selge seg selv. - ups...det koster viste penger det....sorry glemte det....

HVORFOR har ikke du sett en økonomisk mulighet i å arrangere felles turer til Europa for montering av BRA BILLIGE anlegg?? når andre dra med seg folk i hopetall for fettsuging, laser oprasjoner å ja, gudene vet hva...

Samme grunn som over, samt at jeg HATER charterreiser, gå kuk i ræv med folk jeg ikke kjenner, og følge strømmen er ikke noe for meg. Økonomisk mulighet blir vel litt feil når vi nå hele tiden snakker billigs mulig. Jeg vil da ikke sko meg på at andre folk skal få montert anlegg i bilene sine. De vil jo slippe utgifter til meg hvis de gjør det selv. Det er jo bare å surfe litt og ta noen telefoner til Italia, Tyskland, Polen, etc. . Men her har jo flere i denne tråden en gylden mulighet. Bare å samle folket til et krafttak. Dere skaffer biler med gass, og jeg oppdaterer listen over fyllestasjoner i Norge. Har også prisbarometer her nettopp for å bistå folket så de kan få billigst gass der hvor det er flere stasjoner. Ved mer enn to anledninger har leverandører her satt ned prisen for å være konkurransedyktige mot stasjoner i nærheten.

Eller gidder du bare hjelpe de som har monopol og mener ALT ANNET ER SKIT?? tongue.gif
Men egentlig så er du vel kjøpt og betalt av disse du mener du driver "testkjøring" for... whistle.gif
Denne her du og Gurba driver å LIKSOM henger ut, kan hende er endel mere seriøs enn det du ØNSKER han skulle være... tongue.gif

Det er vanskelig å anbefale noe man aldri har hørt om. Derfor velger jeg ikke å synse om dette anlegget. Som jeg skrev, ingenting er bedre enn at det evt kommer på markedet og får et godt grobunn med dertil verksteder og deler i fremtiden. Husk også at de forskjellige anleggene kan være forskjellig etter hvilken bil og motortype det er snakk om.

Edited by Chevy-LPG, 26 March 2008 - 19:55.


#130 Bead-lock-1

Bead-lock-1

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 64 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 20:53

rolleyes.gif

Ja...

Krangle litt med Shell, så kommer rabatten snikende...å da blir det billigst...

å...det er jo litt ironisk at du anbefaler det du har selv, men rakker ned på alt annet, men sier tilslutt at du ikke vil undersøke om det finnes alternativer, fordi du allerde har på bilene dine... tongue.gif


MEN om du velger å bytte bil..., så kjøper du det du da virkelig anbefaler...Det dyreste....

MEN... det ironiske er vel at du da sansyligvis IKKE kommer til å betale full pris som andre MÅ, fordi du har skaffet deg kontakter å burde få gode rabatter , så som du skryter av detta...Blir ikke det da litt håpeløst når du å Gurba mener vi ALLE skal betale DET DET KOSTER???

for de andre aktørene som leverer til bedre pris bare er dritt, å holder ikke for norske forhold å.... ja folk har vel lest å dere skriver om slikt... devil.gif
Jo STØRRE, jo BEDRE...

615 Cid....ja, den funker... :o)

#131 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 26 March 2008 - 20:59

Slik er det vel i livet generelt.... noen har rabatter andre ikke.

En bekjent av meg har 20% rabatt på nypris på Opel....kan vel ikke grine jeg fordi om jeg ikke får det?

Mye her i livet går på kontakter, slik er det vel bare. Jeg har oppnådd en stor kontaktflate innen mange næringer. Flere av de som jeg har knyttet kontakter med har fått dra nytte av det, og vil det også i fremtiden - andre ikke.....

Av de fem anleggene som jeg har prøvet opp igjennom tiden er det kun 2 som jeg har skrytt av. De andre er enten foreldet eller ikke egnet til mitt formål enten på grunn av kulde eller motorvolum.

Hvorfor skal man krangle med Shell? Hos enkelte montører i Norge får man som kunde Shellkort med 80 øre eller 1 kr fra første liter i rabatt. Men Shell er jo internationalt så det får man sikkert når man monterer hos Polakkene også. Shell billigst? Hallo---hehe. de satte jo opp prisen med 60 øre nå bare for å tjene enda mer.....

Hvorfor er det ironisk at jeg ikke gidder å sjekke ut og lete etter anlegg til andre? Jeg har funnet det som passer meg best. Har nådd mitt mål. Andre får finne sitt. Jeg gir kun mine anbefalinger basert på egne erfaringer, det betyr med andre ord at jeg kun kan baserer anbefalinger på anlegg jeg har testet. Holder kun øynene åpne etter fremtidige anlegg som overgår VSI anleggene.

Edited by Chevy-LPG, 26 March 2008 - 21:17.


#132 aeomholt

aeomholt

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2490 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 00:33

Nå biter denne diskusjonen seg i halen...

Edited by aeomholt, 27 March 2008 - 00:33.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

#133 camarocab

camarocab

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 08:26

QUOTE(aeomholt @ 27 Mar 2008, 00:33) <{POST_SNAPBACK}>
Nå biter denne diskusjonen seg i halen...

Den gjør vel egentelig ikke det, nå ser det ut til at det kommmer frem folk som har gode erfaringer med andre annlegg en Prinz og det er viktig at disse kan fortelle sine erfaringer uten å føle seg undermåls. Da er det mulighet at flere kan få montert gas i bilene sine, og det gagner miljøet.
Det er klart at jo flere tilbydere det er, jo billigere blir det, og derfor er det viktig at ikke fullt brukbare anlegg blir stempla som udugelige i Norge. (det er jævli kaldt i polen også). cool.gif
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#134 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 08:33

QUOTE(aeomholt @ 23 Mar 2008, 23:37) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg spurte også om lpg anlegg til 350 tbi i båt men det var tyst som i graven mtp anbefalinger av utstyr...


Dette har jeg ikke noen erfaring med, men noe dukker jo opp i hodet....

For det første så vet jeg at Lovato hadde anlegg til båter for noen år siden. www.lovatogas.com, denne er nå nede ser det ut som.

Så er det logistikken, er vel bare en marina som jeg vet om som har et kombianlegg som kan benyttes av både biler og båter. Du vil å såfall være avhenging av en båt som du har på henger slik at du kan fylle på vanlige LPG stasjoner.

Mengden gass du får med deg tror jeg ikke vil stå i stil til forbruket. Kan ikke så mye om maritimt, men bruker ikke en motor raskt en 25 liter pr time da? Har gjort det de båtene jeg har vært borti.

Hvordan det er med tanker og hvordan sette de skikkelig fast, mot konstant slag av bølger mot skrog vet jeg heller ikke.

Men det å montere LPG i båt lar seg gjøre. Du kan jo dele dine kunnskaper om dette emnet i fremtiden hvis du går for en slik løsning.



QUOTE(camarocab @ 27 Mar 2008, 08:26) <{POST_SNAPBACK}>
nå ser det ut til at det kommmer frem folk som har gode erfaringer med andre annlegg en Prinz


Hvor finner du den tråden? kan du linke til den?

Edited by Chevy-LPG, 27 March 2008 - 08:32.


#135 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 08:51

Tone
Hvilke anlegg har dere fått montert i bilene? Det er alltid interessant å se om det finnes rimelige alternativer. Finnes de i Norge og? Ikke alle gidder å bruke ferien på å kjøre til Polen og tilbake. :-)

QUOTE(Bead-lock-1 @ 26 Mar 2008, 20:53) <{POST_SNAPBACK}>
rolleyes.gif


å...det er jo litt ironisk at du anbefaler det du har selv, men rakker ned på alt annet, men sier tilslutt at du ikke vil undersøke om det finnes alternativer, fordi du allerde har på bilene dine... tongue.gif


Er det egentlig ironisk å anbefale noe en har selv og er fornøyd med? Venter du at han skal anbefale noe han aldri har prøvd eller hørt om, eller noe han har funnet ut at ikke fungerer for han?

#136 camarocab

camarocab

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 09:15

QUOTE(Gurba @ 27 Mar 2008, 08:51) <{POST_SNAPBACK}>
Tone
Hvilke anlegg har dere fått montert i bilene? Det er alltid interessant å se om det finnes rimelige alternativer. Finnes de i Norge og? Ikke alle gidder å bruke ferien på å kjøre til Polen og tilbake. :-)
Er det egentlig ironisk å anbefale noe en har selv og er fornøyd med? Venter du at han skal anbefale noe han aldri har prøvd eller hørt om, eller noe han har funnet ut at ikke fungerer for han?

Det er ALDRI dumt å anbefalle noe mann er fornøyd med, men, det er ALTID dust å prate dårlig om andres varer så lenge mann ikke har bakgrunn for uttalelsene. Og du og Chevy-lpg er litt bukken for havresekken og da blir det for meg og jeg håper for mange andre også helt feil at spesielt dere prater dritt om andres varer, comprende!!!! Ja, annleggene blir montert i Norge og til en mye lavere pris. laugh.gif
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#137 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 09:34

QUOTE(camarocab @ 27 Mar 2008, 09:15) <{POST_SNAPBACK}>
Det er ALDRI dumt å anbefalle noe mann er fornøyd med, men, det er ALTID dust å prate dårlig om andres varer så lenge mann ikke har bakgrunn for uttalelsene. Og du og Chevy-lpg er litt bukken for havresekken og da blir det for meg og jeg håper for mange andre også helt feil at spesielt dere prater dritt om andres varer, comprende!!!! Ja, annleggene blir montert i Norge og til en mye lavere pris. laugh.gif


Da synes jeg kanskje du kan opplyse offentligheten her om alt det du har spurt om selv da? - eller feier man ikke for egen dør?

Hvorfor har du sittet og ruget på dette uten å dele informasjonen med eks trådstarter og alle andre personer som kunne hatt nytte av din informasjon? Av to muligheter slik jeg ser det. Enten er du bare en stakkars kranglefant, eller så later du nå som du vet mer om disse anleggene enn du vet... uansett så setter du deg selv i en pussig lys for alle dine fremtidige diskusjoner her på forumet i mine øyne. Litt sykt egentlig at du mener du har sittet med slik nyttig info til andre her på forumet, sier i så fall mer om deg som person.

Siden du er så glad i direkte spørsmål så kan vi jo starte med noen få og enkle som du burde ha svar på i hodet da...

1. Hvilke merker er disse anleggene

2. Referanser på personer i Norge som har brukt disse. Tenker da ikke på tredjeparts uttalelser, for det er jo synsing i følge deg selv. Blir jo litt vanskelig også, for de personene skal vel egentlig ikke kunne uttale seg heller når de har anleggene. Det er jo også feil i dine øyne.

3. Priser ferdig montert på 4 timer. Tenker da ikke bare prisen ut til kunde, men også som du var så opptatt av selv, et detaljert regnestykke fra delene kommer ut av fabrikken, til de er ferdig montert på bilen. Som du også la vekt på selv, få med prispåslaget under hele leveringskjeden.....

4. Hvilke temperaturer kan disse anleggene operere under. Mener da de som er garantert fra fabrikken. Ikke hva en person har kjørt noen meter med.

5. Hvem monterer disse anleggene? - Nå sparer du jo folket her for mange timer leting og telefoner til utlandet. Er jo bare for deg å legge ut kontaktinfo. Skal se du får en stjerne i boken hos mange her nå.
Du har snakket om både utland og Norge omhverandre. Kanskje på tide å bestemme seg om man skal anbefale folket å dra helt til utlandet eller ikke, når du nå sier de monteres i Norge. Og når de monteres i Norge og du profilerer de, då må det jo også være til en camarocab pris....er spent på den nå... (eller har du ikke helt kontroll på hva du skriver i innleggene dine?)

6. Er det stor prisforskjell på om det er 4 eller 10 sylinder? Har de erfaringer med Ford sine 10 sylindere?

7. Er det stor forskjell i pris på å gå for en 180 liters tank?, hva følger standard med i pakken?

8. Følger det med papirer på anleggene, på et språk som gjør at man får de godkjent i Norge?

9. Hvilke Euro miljøkrav tilfredsstiller disse anleggene?

Du kan jo starte med disse, så ser vi hvor det ender.... tongue.gif

Edited by Chevy-LPG, 27 March 2008 - 09:36.


#138 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 09:52

QUOTE(camarocab @ 27 Mar 2008, 09:15) <{POST_SNAPBACK}>
Det er ALDRI dumt å anbefalle noe mann er fornøyd med, men, det er ALTID dust å prate dårlig om andres varer så lenge mann ikke har bakgrunn for uttalelsene. Og du og Chevy-lpg er litt bukken for havresekken og da blir det for meg og jeg håper for mange andre også helt feil at spesielt dere prater dritt om andres varer, comprende!!!! Ja, annleggene blir montert i Norge og til en mye lavere pris. laugh.gif


Hvordan vet du hvilke anlegg Tone har fått montert i Polen?!?

#139 camarocab

camarocab

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 12:28

QUOTE(Gurba @ 27 Mar 2008, 09:52) <{POST_SNAPBACK}>
Hvordan vet du hvilke anlegg Tone har fått montert i Polen?!?

HAHA. misforståelse, jeg tenkte på Borge gass, de blir montert i Norge. Tone vet jeg ikke noe om. utom at hun er sikker en fornuftig dame, virker sånn. whistle.gif
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#140 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 27 March 2008 - 12:41

GJEEEEESP......du er en slik som jeg trodde ja.... pass på så du ikke tråkker på halen....som henger langt inn mellom bena.....

Ikke glem denne da:

QUOTE(camarocab @ 27 Mar 2008, 08:26) <{POST_SNAPBACK}>
nå ser det ut til at det kommmer frem folk som har gode erfaringer med andre annlegg en Prinz


Hvor finner du den tråden? kan du linke til den?

QUOTE(camarocab @ 27 Mar 2008, 09:15) <{POST_SNAPBACK}>
Ja, annleggene blir montert i Norge og til en mye lavere pris. laugh.gif


Du sier det var Borge du mente her, det er jo helt feil. Viser til mitt tidligere innlegg hvor nettopp dette ble avkreftet, bassert på hans egne tilbakemeldinger til meg. De blir ikke MONTERT i Norge til en MYE lavere pris. Det er kun anlegget som er billigere..... vedkommende skal ha like mye som andre skal ha. Eller som du vil kalle det, er like grådig som andre.

Edited by Chevy-LPG, 27 March 2008 - 12:43.