Det er ALDRI dumt å anbefalle noe mann er fornøyd med, men, det er ALTID dust å prate dårlig om andres varer så lenge mann ikke har bakgrunn for uttalelsene. Og du og Chevy-lpg er litt bukken for havresekken og da blir det for meg og jeg håper for mange andre også helt feil at spesielt dere prater dritt om andres varer, comprende!!!! Ja, annleggene blir montert i Norge og til en mye lavere pris.
Da synes jeg kanskje du kan opplyse offentligheten her om alt det du har spurt om selv da? - eller feier man ikke for egen dør?
Hvorfor har du sittet og ruget på dette uten å dele informasjonen med eks trådstarter og alle andre personer som kunne hatt nytte av din informasjon? Av to muligheter slik jeg ser det. Enten er du bare en stakkars kranglefant, eller så later du nå som du vet mer om disse anleggene enn du vet... uansett så setter du deg selv i en pussig lys for alle dine fremtidige diskusjoner her på forumet i mine øyne. Litt sykt egentlig at du mener du har sittet med slik nyttig info til andre her på forumet, sier i så fall mer om deg som person.
Siden du er så glad i direkte spørsmål så kan vi jo starte med noen få og enkle som du burde ha svar på i hodet da...
1. Hvilke merker er disse anleggene
2. Referanser på personer i Norge som har brukt disse. Tenker da ikke på tredjeparts uttalelser, for det er jo synsing i følge deg selv. Blir jo litt vanskelig også, for de personene skal vel egentlig ikke kunne uttale seg heller når de har anleggene. Det er jo også feil i dine øyne.
3. Priser ferdig montert på 4 timer. Tenker da ikke bare prisen ut til kunde, men også som du var så opptatt av selv, et detaljert regnestykke fra delene kommer ut av fabrikken, til de er ferdig montert på bilen. Som du også la vekt på selv, få med prispåslaget under hele leveringskjeden.....
4. Hvilke temperaturer kan disse anleggene operere under. Mener da de som er garantert fra fabrikken. Ikke hva en person har kjørt noen meter med.
5. Hvem monterer disse anleggene? - Nå sparer du jo folket her for mange timer leting og telefoner til utlandet. Er jo bare for deg å legge ut kontaktinfo. Skal se du får en stjerne i boken hos mange her nå.
Du har snakket om både utland og Norge omhverandre. Kanskje på tide å bestemme seg om man skal anbefale folket å dra helt til utlandet eller ikke, når du nå sier de monteres i Norge. Og når de monteres i Norge og du profilerer de, då må det jo også være til en camarocab pris....er spent på den nå... (eller har du ikke helt kontroll på hva du skriver i innleggene dine?)
6. Er det stor prisforskjell på om det er 4 eller 10 sylinder? Har de erfaringer med Ford sine 10 sylindere?
7. Er det stor forskjell i pris på å gå for en 180 liters tank?, hva følger standard med i pakken?
8. Følger det med papirer på anleggene, på et språk som gjør at man får de godkjent i Norge?
9. Hvilke Euro miljøkrav tilfredsstiller disse anleggene?
Du kan jo starte med disse, så ser vi hvor det ender....
Edited by Chevy-LPG, 27 March 2008 - 09:36.