Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#7001
Posted 21 January 2016 - 21:48
Ut/inn 80 cm lang og oval form. Den gjorde at det ble stille i kupéen. Til diesel å være da.😉
- Intimidator, Tahoe 2000, cned86 and 1 other like this
#7002
Posted 16 February 2016 - 18:38
Igjen er jeg på etterskudd, har altså ikke utført i dag.
Men, byttet driver her om dagen, ikke ett feilslag etterpå. Det er godt å kunne stole på at den ikke stopper slik uten videre lenger.
I går smurte jeg opp alle 11 punktene i forstillingen. Det var også godt å få gjort. Litt for lenge siden sist.
Så bare jeg får gjort noe med rykkingen i ca 90 km/t nå så...
Mvh Leo.
#7003
Posted 20 February 2016 - 12:21
EU godkjent Starcraft
Noen som har 8 bolta felger, 10x15 liggende??? Trur det hadde blitt en kul kombo på en lavpanna van uten skjørt og fjas. Er også på utkikk etter en form av kufanger/lyktebøyle e.l. til en -93 modell. Var det itte et par tre karer her inne som dreiv litt med van for noa år sea? Chevydødaren? Hokksund, Eidsvoll eller dalstroka innafor
Veit det itte er heilt offroadrelatert med sånn doning, men tenkte det er enklere å få napp her som det er en mer normal dimensjon.
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#7004
Posted 20 February 2016 - 21:07
Inte idag men slutet av veckan..
Fyllt AC`n efter motorbytet.
Valsat ringar till breddning av plåtfälgar "mattsvart" till Duramaxen med navkapsel
Stålfälg delad o prov satt breddningen.
Så får man se hur resultatet blir..
I övrigt har jag bara kört med Duramaxen, renoverat lite i huset så de har blitt lite turer till tippen och matrialer hem.
- Dæng and S-A like this
#7006
Posted 06 March 2016 - 16:42
Da er høyre øvrebærekule bytta .og resten av forstillinga smurt.
- Tahoe 2000 likes this
#7007
Posted 11 March 2016 - 17:31
Byttet vakumpumpe. Eller, jeg betalte noen for å gjøre det, men det ble nå gjort. Fint med en turbo som fungerer igjen!
- Tahoe 2000 likes this
#7009
Posted 12 March 2016 - 17:58
- Rangler, Tahoe 2000 og Tahoechase like this
#7011
Posted 30 March 2016 - 15:24
Nedregstrert bilen i dag fra 5005 KG til 3500 KG, oppjustert anntall sitteplassere fra 5 til 7, Statens Vegvesen Mysen ga en kjempeservice og en uvanlig god velvilje.
Alle setene har orginalbelter merket av GM og ikke E merking.
- Tahoechase likes this
#7012
Posted 30 March 2016 - 20:01
#7013
Posted 30 March 2016 - 22:59
Veldig godt fornøyd med dagens innsats😄
#7014
Posted 31 March 2016 - 22:41
Da er nye slanger på plass. Her er det trangt som f... Skulle hatt tak i han som har konstruert dette . Er knapt plass mellom blokka og manifoil. men noe er det gjort
- Intimidator likes this
#7015
Posted 03 April 2016 - 21:41
Nedregstrert bilen i dag fra 5005 KG til 3500 KG, oppjustert anntall sitteplassere fra 5 til 7, Statens Vegvesen Mysen ga en kjempeservice og en uvanlig god velvilje.
Alle setene har orginalbelter merket av GM og ikke E merking.
5005 Kg? Har du en K3500 med tvillinghjul?
Edited by Jonta, 03 April 2016 - 21:43.
#7016
Posted 04 April 2016 - 18:27
Er ikke så merkelig på en Suburban det vel Jonta? Min 2500 har tillatt totalvekt på 6005 kg.
#7017
Posted 07 April 2016 - 16:34
Min Silverado K2500 har totalvekt bare på snaue 4 tonn. Har trodd jeg hadde det heftigste understellet m. fullfloater bakakse og voldsomme tromler. Fire vanlige c-dekk skal vel ikke bære noe mer enn 5 tonn...
#7018
Posted 08 April 2016 - 21:47
Helt normal Suburban K2500, ikke noe heavy duty eller noe. Semi-floating aksel og last indeks 123 (ca 1500 kg)....
Litt snodig det her, for en sjekk på VIN nummer oppgir GVWR på 8600 lbs (3900 kg). Men det er en Truckmaster, så antakelig blir den vektet opp av de. Det er en Truckmaster-tag i døra med GVWR 6005 kg.
#7019
Posted 09 April 2016 - 20:21
Klargjort bilen (Chevrolet Tahoe 2002) for en digital fremtid (not..).
Byttet endelig den orginale 1,5 Din kasettspiller radioen - med en 2 Din Pioneer AVH-X3800DAB+ radio.
Dab antenne splitter mellom enheten og bilens orginale bilantenne (for å slippe unødvendige ledninger og folie antenne i vinduet).
Kort antenne overgang mellom bilens orginale antenne kabel (bilen sin kabel passer selvfølgelig vis ikke på europeiske spillere) og antenne splitteren.
Nye klips for å dytte spilleren inn i orginal festet for den gamle radioen.
Gleden var stor da jeg slapp noe som helst skjæring i plast åpningen der den orginale spilleren hadde stått.
Det viste seg, at akkurat denne Pioneer enheten er omtrent bare 1,5 Din - når man fjerner spilleren sin metall og plast ramme. Genialt! Slapp å flytte bryterpanelet for varme/vifte....
Tilkoblet kablene til rygge kamera montert over skiltet bak.
Monterte så ei dashbord ramme som var ferdig tilpasset 2 Din fra Ebay (dårlige metall klips, de orginale er mye bedre)
Så nå er også bilen min klar for det digitale radiosystemet Dab+....
~
Picture Information#7020
Posted 09 April 2016 - 22:05
Helt normal Suburban K2500, ikke noe heavy duty eller noe. Semi-floating aksel og last indeks 123 (ca 1500 kg)....
Litt snodig det her, for en sjekk på VIN nummer oppgir GVWR på 8600 lbs (3900 kg). Men det er en Truckmaster, så antakelig blir den vektet opp av de. Det er en Truckmaster-tag i døra med GVWR 6005 kg.
Du har jo den "nye type" sub da, muligens Smmen også med sin 2000 mod. Har vel et oppgradert understell?
Edited by Jonta, 09 April 2016 - 22:07.