Takker for tips, må sjekkes utMå bare ta av meg hatten for source automotive i US, dem er bare helt suveren innen deler og ikke minst levering. Har brukt dem før, men denne gangen overgikk dem forrige gang gitt
Mr.E via Tapatalk
Posted 15 May 2014 - 10:21
Takker for tips, må sjekkes utMå bare ta av meg hatten for source automotive i US, dem er bare helt suveren innen deler og ikke minst levering. Har brukt dem før, men denne gangen overgikk dem forrige gang gitt
Hold my beer and watch this
Posted 15 May 2014 - 18:43
Takker for tips, må sjekkes ut
Mr.E via Tapatalk
http://www.offroad.n...414-delelinker/
Her er mere å sjekke om du trenger noe, er mye bra her
Posted 15 May 2014 - 19:55
Hold my beer and watch this
Posted 16 May 2014 - 02:37
Posted 16 May 2014 - 23:10
Hold my beer and watch this
Posted 17 May 2014 - 08:29
Posted 02 June 2014 - 10:50
Posted 02 June 2014 - 10:51
Posted 02 June 2014 - 12:23
Hvor bor du? Nemesis?
Holder til på Manglerud i Oslo
Hold my beer and watch this
Posted 02 June 2014 - 12:34
Posted 02 June 2014 - 13:18
Tusen takk for tilbudet Trompert Det er i utgangspunktet felgene som var det store problemet ift ordlyden i eu-skjemaet, men det har nå løst seg
Men som sagt, takker for tilbudet
Hold my beer and watch this
Posted 02 June 2014 - 14:32
Posted 02 June 2014 - 14:33
Posted 03 June 2014 - 06:53
Hvordan størrelse er det på dekkene du har liggende?
Hold my beer and watch this
Posted 04 June 2014 - 16:03
Hvordan størrelse er det på dekkene du har liggende?
Posted 04 June 2014 - 16:03
Hvordan størrelse er det på dekkene du har liggende?
Posted 04 June 2014 - 16:04
Hvordan størrelse er det på dekkene du har liggende?
Posted 24 July 2014 - 18:17
Hva kostet egentlig en "ny" 2500/3500 i 2006 f.eks.? Som vel er siste året med cummins som det er noen av her til lands.. Bare for å sammenligne med hva det vil koste å importeren en "ny" en nå som stor lastebil. Om det i det hele tatt lar seg gjøre da... Det er jo kommet et par nye Duramaxer nå, riktig nok som varebiler. (Som jeg ikke helt ser poenget i..) De kan jo knapt ta med seg matpakka på planet. Varebil er jo heller ikke like gunstig som det var før nyttår for de det gjelder.
Posted 24 July 2014 - 21:20
Det vil bli meget, meget vanskelig å få godkjent en lastebil som blir importert fra USA. Bilene må være typegodkjente for Europa, og det er de ikke fra fabrikk. Da må du ta hele kostnaden med å få dokumentert alt fra bremser til utslipp fra diverse laboratorium. Vi snakker hundretusner i kostnader. Varebiler blir fortsatt godkjent på §1-15 så de slipper den prosessen. Slik jeg ser det så er den eneste måten å få godkjent en lastebil fra USA nå, er på 30-års regelen. Fikk ikke Nærland Autosalg godkjent en ny 3500 C-C i fjor, men det ser ikke ut som det blir flere.
Så da må vi få Dodgene våre til å vare evig. Selv så planlegger jeg å ta hjem en rustfri delebil om noen år. Eller? Jeg hadde faktisk et svakt øyeblikk i fjor høst når jeg prøvekjørte en 2014 Ram 1500 R/T 5,7Hemi i USA. Heldigvis hadde de ikke en hvit på lager
Posted 24 July 2014 - 21:29
Går an å ta inn fra Sverige, eller annet EU-land http://www.blocket.s...1.htm?ca=11&w=3
så lenge den har vært registrert der. Avgift blir samme som med varebil klasse 2.
92` Suburban 5.7 (et gammelt vrak av en arbeidsbil)
04` Express Van 5.3/AWD m/ BRC Sequent, 5/8-seter på b-førerkort *solgt
03` Avalanche Z71 m/ Prins VSI 5-seter "klasse-B" Bilstein 4600 9"x20" Mickey Thompson med 285/60-20 *solgt
01` Yukon XL 6.0 7-seter "klasse-B" Bilstein 5100 Denali-grill Escalade roof-rack & lakkerte Escalade vent caps *solgt