Hva har du gjort med Dodgen din i dag?
#101
Posted 09 July 2010 - 00:51
#102
Posted 01 August 2010 - 02:22
Herlig forskjell fra de trasige traktorlampene Wagen modifiserte inn i de org. lyktene når de importere disse bila.
55 watt i tåkelys og hovedlys lyser bra.
Mangler bare å få montert led-pærene i blink/park som lyser hvitt og blinker gult så blir fronten clean.
#103
Posted 11 August 2010 - 21:38
Så fikk jeg installert pyroproben i dag, og ribbet av grill og skjermbreddere så er bilen klar til og kjøres til lakkering av panser og skjermer Nå begynner det å bli bra...
#104
Posted 12 August 2010 - 22:10
Begynner å bli fornøyd med Dodge'n nå, fullakkering Brilliant Black Pearl metallic, LED-markeringslys, Trifeca plantrekk, skjermutbyggere, nye hjul, stigtrinn + + + +
Kronene ruller....
5.9 Cummins Diesel
#105
Posted 12 August 2010 - 22:18
Edited by BigMac, 12 August 2010 - 22:23.
5.9 Cummins Diesel
#106
Posted 12 August 2010 - 22:43
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#107
Posted 13 August 2010 - 02:35
Hvit 2001.5 Dodge 2500 Cummins 4x4, kort hytte og langt plan. Alt utstyr + litt til :-)
Min Garasje
#108
Posted 13 August 2010 - 18:48
Monterte samtidig ny eksos, 4" rustfritt magnaflow!
Ble faktisk ikke så mye mer lyd enn orginalt anlegg. Mesteparten av støyen/lyden kommer jo fra motorrommet uansett.
Uansett, takker jeg til dere som hjalp til med innkjøp og rimelig frakt av delene.
#109
Posted 15 September 2010 - 20:49
#110
Posted 15 September 2010 - 22:00
#111
Posted 07 November 2010 - 23:39
Er ikkje så mykje man får gort me biln no man e te sjøs, men man kan jo gjøre ting til biln....
Har tidlgere laga meg nye klosser for bakakseln som e 2" lengre enn de orginale, me litt skrå og anna innfesting på toppen.
Har ik bilde a de her, for de ligger i garasjen, men bei færdi me disse "bump-stopperne" i går....
de bygger ca 4" ut og er 2,5" brede.......sånn i tilfelle noen andre her trenger mål for å lage....
Noen tommer med vinkeljern.....
Blir til bump-stops...
Forøvrig driver eg å lage meg bodylift....ikke så mye bare 1" av 25mm platestål.....
Blir vel norges mest solide bodylift tenker eg....og tyngste.... :
Begynner som en sundbrendt stålplate.....er ikke så god me sjærebrenneren....
Dreiebenken er myyyyye brukt til privatarbeid....
Noen ferdige produkt....resten har eg heime i garasjen og i påvente til fullførelse på en anna båt...
8 runde for karrosseriet (100mm i diameter og 10,5 mm hull) og totalt 14 4-kantige klosser for karrosseriet;
6 stk 60x130mm 2stk 60x100 4stk 60x50 2stk 60x60
For de som lurer....
Edited by DirtyogHarry, 08 November 2010 - 00:12.
#113
Posted 20 November 2010 - 12:07
#114
Posted 20 November 2010 - 12:44
Kjøpte den ny eg, betalte 63000,- +mva..
Ja kan brukes til mye dem der.
Er med tilt og vinsj, også kan en ta av lemmene vis det trengs.
Planet er 230cm bredt ink lemmene og 630cm langt, så er bra lengde med bilen..
#115
Posted 22 November 2010 - 20:39
Var ikkje den store forskjellen, men den jager ikkje mellom 1-2 gir nå..
#116
Posted 22 November 2010 - 21:21
Så igår dro eg den over fjellet og hjem på fri..
Var jammen en fin henger, syn det er så f.... dyrt
#117
Posted 22 November 2010 - 21:23
Ja noe dritt..
Du kommer sikkert bedre ut vis du henter selv i UK.. tror den koster rundt 3400,- pund..
#118
Posted 25 November 2010 - 12:33
Har og nye control armer liggende, så får se om eg bytter dem litt senere idag..
Hadde bestilt ISSPRO målere og, men di var ikkje med..
#119
Posted 27 November 2010 - 01:29
Begynner å bli på tide å få EU-godkjent dyret også, 6 mnd på overtid.
Meeeeen, nå er det 15 blå ute, lurer på om jeg bare skal vente 6 mnd til for å godkjenne.
#120
Posted 28 November 2010 - 16:44