Jeg forstaar at Bergheim, som andre naeringsdrivende maa tjene penger. Og det unner jeg de saa absolutt.
Jeg reagerer mest paa at denne endringen, som i praksis ikke er noen ting, skal koste meg tjue lapper.
Det er ikke foretatt noen fysiske endringer paa Tahoe GMT800, saa aa endre tilbake til originale vekter er kun utstedelse av et dokument fra Bergheim, og nytt vognkort fra SVV.
Den saakalte endringa som Bergheim gjorde paa Sub og Tahoe paa GMT400 er grei, for der ble det lagt til ett stk blad i fjaerpakka bak, samt andre dempere. Paa GMT800 ble spiralfjaera bak paa Tahoe sandblaast, lakka i en annen farge, og paasatt et nytt delenummer, for saa aa bli re-montert. Å endre denne "ombyggingen" er derfor, i mine oyne, en ikke-jobb bortsett fra utstedelse av ett stk dokument.
Da er tjue lapper droyt.
I mitt tilfelle har jeg personbil m seks seter over tre komma fem tonn, saa ingen seter, belter, eller skillevegger aa endre paa. Kun dokumemt og vognkort.
Og vi som jobber i staten, om vi presterer eller ikke, det får være en helt annen debatt.
Men det er nok greit at vi finnes. Det hadde du nok merka, om vi en dag ikke dukka opp
Edited by FairDinkum, 02 September 2012 - 21:31.