Sitat:
Hei Amund. Dødskule videoer på sida di nå![]()
Der ser du kanskje opplegget. KN-filteret og den blå gummislangen du ser kjøpte jeg hos Kollevold Rally Import på Lierskogen, røret er et vanlig eksosrør fra Thorshov som jeg borra et hull i og satte en nippel ut til den framre slangen til topplokket, denne suger fris luft inn gjennom luftfilteret, og ventilerer veivhuset og topplokket før det blir sugd ut bakerst og inn i manifolden. Det er eneste slangen som må gjøres noe med, "ekte" vakuumslanger sitter rett på manifolden.(Blir jo ikke vakuum på oversiden av spjeldet)
Amunds garasj
#181
Posted 25 November 2003 - 00:00
#182
Posted 17 October 2004 - 23:00
neste gang bør du få litt mer bredde så blir det helt knall dette
President Of DEA Fan Club
#183
Posted 16 June 2003 - 23:00
Jeg har også kjøpt en båt i dag, til lillesøster. 500 kroner. Den trenger en puss, men er hel, og det fulgte med en 45 hesters påhenger, som virker som den har både kompresjon og intakt girkasse. Vel anvendte penger spør du meg.
#184
Posted 18 June 2003 - 23:00
#185
Posted 18 June 2003 - 23:00
#186
Posted 19 June 2003 - 23:00
så var den ihvertfall grom..
Espen
#187
Posted 19 June 2003 - 23:00
Fikk meg til å begynne å tenke litt: Jeg har tenkt at Cherokee'n er selvbærende, som vanlige biler er, uten noe særlig ramme i bunnen, men at taket bærer mye av konstruksjonen, sånn at hvis man kapper av taket, så blir bilen helt gelé. Men, på engelsk sier de at "the frame rails are welded to the body", og da høres det jo ut som det er en full ramme under der. Går noen feite bjelker under bilen, selv om de liksom "hører til" karosseriet. Så så jeg på en Commanche Bergskaug hadde, det så ut som en Cherokee som var kappa, jeg hadde trodd det var ekstra separat ramme under en commanche, men fremre delen var nøyaktig lik bilen min, og bjelkene under fortsatte liksom under planet. Merkelig konstruksjon, egentlig...
P.S.: Skulle gjerne hatt et sett sånne dekk og felger! 33"? American Racing? Det får bli siden en gang...
#188
Posted 19 June 2003 - 23:00
#189
Posted 19 June 2003 - 23:00
Deler av en festebrakett til girkassa:
Spesialverktøy for girkasser
Girkassa på plass:
Radiator'n vil ha litt mere plass! Og vinkelslipersjefen (fattern) ser ut til å ha vært litt vinglete i dag.. ?
#190
Posted 17 October 2004 - 23:00
Godkjent som vist... en nesten strøken 2001-modell med mye turtall i 100...
På med steppeskoa
#191
Posted 19 June 2003 - 23:00
Er kun ei tynn plate som holder "pillarene" i spenn. Er visst noen som har brent seg på å montere roof-rack´s på de org. takrailsene, og har opplevd at taket har gitt seg.
Bildet av den rød "pick-up´n" er en modda tre-dørs som din Amund. Husker ikke eksakt hvor jeg fant bildet, men prøv http://www.jeepsunlimited.com eller http://www.jeepin.com. Var et emne om Comanche...
Jepp, tre-dørs´n ble tøff som pick-uppers.
#192
Posted 19 June 2003 - 23:00
#193
Posted 31 December 2003 - 00:00
- 4" Procomp hevesett, 33x12,5x15 Procomp MT, skjermbreddere, Warn X8000i på multi mounts
- Suki LJ80 med 29" Super Swamper TSL/SX, ureg skogsbil
#194
Posted 31 December 2003 - 00:00
#195
Posted 20 June 2003 - 23:00
Gummifester!
Motor'n er oppi, men vi måtte gi opp å få entra motor'n inn på girkassa, fordi fatter'n skulle no greier (santhansvrøvl), og det greiene der er litt håpløst alene. Håper å få det til i morra.
Så er det bare resten igjen: Girspak m/ wire gjennom torpedoveggen, mellomaksler, overføringer fra spaken til transferkassa, må muligens flytte dynamo'n, ledninger, vakuumstyr... tja. Satser på at det er ferdig til mandag!
#196
Posted 20 June 2003 - 23:00
keep scruing !
Barfot
Snart billaus...
#197
Posted 13 December 2003 - 00:00
#198
Posted 31 December 2003 - 00:00
et mykt hevesett og du blir lødd i flex....
Ja de peeenga, ja de peeenga.........
Follow your dreams
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911
#199
Posted 21 June 2003 - 23:00
Jeep Cherokee
Coming soon to a traktorvei near you
#200
Posted 11 November 2003 - 00:00








