Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hei, jeg har selv akkurat kjøpt Ferromax Corroflux. Har ikke rukket å teste det ennå, men en liten klage til deg som selger dette: Da pakken skulle hentes, viste det seg at korken ikke har vært tett, slik at det var lekket ut endel av innholdet og posen var helt gjennomtrukket av stoffet. Dette var noe dritt, og postfunksjonæren var ikke imponert. Men det manglet ikke mer enn 1-2 dl i flasken så jeg gadd ikke å søke erstatning.
Det er jo egentlig ganske dyrt produkt, så dere må passe på dette, og det var heller ikke noe artig å få hender og ratt tilsølt av dette.
Plaster på såret mottas med takk. (trenger grunning) (hint,hint).
Spent hilsen fra kunde i Kragerø
Opprinnelig postet av mokro
Jøss! da er vi faktisk 2,for corroflux flaska mi lekk også.halve eska va vasstrukken i syre!så ut som korken var skrudd skjeivt på,men esken kan jo ha fått en trøkk under sending.Mitt tips er å bruke større esker,og eller pakke de bedre inn.Esken var merket GLASS men trur ikkje alltid de i transportbransjen bryr seg med det.![]()
Hi Lux 2.4d 80mod. 33"x12.5x15 ,Chesterfield sofa og takluke
Opprinnelig postet av Bøen
Når det gjelder dette med lekkasje på flasker, så har vi nå innført en kontroll for hver flaske som pakkes. Hver flaske blir nå altså sjekket to ganger før den sendes til kunden.
Hvis noen opplever å få flasker som lekker, så nekt å ta imot pakken. Posten vil da sende pakken tilbake til oss på vår regning, og vi skal sørge for at nytt produkt sendes. Vi er avhenging av at pakken kommer til oss i retur før vi sender en ny flaske.
Ronny Johansen