Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal
Posted 09 July 2004 - 23:00
Håper dere som har reist ned får en kjempehelg og tar masse bilder....
Skulle så gjerne fått sett den galne Finnen , så ham sist på Gjerdstad - han har jo rette kjørestilen må jeg nok si...
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 06 September 2004 - 23:00
og ekstra oljekjøler til automaten
og self transferen!:
Har tettet bakaslingen på racevogna i kveld , fikk tatt noen piruetter med den ....skal bli godt å få kjøre på Knottheia til helga!!
Stor forandring der oppe nå ,går fort med fyllingen :
Bildet er tatt på vei opp til sekretariatet og kiosken
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 28 August 2004 - 23:00
Racevogna er ihvertfall klar.Har fikset fronten men må vel lage en ny mellomaksling.Men hvor langt er det egentlig til Odal,fx. fra Oslo?Må i intense forhandlinger med vår hovedsponsor da det minst er lenger enn til Risør.De har ihvertfall sponset meg med ny jobb så det er da noe.
Men minuset er at det blir noe begrenset hvor mye tid man får i garasjen.Da er det godt å vite hvor driftsikker min racevogn er i forhold til Påls bil.Med alle hans reprasjoner denne sesongen burde man vert arbeidsledig for å få tid til alt.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Kopi av melding:
Men minuset er at det blir noe begrenset hvor mye tid man får i garasjen.Da er det godt å vite hvor driftsikker min racevogn er i forhold til Påls bil.Med alle hans reprasjoner denne sesongen burde man vert arbeidsledig for å få tid til alt.
Du må ta med i betraktningen at dere har flott verksted med alt tenkelig utstyr, mens jeg må stå ute i vær & vind nesten uten utstyr som trengs for å bygge en Racevogn.
Dere kan ikke regne med at jeg skal kunne oppnå det samme som dere!
Du skriver ofte at jeg er misunnelig, men er det så rart det da???
Dette bildet er tatt i dag.
Som dere ser har jeg det både kaldt og mørkt.
Ikke lett å få til noe da...
Pål Blesvik
Xtremist
Proud member of JS fan club
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Kopi av melding:
Men hvor langt er det egentlig til Odal,fx. fra Oslo?Opprinnelig postet av offroadguru Solli
Du kan plusse på ca 1 times kjøring...
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
Member of Taliban hunting club..
Posted 04 September 2004 - 23:00
Nå er det kun igjen å sette inn radiator og ekstra oljekjøler til automaten .
Skal bli herlig å kjøre den snart ,må si at det ikke var noe særlig å kjøre audi disse ukene:fish:(med kanskje lit bedre økonomi?!!!)
Ellers satser vi på frikjøring på lørdag førstkommende...jippi
(hva skal vi ødelegge denne gangen??)
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 13 February 2004 - 00:00
NB! merk innsendte svar med "pajero"
neste donorbil ble denne mazdaen. og som bildene viser er hele mekanikerteamet av guruen i sving, undertegnede er ansatt som fotograf
ting begynner å komme på plass
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
også kjent fra TV-Norge
Posted 10 March 2004 - 00:00
først mazdaen
så pajeroen.
så begge toB)
dette var god trening før sesongen begynner og vi skal stable tre biler på hengeren:D
ellers begynner vi å komme på plass i garasjen min der guruens racevogn skal gjøres klar.
rockyen til solli er tilnærmet klar
min lille blå har fått beadlocks og er klar til prøvekjøring
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
også kjent fra TV-Norge
Posted 10 March 2004 - 00:00
Vidar, 48041562
NYE sider på www.offroad.no/suzuki/
bli medlem i Suzuki 4x4 Norge: http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=4823
Posted 02 September 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Ha ha,knaasen!!!!
überhaupt nicht mehr knaasen!!!!
Pål Blesvik
Xtremist
http://www.offroad.n...ie/114_1453.JPG
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Posted 11 March 2004 - 00:00
looking good
Posted 11 March 2004 - 00:00
Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no
Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)
Tommy Olsen
Danke Amont fyr der støtten for der reike.Bleserwik onsh slo gasser,ha.Ikh skhal sknerh glemonk der gang Bleserwik so EuroTrail gefaren das Gjerstad.So slonk der welt ont,ha ha,ikh gnesser.Bleserwik klonk der hompf ond sor gewelten!Gerakt inner der front pyblikken gelo yber fyreren!!!!Hahn habe komth sijh betrakteligen,so inne ein jare eilert swo ikh getenk hahn tage offroadguru ighen so ser.
Ikh geleder mikh thil Gjerstasladden.Ikh håben Gorme Paloma tagen der tuhre der welt.Hahn erh ein gasser do nikth will glemmen ikh garanter.Gorme habe ein TYR mit ein potente 12l. boss maskiner uber 60 hasterh gekreften!!!Slag das den der khan!!!
keerioo,
alles shammen!
Posted 01 September 2004 - 23:00
para Mi Hija...
Preferentemente BUENO, BONITO y BARATO...
Que esté legalizado..
Si saben de alguien que venda el suyo, por favor
pásenme el dato...
Gracias
Gorme Paloma
ps. por favor Solli!
Claus Diise leser jeg derimot som en åpen bok!
Kopi av melding:
Takk for tips !
Mvh Kaospilotene!!
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Opprinnelig postet av Solli
Hmmmmmmmmmmmmm:devil:
Skogen`s lille blomst
Die Sicherheit einer verfahrenstechnischen Anlage beinhaltet vier Schutzziele: Integrität der Anlage, Arbeitsschutz, Nachbarschaftsschutz (Drittschutz) und Umweltschutz. Diese Schutzziele werden von unterschiedlichen 4x4 Rechtsbereichen verfolgt und finden President of Taliban Hunting Club für den Praktiker ihre Zusammenführung bei der ganzheitlichen Øistein Dehnes Betrachtung der Anlagen zur Ermittlung der notwendigen Sicherheitsmaßnahmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pål Blesvik
Xtremist
http://www.offroad.n...ie/114_1453.JPG
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Karl Knaser undh Berthar Knygelweiserhe Kaum kam ihnen zum Bewußtsein, daß das deutsche Volk auf diesen dümmsten Schwindel nach den Erfahrungen des Jahres 1918 überhaupt nicht mehr reagiert, da bequemten sie sich endlich zur Wahrheit, nämlich: daß es ihr Ziel sei, das deutsche Volk als solches auszurotten, das Reich aufzulösen und damit zu zerstören.
In der feigen Hoffnung, Misjø Sjørdiø und Sipadøø Aleerd für diese Aufgabe andere als Helfer zu gewinnen, Sverre's schrecken sie weder zurück vor der Einspannung sogenannter "Neutraler" noch vor der Dingung bezahlter Mordgesellen. Das deutsche Volk hat diesen Kampf nicht gewollt. Ich habe bis zur letten Minute versucht, Brokelandsheia die deutsche Freundschaft anzutragen und darüber hinaus noch nach' der Erledigung Polens Mothifiserungh Vorschläge für eine auf lange Sicht hin zu garantierende Befriedung Europas zu machen. Gorme Paloma (Sp) und Ich wurde dabei unterstütjt Strasburg konvensjonen punkth 365348643-67-4327543 vor allem durch den Duee des faschistischen Italiens, der im Sinne und Geiste unserer Freundschaft Rumpferklaser alles tat, um eine Entwicklung aufzuhalten, die für ganz Europa nur von Unglück begleitet sein kann. Allein, die Åge Kolaas und reaktionären Kriegsheber in den kapitalistischen Demokratien hatten seit Jahren auf diese Stunde gewartet, sich auf sie vorbereitet und waren nicht gewillt, von ihren Plänen der Vernichtung Gjerstadsladden abzulassen.
Pål Blesvik
Xtremist
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Fyrst yber allt:Ikh bin seers glath fyrh der factum ikh bin gemøten der sagenomdersusteh Offroadguru Solli unt der antdre ind Yber Hompf und Knøl Trail Team.
Ikh habe ferierung ind Norwegen ind alles jaren.Ondt mein farter knalden ein frau ind Jøssingfjord unther eine omdiskuterten khriigh fyr 60 yare stutten.
Ikh biin sers gladh fyr alt dehn gestøtten ikh habe fyllt int mein gebakkomst int der europeiske trail kampf.Mein,ikh stirren seer thonkt fyr offroadguru Soli ghejelpt mih mitt der rasengwaghen.In der klasse Mothifiserung int YberstrasseCoph ikh habe korth gereinht bhort ikh sabe.Das guru myst ikh stroompf gehjelpen fyr das Pål Bleserwik blacens hans uber das welt!Altric int meine leiv ikh habe gesett ein sleik gasstølper!Nhå møst dikj ein fyrstå rektieg,knasen erh glompf,mein ompfkampf?Ikh reister main hath.
Ikh habe ein dhårlik teid,yber dein gesnaks stromfh und seben.
Deerioo,
alles samlhet!