SKRAVLEPLASS/chattekrok!
Posted 20 January 2009 - 17:44
Posted 20 January 2009 - 21:13
Da har værste stormen lakt seg i heimen så det går ann å slappe litt av i garasjen
Posted 20 January 2009 - 23:41
Posted 21 January 2009 - 23:19
Da har endelig den store gule fått servo....
skulle tro den vil være litt mer lettkjørt nå enn før.... Skal til sverige og teste til helga om været blir bra...
Posted 23 January 2009 - 23:39
'84 Suzuki SJ 410 JL Cab(har brent) & '85 SJ 410 JL Highroof(har, naturligvis, veltet)
Medlemsnr. 136, Suzuki 4x4 Club Norway
Posted 23 January 2009 - 23:57
har sjøl hatt et spacewagonsete og det passer egentlig nokså dårlig..
@rnf.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
Posted 24 January 2009 - 16:33
'84 Suzuki SJ 410 JL Cab(har brent) & '85 SJ 410 JL Highroof(har, naturligvis, veltet)
Medlemsnr. 136, Suzuki 4x4 Club Norway
Posted 24 January 2009 - 22:56
Eg syns det er litt fint at det passer til fester enkelt, og er enkelt å vippe opp også som et org. sete.
Det er så lite beinplass at det er sjelden dei som sitter bak rekker å klage på noko anna baki der uansett
Posted 27 January 2009 - 20:23
DON'T GIVE OUT DUFF ADVICE. IF YOU DON'T KNOW THE ANSWER THEN DON'T ANSWER - SIMPLE!!!,
Posted 27 January 2009 - 21:54
Sjekk historia til delta.. fine bilder også
Posted 28 January 2009 - 15:07
[b]
Vi får se da...om dette var en god eller dårlig idè...</center>
Dette var håpløst. Nå har forumet blitt så mye linker og klikking at dette gidder jeg ikke sitte å lete meg frem i. Kombinrt med en utroolig treeg server er dette bare for å irritere seg over.
Takk for meg, lykke til videre.
Gunnar
Posted 28 January 2009 - 18:25
Posted 28 January 2009 - 19:02
Akkurat servertrøbbel og tregheit er det vel lite akkurat dei eller vi kan gjere med...
Posted 28 January 2009 - 20:39
Akkurat servertrøbbel og tregheit er det vel lite akkurat dei eller vi kan gjere med...
Det nye systemet dere her presangterer er jo så tungvint at det er umulig å finne frem og det eneste man nå må gjøre er å sitte å klikke at og frem for å finne ting.
Kommer ikke til å bruke forumet mye hvis dette er løsningen
Edited by Svein54, 28 January 2009 - 20:43.
Posted 28 January 2009 - 22:07
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
Posted 28 January 2009 - 23:31
Det er ingen problem å sette suzukiforumet tilbake til slik det var.. men da må jeg få litt tilbakemeldinger om det...
jeg skrev i en annen tråd at vi skulle prøve litt, og fikk ingen tilbakemeldinger etter at den første stormen hadde lagt seg og forumet fortsatt ble forholdsvis flittig brukt...
Båndbredde kan ikke jeg gjøre stort med annet enn å snakke med admin, men forumet her blir slik DERE vil ha det... men da må jeg få vite hva mer enn to personer mener.
Posted 28 January 2009 - 23:41
Kommer ikke til å bruke forumet mye hvis dette er løsningen
No er ikkje det eg eller "dere" som bestemmer her inne, men vi, alle.
Det var en egen tråd om dette her, men synd om den har forsvunne for folk. Der kom det ikkje fram så mykje synspunkt. Dette var uansett et forsøk, og vi, alle, kan fint seie frå og meine ting om korleis vi vil dele opp og organisere forumdelen vår, og våre redaktører vil garantert høre på oss.
Foreslår at vi beholder en eventuell diskusjon om dette her i denne tråden dersom det er slik at folk ikkje finn fram til den andre tråden.
En av grunnane til at dette var gjort var at enkelte tråder og diskusjonar overskygga anna aktivitet her inne, og eg og andre syns det vart lettare å finne igjen ting når vi var sjeldnare innom dersom vi delte opp spesielt chatten.
Eg trur kanskje at vi kan slå sammen enkelte av trådane/delane igjen så vi ikkje har fullt så mykje oppdeling. Eg syns det hjalp godt at vi delte opp chaten i fleire trådar, då denne var vanskelig å følge med i før i perioder, sjøl for meg som er ofte innom.
Forumet er no ikkje bedre enn brukarane sine, og dette er brukerstyrt på frivillig basis, så alle innspel blir tatt imot med takk av vi som er brukarar, og dei som er redaktørar.
Eg må berre få be om at alle er litt tolmodige med dei som er redaktørar så dei kan få sett på saka.
(edit: tips til tregt forum kan være å slå heilt av proxy i browseren din då dette avogtil har laga krøll før.. Eg merker det går tregt ja, men ikkje sånn at det plager meg så intenst..)
Edited by yakuza, 28 January 2009 - 23:45.
Posted 29 January 2009 - 08:28
Sven har rett! Det ble stilt spørsmål om hvordan vi ville ha forumet.
Synes egentlig det fungerer bra, men tregt,
Husk at dette gjøres på frivillig basis og at det er endel arbeide med dette(Det er vel ingen som tjener på å være moderator eller redaktør)
Det legges et stort arbeide ned for at vi skal kunne lære om bilene våre samtidig som vi får ut frustrasjoner.
At Gunnar ikke vil være med lenger er uforståelig. Han har jo kjempa fram i byråkratiet en masse og har åpna smutthull for oss andre.
At sidene er litt trege og layouten ikke er av alles interesse må man kunne leve med.
Stå på videre
Vitara SWB OME 30" 2"BL
Stårfastoverallt
Posted 29 January 2009 - 11:44
Det var dette jeg reagerte på og umiddelbart kommenterte med at det var helt håpløst.
Tilbake på min egen maskin i dag ser det imidlertid ut som det har gjort en stund. Hva dette kommer av skjønner jeg ikke. Ringte Svein i dag og selv om vi bruker samme webleser, IE, ser forumet totalt forskjellig ut. Hans versjon er i alle fall ubrukelig.
Svein mener han ikke har gjort no med noen innstillinger, men at det bare har blitt slik. Ikke vet jeg, men om det blir seende slik ut hos meg også kaster jeg inn håndkleet.
Synes jo det har blitt litt mye oppdeling og klikking i forumet slk det har blitt og at det har blitt vanskeligere å holde oversikt på en enkel måte og aktiviteten på forumet har vel gått en del ned i det siste. Samvariasjon er ikke nødvendigvis kausalitet, men man kan likevel stille noen spørsmål.
Skulle hatt en "skjermbilde" av slik det ser ut hos Svein for å forklare dette.
Posted 29 January 2009 - 12:10
Skulle hatt en "skjermbilde" av slik det ser ut hos Svein for å forklare dette.
Edited by Svein54, 29 January 2009 - 12:11.