Gå til innhold

Foto

SKRAVLEPLASS/chattekrok!

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6133 replies to this topic

#4921 McZuk

McZuk

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 148 Innlegg:

Posted 20 January 2009 - 17:44

Gratulere med dagen Svein!

#4922 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 20 January 2009 - 21:13

Tusen takk for oppmerksomheten på dagen min.wave.gif
Da har værste stormen lakt seg i heimen så det går ann å slappe litt av i garasjen

#4923 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 20 January 2009 - 23:41

Har ei 413 balje som er 98% rustfri, + hel softtopp, se garasjen min. Bud tas i mot på PM.

#4924 sven

sven

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 21 January 2009 - 23:19

JIPPIIII

Da har endelig den store gule fått servo....

skulle tro den vil være litt mer lettkjørt nå enn før.... Skal til sverige og teste til helga om været blir bra...

#4925 littmild

littmild

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 354 Innlegg:

Posted 23 January 2009 - 23:39

Noen som har/vet om noen som har baksete fra spacewagon? Har veldig lyst på baksete i suzukien..
_______
'84 Suzuki SJ 410 JL Cab(har brent) & '85 SJ 410 JL Highroof(har, naturligvis, veltet)

Medlemsnr. 136, Suzuki 4x4 Club Norway

#4926 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 23 January 2009 - 23:57

prøv å finn et skikkelig suzukisete først, har sett plenty slike bytte eier til en rimelig pris her inne.
har sjøl hatt et spacewagonsete og det passer egentlig nokså dårlig..

@rnf.

Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#4927 littmild

littmild

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 354 Innlegg:

Posted 24 January 2009 - 16:33

Hmm, men spacewagon setet er vel en smule større og bedre å sitte i? Og er interessert i et sete som tar minst mulig plass når jeg vipper det opp. Har hatt originalt suzuki sete før(tror ihvertfall det var det), og var ikke veldig imponert.
_______
'84 Suzuki SJ 410 JL Cab(har brent) & '85 SJ 410 JL Highroof(har, naturligvis, veltet)

Medlemsnr. 136, Suzuki 4x4 Club Norway

#4928 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 24 January 2009 - 22:56

Det fins nok fleire typer spacewagon seter. Det eg hadde var i alle fall jalla.
Eg syns det er litt fint at det passer til fester enkelt, og er enkelt å vippe opp også som et org. sete.

Det er så lite beinplass at det er sjelden dei som sitter bak rekker å klage på noko anna baki der uansett tongue.gif

#4929 Aiolos

Aiolos

Olivenbonde

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 539 Innlegg:

Posted 27 January 2009 - 20:23

De nye felgene kom i dag M/T Classic 8x15 har sykt lyst til og montere men får prøve vente til etter lakkering, men tviler på at jeg klarer ventingen.

Ελευθερία ή θάνατος,

DON'T GIVE OUT DUFF ADVICE. IF YOU DON'T KNOW THE ANSWER THEN DON'T ANSWER - SIMPLE!!!,

#4930 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 27 January 2009 - 21:54

http://www.delta4x4..../15/35/lang,en/

Sjekk historia til delta.. fine bilder også smile.gif Paris-Dakar i en LJ80 vitner om skikkelige entusiaster!

#4931 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 28 January 2009 - 15:07

QUOTE(ZukiJack @ 16 Jul 2004, 23:00) <{POST_SNAPBACK}>
<center>Tenkte bare å teste om dette var en idè her...

[b]

Vi får se da...om dette var en god eller dårlig idè...</center>

Dette var håpløst. Nå har forumet blitt så mye linker og klikking at dette gidder jeg ikke sitte å lete meg frem i. Kombinrt med en utroolig treeg server er dette bare for å irritere seg over.

Takk for meg, lykke til videre.

Gunnar

#4932 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 28 January 2009 - 18:25

hele forumet eller bare chattekroken? du er hjertelig velkommen en annen plass med alle dine skriverier biggrin.gif don't fade away from the suzukiscene
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

Medlem nr:3 Suzuki 4x4 Club Norway

#4933 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 28 January 2009 - 19:02

Fint om du hadde utdjupa litt kva du er misnøgd med så trur eg nok våre redaktørar vil kunne gjere sitt beste for å imøtekomme dine ønsker smile.gif

Akkurat servertrøbbel og tregheit er det vel lite akkurat dei eller vi kan gjere med...

#4934 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 28 January 2009 - 20:39

QUOTE(yakuza @ 28 Jan 2009, 19:02) <{POST_SNAPBACK}>
Fint om du hadde utdjupa litt kva du er misnøgd med så trur eg nok våre redaktørar vil kunne gjere sitt beste for å imøtekomme dine ønsker smile.gif

Akkurat servertrøbbel og tregheit er det vel lite akkurat dei eller vi kan gjere med...

Det nye systemet dere her presangterer er jo så tungvint at det er umulig å finne frem og det eneste man nå må gjøre er å sitte å klikke at og frem for å finne ting.
Kommer ikke til å bruke forumet mye hvis dette er løsningen

Edited by Svein54, 28 January 2009 - 20:43.

#4935 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 28 January 2009 - 22:07

Er blitt en mindre bruker selv pga det går så sykt trekt....håper det kan bli ordnet til offroadsesongen smile.gif

#4936 sven

sven

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 28 January 2009 - 23:31

Om dere er misfornøyd med noe er det kanskje en ide med en PM eller tre til meg... Selv om jeg ikke skriver så mye her inne om dagen er jeg innom med jevne mellomrom og kikker... OG JEG BA OM FEEDBACK PÅ HVORDAN SISTE ENDRING BLE....

Det er ingen problem å sette suzukiforumet tilbake til slik det var.. men da må jeg få litt tilbakemeldinger om det...

jeg skrev i en annen tråd at vi skulle prøve litt, og fikk ingen tilbakemeldinger etter at den første stormen hadde lagt seg og forumet fortsatt ble forholdsvis flittig brukt...

Båndbredde kan ikke jeg gjøre stort med annet enn å snakke med admin, men forumet her blir slik DERE vil ha det... men da må jeg få vite hva mer enn to personer mener.

#4937 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 28 January 2009 - 23:41

QUOTE(Svein54 @ 28 Jan 2009, 20:39) <{POST_SNAPBACK}>
Det nye systemet dere her presangterer er jo så tungvint at det er umulig å finne frem og det eneste man nå må gjøre er å sitte å klikke at og frem for å finne ting.
Kommer ikke til å bruke forumet mye hvis dette er løsningen

No er ikkje det eg eller "dere" som bestemmer her inne, men vi, alle.

Det var en egen tråd om dette her, men synd om den har forsvunne for folk. Der kom det ikkje fram så mykje synspunkt. Dette var uansett et forsøk, og vi, alle, kan fint seie frå og meine ting om korleis vi vil dele opp og organisere forumdelen vår, og våre redaktører vil garantert høre på oss.
Foreslår at vi beholder en eventuell diskusjon om dette her i denne tråden dersom det er slik at folk ikkje finn fram til den andre tråden.

En av grunnane til at dette var gjort var at enkelte tråder og diskusjonar overskygga anna aktivitet her inne, og eg og andre syns det vart lettare å finne igjen ting når vi var sjeldnare innom dersom vi delte opp spesielt chatten.

Eg trur kanskje at vi kan slå sammen enkelte av trådane/delane igjen så vi ikkje har fullt så mykje oppdeling. Eg syns det hjalp godt at vi delte opp chaten i fleire trådar, då denne var vanskelig å følge med i før i perioder, sjøl for meg som er ofte innom.

Forumet er no ikkje bedre enn brukarane sine, og dette er brukerstyrt på frivillig basis, så alle innspel blir tatt imot med takk av vi som er brukarar, og dei som er redaktørar.

Eg må berre få be om at alle er litt tolmodige med dei som er redaktørar så dei kan få sett på saka.

(edit: tips til tregt forum kan være å slå heilt av proxy i browseren din då dette avogtil har laga krøll før.. Eg merker det går tregt ja, men ikkje sånn at det plager meg så intenst..)

Edited by yakuza, 28 January 2009 - 23:45.

#4938 Harald Th

Harald Th

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 362 Innlegg:

Posted 29 January 2009 - 08:28

Hallooooo!!!!!
Sven har rett! Det ble stilt spørsmål om hvordan vi ville ha forumet.
Synes egentlig det fungerer bra, men tregt,
Husk at dette gjøres på frivillig basis og at det er endel arbeide med dette(Det er vel ingen som tjener på å være moderator eller redaktør)
Det legges et stort arbeide ned for at vi skal kunne lære om bilene våre samtidig som vi får ut frustrasjoner.
At Gunnar ikke vil være med lenger er uforståelig. Han har jo kjempa fram i byråkratiet en masse og har åpna smutthull for oss andre.
At sidene er litt trege og layouten ikke er av alles interesse må man kunne leve med.
Stå på videre biggrin.gif biggrin.gif
Harald Thoresen
Vitara SWB OME 30" 2"BL
Stårfastoverallt

#4939 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 29 January 2009 - 11:44

Jeg var hos Svein i går og da vi gikk inn på forumet fikk jeg litt hakeslipp. Det så helt anderledes ut enn tidligere og alle poster som jeg er vant til kommer kronologisk opp i ruter etter hvernandre kom bare opp som en linje med overskriften på tråden. For å se hver tråd måtte jeg klikke inn på tråden og åpne hver enkelt kommentar med eget klikk. Svein forklarte at det hadde blitt på denne måten nå.

Det var dette jeg reagerte på og umiddelbart kommenterte med at det var helt håpløst.

Tilbake på min egen maskin i dag ser det imidlertid ut som det har gjort en stund. Hva dette kommer av skjønner jeg ikke. Ringte Svein i dag og selv om vi bruker samme webleser, IE, ser forumet totalt forskjellig ut. Hans versjon er i alle fall ubrukelig.

Svein mener han ikke har gjort no med noen innstillinger, men at det bare har blitt slik. Ikke vet jeg, men om det blir seende slik ut hos meg også kaster jeg inn håndkleet.

Synes jo det har blitt litt mye oppdeling og klikking i forumet slk det har blitt og at det har blitt vanskeligere å holde oversikt på en enkel måte og aktiviteten på forumet har vel gått en del ned i det siste. Samvariasjon er ikke nødvendigvis kausalitet, men man kan likevel stille noen spørsmål.

Skulle hatt en "skjermbilde" av slik det ser ut hos Svein for å forklare dette.

#4940 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 29 January 2009 - 12:10

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 29 Jan 2009, 11:44) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg var hos Svein i går og da vi gikk inn på forumet fikk jeg litt hakeslipp. Det så helt anderledes ut enn tidligere og alle poster som jeg er vant til kommer kronologisk opp i ruter etter hvernandre kom bare opp som en linje med overskriften på tråden. For å se hver tråd måtte jeg klikke inn på tråden og åpne hver enkelt kommentar med eget klikk. Svein forklarte at det hadde blitt på denne måten nå.

Skulle hatt en "skjermbilde" av slik det ser ut hos Svein for å forklare dette.

Edited by Svein54, 29 January 2009 - 12:11.