SKRAVLEPLASS/chattekrok!
#4961
Posted 16 February 2009 - 20:01
#4962
Posted 16 February 2009 - 20:43
jeps, eit sett. skulle ha fleire også, men har ikkje funne dei enda..
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#4963
Posted 23 February 2009 - 08:38
Founder Suzuki 4x4 Norway
#4964
Posted 23 February 2009 - 09:18
#4965
Posted 23 February 2009 - 10:28
Problemet er at denne bilen vil du sannsynligvs ikke få norske skilter på grunnet et stivbeint norsk byråkrati.
Den har en del ombygginger som kanskje er godkjent i Tyskland, men det står ikke noe om det i annonsen. Disse ombyggingene fører til en økt vekt foran. Høyere enn vekten fabrikken har satt originalt.
Dersom den mot formodning har fått godkjent en høyere forakselvekt av importøren (jeg vet at fabrikken aldri har godkjent en slik endring)
vil denne bli satt ned til opprinnelig godkjent vekt ved innførsel til Norge (ref skriftlig fra vegdirektoratet i brev til meg nylig).
Det er derfor stoor sjanse for at en siter igjen med en meget cool skogsbil til hundre høvdinger, alternativt en bil en må strippe så mye med for å få den godkjent at en like gjerne kunne kjøpt den som delebil.
Nei, ikke løp og kjøp. Drøm søtt og glem, denne bilen kan du aldri ta hjem.
#4966
Posted 25 February 2009 - 12:13
så berre kryss av i kalenderen folkens
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#4967
Posted 26 February 2009 - 22:44
men er det noen som vet egentlig hvor mange ulykker det er registrert med disse bila i norge pga akkurat uforsvarlige ombyggninger eller som kan skrives tilbake til ombyggninger generelt. eller for den saks skyld biler som ikke er rørt med. jeg tror ikke det er mange rett og slett. men hadde vært intresant og visst ett tall på dette og også som BT kunne begrunnet og gått nårmere inn på.
eller er det rett og slett at BT har bannlyst litt disse bila pga det kjente elgtesten der dem liksom ble funnet "uforsvarlig". så den filmen på youtube om akkurat unvikende manøvere med sj blannat annet. der den klarte seg mye bedre i akkurat denne testen enn mange andre så kalte stabile biler i allefall henhold til diverse organ og fabrikanter.
men, stort sett så tror eg de fleste med den genuine intressen for disse bila gjør bra arbeid på de. er jo tross alt egen sikkerhet det dreier seg om. selv om nok tendensen hos en god del der og er å ta for lett på sikkerheta eller kanskje ikke vet helt hva de driver med eller rett og slett er slørvete.
men som sagt. hadde vært intressant med noen statistikk på på uhell disse bila har hatt eller vært innblandet i på noen måte.
skulle liksom hatt dette dokumentert. om det nu finnes noen dokumenter på det.
er det noen som vet egentlig.
#4968
Posted 27 February 2009 - 00:25
oppmøte på meny saltrød kl 12:00 for de som vill være med.. alle er velkommene =)
haugereid er på saltrød som igjen ligger i arendal komune på sørlandet ca 20min kjøring fra arendal til haugereid
http://www.offroad.n...showtopic=81865 *supervitara sin garasje*
#4969
Posted 28 February 2009 - 11:40
Nøkken, dette mener jeg og er "løp og kjøp!"
Edited by JarleA, 28 February 2009 - 11:45.
#4970
Posted 28 February 2009 - 12:12
Nøkken, dette mener jeg og er "løp og kjøp!"
ja merkelig, tilogmed riktig farge
#4971
Posted 28 February 2009 - 20:49
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#4972
Posted 03 March 2009 - 20:47
#4973
Posted 04 March 2009 - 19:20
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#4974
Posted 04 March 2009 - 23:24
Founder Suzuki 4x4 Norway
#4975
Posted 04 March 2009 - 23:26
Prosjekt linken er fin
Founder Suzuki 4x4 Norway
#4976
Posted 05 March 2009 - 00:04
Må være en som har gått tom for orginale deler dette.
#4977
Posted 06 March 2009 - 19:39
Founder Suzuki 4x4 Norway
#4978
Posted 09 March 2009 - 14:02
Hvilken bil skal jeg offre
#4979
Posted 09 March 2009 - 16:02
Det er det eneste valget som er forsvarbart her inne:)
#4980
Posted 09 March 2009 - 21:22
Det er det eneste valget som er forsvarbart her inne:)
Hehe...ja, det er det jeg og tenker. Har 410 nå. Er det verdt å bytte den med en 413? Min bil er helt i orden og omtrent fri for rust. Eneste som bør gjøres etterhvert er drivknutene... Passer samurai akslinger rett over på 410 forresten? Bilen skal være registrert.
Har prøvd å søke på nettet og forumet uten å bli så veldig mye klokere.
Stian








