SKRAVLEPLASS/chattekrok!
#5301
Posted 08 August 2009 - 22:09
finner noen 410 modeller med aksellast på 780 kg, men det er jo fortsatt for mye...
men kan du ikke ta en telefon da, til BT og sjekke opp hvordan det er å bruke en slik aksel og få en reduksjon i akselvekt på hengeren din til 750 KG??
men det er vel umulig tenker jeg...... husker jeg måtte ha dokumentasjon fra produsenten av hengeren om at den tålte 200 kg vektreduksjon i nyttelasten slik at jeg kunne trekke den lovlig med vitaran...
#5302
Posted 08 August 2009 - 22:50
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#5303
Posted 09 August 2009 - 09:01
#5304
Posted 09 August 2009 - 09:09
Dette er stygt, rett og slett
neida.... ser ut som om det er hjemmemekk ja, en som har brukt fangere fra en eller annen bil, og bygget et bodykit rundt dem...
mener å ha sett noen bilder av den fra tidligere forresten..
#5305
Posted 09 August 2009 - 09:19
#5306
Posted 09 August 2009 - 09:50
#5307
Posted 11 August 2009 - 12:02
Ring Knut på tlf: 97618843 eller Svein på 91388971. Turen er gratis bortsett fra lommepenger og mat.
#5308
Posted 11 August 2009 - 12:24
Ring Knut på tlf: 97618843 eller Svein på 91388971. Turen er gratis bortsett fra lommepenger og mat.
#5309
Posted 11 August 2009 - 13:47
Ja, Du har enda muligheten...
Heng deg med da.... Vi trenger folk som kan radio...
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway
#5310
Posted 11 August 2009 - 16:57
Heng deg med da.... Vi trenger folk som kan radio...
Russisk snakker jeg også...ikke flytende - men kan gjøre meg forstått. Jeg har fått orde fra høyeste hold (les: Kona) at jeg må holde meg hjemme....
Men hadde ting vært annerledes hadde jeg dratt med en gang uten å tenk meg om...
Stian
#5311
Posted 11 August 2009 - 19:46
Men hadde ting vært annerledes hadde jeg dratt med en gang uten å tenk meg om...
Stian
Kan du ikke fortelle kona, at dette er en slik ting som gjør gutter til menn, og at dette er viktig for utviklingen din?
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway
#5312
Posted 11 August 2009 - 23:10
Men hadde ting vært annerledes hadde jeg dratt med en gang uten å tenk meg om...
Stian
Hva er mobil nr. til kona de?
#5313
Posted 11 August 2009 - 23:39
Hehehe...jeg kan seriøst ikke dra, men håper det ordner seg for dere. Jeg har tipsa de jeg har kontakt med om turen.
#5314
Posted 13 August 2009 - 12:11
#5315
Posted 13 August 2009 - 14:45
Før når dei var rundt ett til to år gamle og bilturer avogtil medførte litt grining i passaten vi hadde då, var det alltid stilt og fint når dei kom i SJ'en.
Ein annan faktor som må med her er at uten SJ hadde dei mest sannsynlig ikkje engong eksistert. Eg var ungkar leeenge, men etter eg fikk meg SJ gikk det 6mnd så hadde ho eg no er gift med flytta inn. Godt mulig dette ligg i underbevisstheita til ungane?
Men skikkelig offroad får eg dei ikkje med på.. Mulig eg har skremt dei litt der og begynt litt for brått..
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#5316
Posted 13 August 2009 - 23:05
http://www.finn.no/f...nnkode=18559496
#5317
Posted 14 August 2009 - 08:43
http://www.finn.no/f...nnkode=18559496
Pokker, er den solgt nå da... Har møtt på denne utallige ganger på Snarøen, er en eldre dame som har kjørt denne og har prøvd å spore den opp uten hell...
Jaja, da behøver jeg ikke å kikke noe mer etter den når jeg er på Snarøen:(
#5318
Posted 17 August 2009 - 20:58
Hva med G16 motor med automatkasse kombinert med krypekasse??? Det tenker jeg er tingen på offroadkjøring jeg.
Jeg skal i alle fall koste på meg automat i den grå sukien.
Har drømt om automat i lang tid, men har gruet meg til å begynne på det, nå er det skitenkelt.
#5319
Posted 17 August 2009 - 21:07
convertrerene har det med å sluke hester....
Er forresten en ting jeg ikke liker med automat i terrenget. til å crawle med og å kjøre opp på steder der man gjerne vil bruke alle tre pedalene på likt er automat rett og slett helt suverent...
men skal man nedover kan man fort få et problem med at converteren ikke holder igjen... kassene har vel ikke lockup under de omstendighetene... og da blir det nesten som å rulle nedover og måtte holde igjen med bremsen..
ikke bra..
#5320
Posted 17 August 2009 - 22:08







